Zobrazit minimální záznam

Supervison in nursery school
dc.contributor.advisorViktorová, Ida
dc.creatorŠanderová, Veronika
dc.date.accessioned2021-06-10T09:54:21Z
dc.date.available2021-06-10T09:54:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/125547
dc.description.abstractSupervize je v českém školství poměrně nový pojem, který se v posledních letech snaží stát součástí pracovního procesu pedagogů. Supervize pomáhá pracovníkovi zvládat stresové, zátěžové situace, porozumět daným situacím, prohloubit jeho prožívání a rozvíjet nové perspektivy profesního chování. Cílem této diplomové práce bude zmapování pozitivních a kritických míst průběhu supervizního setkání a definování rozdílů ve dvou vybraných mateřských školách. Jelikož každá mateřská škola je specifická svým klimatem i výukovými metodami, mělo by se v určitých aspektech lišit i supervizní setkání. Práce je zpracována kvalitativně, kdy hlavní výzkumnou metodou jsou rozhovory s pedagogy mateřských škol. Klíčová slova: supervize, supervizor, mateřská škola, pomáhající profesecs_CZ
dc.description.abstractSupervision is a relatively new concept in Czech education, which in recent years has been trying to become part of the working process of educators. Supervision is intended to help a worker cope with stressful situations, understand current situations, deepen his experience and develop new perspectives for his professional behaviour. The aim of this thesis is to try to map the positive and critical points during the Supervision meetings and to define the differences in the two selected kindergartens. Since each kindergarten is specific in its climate and teaching methods, supervision meetings should also differ in certain aspects. The work is processed qualitatively, with interviews with kindergarten teachers as the main research method. Klíčová slova: supervision, supervisor, nursery school, helping professionsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectsupervizecs_CZ
dc.subjectsupervizorcs_CZ
dc.subjectmateřská školacs_CZ
dc.subjectpomáhající profesecs_CZ
dc.subjectsupervisionen_US
dc.subjectsupervisoren_US
dc.subjectnursery schoolen_US
dc.subjecthelping profesionsen_US
dc.titleSupervize v mateřské školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-05-20
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId222978
dc.title.translatedSupervison in nursery schoolen_US
dc.contributor.refereeVozková, Anna
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csSupervize je v českém školství poměrně nový pojem, který se v posledních letech snaží stát součástí pracovního procesu pedagogů. Supervize pomáhá pracovníkovi zvládat stresové, zátěžové situace, porozumět daným situacím, prohloubit jeho prožívání a rozvíjet nové perspektivy profesního chování. Cílem této diplomové práce bude zmapování pozitivních a kritických míst průběhu supervizního setkání a definování rozdílů ve dvou vybraných mateřských školách. Jelikož každá mateřská škola je specifická svým klimatem i výukovými metodami, mělo by se v určitých aspektech lišit i supervizní setkání. Práce je zpracována kvalitativně, kdy hlavní výzkumnou metodou jsou rozhovory s pedagogy mateřských škol. Klíčová slova: supervize, supervizor, mateřská škola, pomáhající profesecs_CZ
uk.abstract.enSupervision is a relatively new concept in Czech education, which in recent years has been trying to become part of the working process of educators. Supervision is intended to help a worker cope with stressful situations, understand current situations, deepen his experience and develop new perspectives for his professional behaviour. The aim of this thesis is to try to map the positive and critical points during the Supervision meetings and to define the differences in the two selected kindergartens. Since each kindergarten is specific in its climate and teaching methods, supervision meetings should also differ in certain aspects. The work is processed qualitatively, with interviews with kindergarten teachers as the main research method. Klíčová slova: supervision, supervisor, nursery school, helping professionsen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV