dc.contributor.advisor | Hájek, Jeroným | |
dc.creator | Tomková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T11:18:48Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T11:18:48Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12497 | |
dc.description.abstract | Pro mou diplomovou práci volím problematiku týkající se tvorby školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, konkrétně školního vzdělávacího programu pro tělesnou výchovu na 2. stupni základní školy. Jedná se o téma velmi aktuální, jelikož od 1.9. 2007 musí všechny základní školy v České republice podle nového vzdělávacího programu, tedy rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání, začít vyučovat v 1. a 6. ročníku. S jeho zavedením přicházejí mnohé připomínky ze strany pedagogických pracovníků. Odkrývají se pozitiva i negativa tohoto nového závazného dokumentu. Prostřednictvím výzkumu bych chtěla zjistit, jaká pozitiva shledávají pedagogičtí pracovníci v rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání, s jakými překážkami se potýkali při tvorbě školního vzdělávacího programu a jaké změny by uvítali v rámcovém vzdělávacím programu (rozdíl mezi školním vzdělávacím programem a rámcovým vzdělávacím programem bude vysvětlen v kap. 4). Zahájení výuky podle rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání na českých školách současně odstartovalo bouřlivou diskuzi o správnosti nastavených pravidel (tedy rámcovým vzdělávacím programem základního vzdělávání) jak na úrovni odborné tak i laické. Tato diplomová práce by proto mohla posloužit laické (členové školských rad z řad rodičů) i... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Pro mou diplomovou práci volím problematiku týkající se tvorby školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, konkrétně školního vzdělávacího programu pro tělesnou výchovu na 2. stupni základní školy. Jedná se o téma velmi aktuální, jelikož od 1.9. 2007 musí všechny základní školy v České republice podle nového vzdělávacího programu, tedy rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání, začít vyučovat v 1. a 6. ročníku. S jeho zavedením přicházejí mnohé připomínky ze strany pedagogických pracovníků. Odkrývají se pozitiva i negativa tohoto nového závazného dokumentu. Prostřednictvím výzkumu bych chtěla zjistit, jaká pozitiva shledávají pedagogičtí pracovníci v rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání, s jakými překážkami se potýkali při tvorbě školního vzdělávacího programu a jaké změny by uvítali v rámcovém vzdělávacím programu (rozdíl mezi školním vzdělávacím programem a rámcovým vzdělávacím programem bude vysvětlen v kap. 4). Zahájení výuky podle rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání na českých školách současně odstartovalo bouřlivou diskuzi o správnosti nastavených pravidel (tedy rámcovým vzdělávacím programem základního vzdělávání) jak na úrovni odborné tak i laické. Tato diplomová práce by proto mohla posloužit laické (členové školských rad z řad rodičů) i... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Úskalí při tvorbě školního vzdělávacího programu pro tělesnou výchovu na 2. stupni základní školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-15 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 52566 | |
dc.title.translated | Difficulties in Developing a School Education Programme for Physical Education in the Second Level of Basic School | en_US |
dc.contributor.referee | Růžička, Ladislav | |
dc.identifier.aleph | 000980293 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - biologie - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Biology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - biologie - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Biology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Pro mou diplomovou práci volím problematiku týkající se tvorby školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, konkrétně školního vzdělávacího programu pro tělesnou výchovu na 2. stupni základní školy. Jedná se o téma velmi aktuální, jelikož od 1.9. 2007 musí všechny základní školy v České republice podle nového vzdělávacího programu, tedy rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání, začít vyučovat v 1. a 6. ročníku. S jeho zavedením přicházejí mnohé připomínky ze strany pedagogických pracovníků. Odkrývají se pozitiva i negativa tohoto nového závazného dokumentu. Prostřednictvím výzkumu bych chtěla zjistit, jaká pozitiva shledávají pedagogičtí pracovníci v rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání, s jakými překážkami se potýkali při tvorbě školního vzdělávacího programu a jaké změny by uvítali v rámcovém vzdělávacím programu (rozdíl mezi školním vzdělávacím programem a rámcovým vzdělávacím programem bude vysvětlen v kap. 4). Zahájení výuky podle rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání na českých školách současně odstartovalo bouřlivou diskuzi o správnosti nastavených pravidel (tedy rámcovým vzdělávacím programem základního vzdělávání) jak na úrovni odborné tak i laické. Tato diplomová práce by proto mohla posloužit laické (členové školských rad z řad rodičů) i... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Pro mou diplomovou práci volím problematiku týkající se tvorby školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, konkrétně školního vzdělávacího programu pro tělesnou výchovu na 2. stupni základní školy. Jedná se o téma velmi aktuální, jelikož od 1.9. 2007 musí všechny základní školy v České republice podle nového vzdělávacího programu, tedy rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání, začít vyučovat v 1. a 6. ročníku. S jeho zavedením přicházejí mnohé připomínky ze strany pedagogických pracovníků. Odkrývají se pozitiva i negativa tohoto nového závazného dokumentu. Prostřednictvím výzkumu bych chtěla zjistit, jaká pozitiva shledávají pedagogičtí pracovníci v rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání, s jakými překážkami se potýkali při tvorbě školního vzdělávacího programu a jaké změny by uvítali v rámcovém vzdělávacím programu (rozdíl mezi školním vzdělávacím programem a rámcovým vzdělávacím programem bude vysvětlen v kap. 4). Zahájení výuky podle rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání na českých školách současně odstartovalo bouřlivou diskuzi o správnosti nastavených pravidel (tedy rámcovým vzdělávacím programem základního vzdělávání) jak na úrovni odborné tak i laické. Tato diplomová práce by proto mohla posloužit laické (členové školských rad z řad rodičů) i... | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009802930106986 | |