Show simple item record

Usage of Didactic Games in Russian Language Teaching in a Secondary School
dc.contributor.advisorFolprechtová, Jana
dc.creatorŠťastníková, Tereza
dc.date.accessioned2017-04-05T11:16:20Z
dc.date.available2017-04-05T11:16:20Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12485
dc.description.abstractTéma diplomové práce Využití didaktických her při výuce ruštiny na střední škole jsem si vybrala, protože je mi velmi blízké. Didaktika při studiu na pedagogické fakultě mě vždy velmi bavila a zajímala jsem se o to, jakým způsobem je možné zpříjemnit a přiblížit studentům výuku, jak získat jejich trvalý zájem o cizí jazyk, jak je zajímavou a nenásilnou cestou naučit co nejvíce a nejlépe. Mě samotnou jako studentku nikdy příliš nebavily hodiny strávené mechanickým vyplňováním jednoho cvičení za druhým, vždy jsem vítala jakékoliv odtržení od tohoto stereotypu. Proto mě tolik zaujalo užívání didaktických her v hodinách cizího jazyka. Tato diplomová práce navazuje na tři diplomové práce: Využití didaktických her při' vyučování cizích jazyků, Ivana Žižková, rok 2001, Didaktické hry při jazykovém vyučování pubescentů, Jana Výchopňová, rok 2004 a Jazykové a komunikativní hry při vyučování ruštině na střední škole (se zaměřením na rozvoj sebepoznání), Eva Křečková, rok 2004, které se také zabývaly didaktickými hrami. Každá práce z jiného pohledu. Jejich součástí jsou sborníky her rozšiřujících učební soubor Radugal, 2, 3. Na základě těchto diplomových prací vyšly publikace: Raduga 1 - jazykové a komunikativní hry, Raduga 2 - jazykové a komunikativní hry a Jazykové a komunikativní hry v ruštině na pokročilém stupni...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVyužití didaktických her při výuce ruštiny na střední školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-22
dc.description.departmentKatedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52621
dc.title.translatedUsage of Didactic Games in Russian Language Teaching in a Secondary Schoolen_US
dc.contributor.refereeLiptáková, Zuzana
dc.identifier.aleph001864167
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Languageen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Languageen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTéma diplomové práce Využití didaktických her při výuce ruštiny na střední škole jsem si vybrala, protože je mi velmi blízké. Didaktika při studiu na pedagogické fakultě mě vždy velmi bavila a zajímala jsem se o to, jakým způsobem je možné zpříjemnit a přiblížit studentům výuku, jak získat jejich trvalý zájem o cizí jazyk, jak je zajímavou a nenásilnou cestou naučit co nejvíce a nejlépe. Mě samotnou jako studentku nikdy příliš nebavily hodiny strávené mechanickým vyplňováním jednoho cvičení za druhým, vždy jsem vítala jakékoliv odtržení od tohoto stereotypu. Proto mě tolik zaujalo užívání didaktických her v hodinách cizího jazyka. Tato diplomová práce navazuje na tři diplomové práce: Využití didaktických her při' vyučování cizích jazyků, Ivana Žižková, rok 2001, Didaktické hry při jazykovém vyučování pubescentů, Jana Výchopňová, rok 2004 a Jazykové a komunikativní hry při vyučování ruštině na střední škole (se zaměřením na rozvoj sebepoznání), Eva Křečková, rok 2004, které se také zabývaly didaktickými hrami. Každá práce z jiného pohledu. Jejich součástí jsou sborníky her rozšiřujících učební soubor Radugal, 2, 3. Na základě těchto diplomových prací vyšly publikace: Raduga 1 - jazykové a komunikativní hry, Raduga 2 - jazykové a komunikativní hry a Jazykové a komunikativní hry v ruštině na pokročilém stupni...cs_CZ
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV