Zobrazit minimální záznam

Fear in The Space
dc.contributor.advisorPfeiffer, Jan
dc.creatorSavincová, Karolína
dc.date.accessioned2021-04-15T09:57:40Z
dc.date.available2021-04-15T09:57:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/125127
dc.description.abstractThe thesis deals with the concept of fear in space. Through a/r/tographic research, the author examines the concept and changes in its perception during the process of creating an artistic and pedagogical work. In the first part, the author documents theoretical and methodological framework of the research, designs the research proposal and defines terms related to it. In the second part, the author presents her own way of grasping the concept in the space and introduces the concepts that related with this topic. She researches the concept through the reflection of her own work, both artistic and then pedagogical. As part of her artistic work, the author acquaints the reader with the origin of the artwork and follow-up reflection, from which comes the creation of visual task. In the third part, she analyses the primary documents using three-phase coding and then creates concept maps from the obtained codes, which are used to visualize the display of research results. Interprets the data obtained from the research. In the fourth part, the author summarizes the results of research, answers research questions and evaluates the achievement of the research goal. From the results of the analysis of available documents and by comparing conceptual maps, she finds out whether the understanding of the...en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá konceptem strach v prostoru. Pomocí a/r/tografického výzkumu autorka zkoumá koncept a proměny jeho chápání během procesu tvorby uměleckého a pedagogického díla. V první části autorka popisuje teoretický a metodologický rámec výzkumu, popisuje návrh výzkumu a definuje pojmy s ním související. V druhé části autorka představuje vlastní způsob uchopení konceptu v prostoru a definuje pojmy, které s tímto tématem souvisí. Koncept zkoumá prostřednictvím reflexe vlastní tvorby, a to nejdříve umělecké, a pak i pedagogické. V rámci umělecké tvorby autorka seznamuje čtenáře s procesem vzniku jejího uměleckého díla a jeho následné reflexe, ze které vychází při tvorbě výtvarného úkolu. Ve třetí části analyzuje primární dokumenty za pomoci třífázového kódování a poté ze získaných kódů vytváří konceptové mapy, které slouží pro vizualizaci zobrazení výsledků výzkumu. Data získaná z výzkumu interpretuje. Ve čtvrté části autorka shrnuje výsledky výzkumu, odpovídá na výzkumné otázky a hodnotí dosažení cíle výzkumu. Z výsledků analýzy primárních dokumentů a porovnáním konceptových map zjišťuje, zda se proměňuje chápání konceptu na základě zkušeností získaných při tvorbě uměleckého a pedagogického díla. Také dochází k poznatkům ohledně podobnosti a odlišnosti uměleckého a pedagogického díla.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectstrachcs_CZ
dc.subjectprostorcs_CZ
dc.subjectacs_CZ
dc.subjectrcs_CZ
dc.subjecttografiecs_CZ
dc.subjectreflexecs_CZ
dc.subjectkonceptcs_CZ
dc.subjectprekonceptcs_CZ
dc.subjectumělecké dílocs_CZ
dc.subjectpedagogické dílocs_CZ
dc.subjectfearen_US
dc.subjectspaceen_US
dc.subjectaen_US
dc.subjectren_US
dc.subjecttographyen_US
dc.subjectreflectionen_US
dc.subjectconcepten_US
dc.subjectpreconcepten_US
dc.subjectartworken_US
dc.subjectpedagogical worken_US
dc.titleStrach v prostorucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-10
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId210331
dc.title.translatedFear in The Spaceen_US
dc.contributor.refereeGajdošíková, Pavla
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools and Art Schools - Arten_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy, střední školy a základní umělecké školy - výtvarná výchovacs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy, střední školy a základní umělecké školy - výtvarná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools and Art Schools - Arten_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá konceptem strach v prostoru. Pomocí a/r/tografického výzkumu autorka zkoumá koncept a proměny jeho chápání během procesu tvorby uměleckého a pedagogického díla. V první části autorka popisuje teoretický a metodologický rámec výzkumu, popisuje návrh výzkumu a definuje pojmy s ním související. V druhé části autorka představuje vlastní způsob uchopení konceptu v prostoru a definuje pojmy, které s tímto tématem souvisí. Koncept zkoumá prostřednictvím reflexe vlastní tvorby, a to nejdříve umělecké, a pak i pedagogické. V rámci umělecké tvorby autorka seznamuje čtenáře s procesem vzniku jejího uměleckého díla a jeho následné reflexe, ze které vychází při tvorbě výtvarného úkolu. Ve třetí části analyzuje primární dokumenty za pomoci třífázového kódování a poté ze získaných kódů vytváří konceptové mapy, které slouží pro vizualizaci zobrazení výsledků výzkumu. Data získaná z výzkumu interpretuje. Ve čtvrté části autorka shrnuje výsledky výzkumu, odpovídá na výzkumné otázky a hodnotí dosažení cíle výzkumu. Z výsledků analýzy primárních dokumentů a porovnáním konceptových map zjišťuje, zda se proměňuje chápání konceptu na základě zkušeností získaných při tvorbě uměleckého a pedagogického díla. Také dochází k poznatkům ohledně podobnosti a odlišnosti uměleckého a pedagogického díla.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with the concept of fear in space. Through a/r/tographic research, the author examines the concept and changes in its perception during the process of creating an artistic and pedagogical work. In the first part, the author documents theoretical and methodological framework of the research, designs the research proposal and defines terms related to it. In the second part, the author presents her own way of grasping the concept in the space and introduces the concepts that related with this topic. She researches the concept through the reflection of her own work, both artistic and then pedagogical. As part of her artistic work, the author acquaints the reader with the origin of the artwork and follow-up reflection, from which comes the creation of visual task. In the third part, she analyses the primary documents using three-phase coding and then creates concept maps from the obtained codes, which are used to visualize the display of research results. Interprets the data obtained from the research. In the fourth part, the author summarizes the results of research, answers research questions and evaluates the achievement of the research goal. From the results of the analysis of available documents and by comparing conceptual maps, she finds out whether the understanding of the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV