dc.contributor.advisor | Suková Vychopňová, Kateřina | |
dc.creator | Bielková, Soňa | |
dc.date.accessioned | 2021-06-10T09:57:19Z | |
dc.date.available | 2021-06-10T09:57:19Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/125562 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o využití audiovizuálních pomůcek ve výuce francouzského jazyka. Cílem práce je poukázat na dostupnost a různorodost audiovizuálních dokumentů, které jsou přístupné zejména na Internetu. Práce se nejdřív zabývá definicí a charakteristikou některých pojmů z oblasti audiovizuálního vzdělávání a využitím audiovizuálních pomůcek pro aktivity spojené s poslechem s porozuměním. V závěru práce jsou popsané některé nekonvenční formy audiovizuálního vzdělávání a internetové zdroje, které se zapojení audiovizuálních materiálů do výuky francouzského jazyka věnují. Tyto zdroje mohou také sloužit jako inspirace pro vyučující francouzského jazyka. KLÍČOVÁ SLOVA výuka cizího jazyka, audiovizuální dokument, francouzský jazyk, poslech s porozuměním | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis is about the use of audiovisual aids in French language lessons. The aim of the thesis is to discuss the availability and diversity of audiovisual documents accessible online. The thesis defines and characterises specific concepts of audiovisual education and the use of audiovisual aids for activities related to listening comprehension. Lastly, the thesis presents less conventional forms of audiovisual education and online sources which can be used during French language lessons. These resources are aimed as a source of inspiration for the French language teachers. KEYWORDS foreign language education, audiovisual document, French as a foreign language, listening comprehension | en_US |
dc.language | French | cs_CZ |
dc.language.iso | fr_FR | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | výuka cizího jazyka | cs_CZ |
dc.subject | audiovizuální dokument | cs_CZ |
dc.subject | francouzský jazyk | cs_CZ |
dc.subject | poslech s porozuměním | cs_CZ |
dc.subject | foreign language education | en_US |
dc.subject | audiovisual document | en_US |
dc.subject | French as a foreign language | en_US |
dc.subject | listening comprehension | en_US |
dc.title | L'utilisation des supports audiovisuels dans l'enseignement du FLE | fr_FR |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2021 | |
dcterms.dateAccepted | 2021-05-20 | |
dc.description.department | Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 213535 | |
dc.title.translated | Use of Audiovisual Teaching Aids in the Teaching of French Language | en_US |
dc.title.translated | Využití audiovizuálních pomůcek ve výuce francouzského jazyka | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Klinka, Tomáš | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | English Language Oriented at Education - French Language oriented at education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | English Language Oriented at Education - French Language oriented at education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce pojednává o využití audiovizuálních pomůcek ve výuce francouzského jazyka. Cílem práce je poukázat na dostupnost a různorodost audiovizuálních dokumentů, které jsou přístupné zejména na Internetu. Práce se nejdřív zabývá definicí a charakteristikou některých pojmů z oblasti audiovizuálního vzdělávání a využitím audiovizuálních pomůcek pro aktivity spojené s poslechem s porozuměním. V závěru práce jsou popsané některé nekonvenční formy audiovizuálního vzdělávání a internetové zdroje, které se zapojení audiovizuálních materiálů do výuky francouzského jazyka věnují. Tyto zdroje mohou také sloužit jako inspirace pro vyučující francouzského jazyka. KLÍČOVÁ SLOVA výuka cizího jazyka, audiovizuální dokument, francouzský jazyk, poslech s porozuměním | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis is about the use of audiovisual aids in French language lessons. The aim of the thesis is to discuss the availability and diversity of audiovisual documents accessible online. The thesis defines and characterises specific concepts of audiovisual education and the use of audiovisual aids for activities related to listening comprehension. Lastly, the thesis presents less conventional forms of audiovisual education and online sources which can be used during French language lessons. These resources are aimed as a source of inspiration for the French language teachers. KEYWORDS foreign language education, audiovisual document, French as a foreign language, listening comprehension | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |