Zobrazit minimální záznam

Personality and social education in the contemporary basic school
dc.contributor.advisorHanková, Zdeňka
dc.creatorChocholová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-04-05T11:15:58Z
dc.date.available2017-04-05T11:15:58Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12483
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se pokusila charakterizovat osobnostní a sociální výchovu, která je povinnou součástí vzdělávání na všech základních školách. Popsala jsem teoretický základ, který se týkal zejména cílů, didaktických zásad a přehledu témat OSV, zároveň jsem nastínila možnosti zařazení OSV do práce školy. Teoretickou část jsem rozšířila a doplnila o výsledky výzkumu provedeném mezi učiteli i žáky současných základních škol. Podařilo se mi zjistit, jaká je představa učitelů o OSV, jaká znají témata OSV a zdali jsou na práci s nimi nějakým způsobem připraveni. Zaznamenala jsem, jak učitelé a žáci vidí ideálního učitele, tedy člověka, který je jim vzorem díky svým osobnostním kvalitám. Nalezla jsem značné množství literatury, která zahrnuje témata OSV, prostudovala jsem různé teoretické publikace zabývající se např. psychologií osobnosti a rovněž příručky obsahující soubory nejrůznějších her a aktivit na podporu osobnostního a sociálního rozvoje žáka. Literatura, která se bezprostředně dotýká tématu OSV, tak početná není, často se jedná o stále stejné autory. Problematikou OSV se v současné době zabývá v diplomové práci několikrát zmíněný Projekt Odyssea a tím se poznatky obohacují o nové nápady, zkušenosti a podněty.cs_CZ
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se pokusila charakterizovat osobnostní a sociální výchovu, která je povinnou součástí vzdělávání na všech základních školách. Popsala jsem teoretický základ, který se týkal zejména cílů, didaktických zásad a přehledu témat OSV, zároveň jsem nastínila možnosti zařazení OSV do práce školy. Teoretickou část jsem rozšířila a doplnila o výsledky výzkumu provedeném mezi učiteli i žáky současných základních škol. Podařilo se mi zjistit, jaká je představa učitelů o OSV, jaká znají témata OSV a zdali jsou na práci s nimi nějakým způsobem připraveni. Zaznamenala jsem, jak učitelé a žáci vidí ideálního učitele, tedy člověka, který je jim vzorem díky svým osobnostním kvalitám. Nalezla jsem značné množství literatury, která zahrnuje témata OSV, prostudovala jsem různé teoretické publikace zabývající se např. psychologií osobnosti a rovněž příručky obsahující soubory nejrůznějších her a aktivit na podporu osobnostního a sociálního rozvoje žáka. Literatura, která se bezprostředně dotýká tématu OSV, tak početná není, často se jedná o stále stejné autory. Problematikou OSV se v současné době zabývá v diplomové práci několikrát zmíněný Projekt Odyssea a tím se poznatky obohacují o nové nápady, zkušenosti a podněty.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleOsobnostní a sociální výchova v současné základní školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-16
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId53018
dc.title.translatedPersonality and social education in the contemporary basic schoolen_US
dc.contributor.refereeHermochová, Soňa
dc.identifier.aleph001219600
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Pedagogyen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVe své diplomové práci jsem se pokusila charakterizovat osobnostní a sociální výchovu, která je povinnou součástí vzdělávání na všech základních školách. Popsala jsem teoretický základ, který se týkal zejména cílů, didaktických zásad a přehledu témat OSV, zároveň jsem nastínila možnosti zařazení OSV do práce školy. Teoretickou část jsem rozšířila a doplnila o výsledky výzkumu provedeném mezi učiteli i žáky současných základních škol. Podařilo se mi zjistit, jaká je představa učitelů o OSV, jaká znají témata OSV a zdali jsou na práci s nimi nějakým způsobem připraveni. Zaznamenala jsem, jak učitelé a žáci vidí ideálního učitele, tedy člověka, který je jim vzorem díky svým osobnostním kvalitám. Nalezla jsem značné množství literatury, která zahrnuje témata OSV, prostudovala jsem různé teoretické publikace zabývající se např. psychologií osobnosti a rovněž příručky obsahující soubory nejrůznějších her a aktivit na podporu osobnostního a sociálního rozvoje žáka. Literatura, která se bezprostředně dotýká tématu OSV, tak početná není, často se jedná o stále stejné autory. Problematikou OSV se v současné době zabývá v diplomové práci několikrát zmíněný Projekt Odyssea a tím se poznatky obohacují o nové nápady, zkušenosti a podněty.cs_CZ
uk.abstract.enVe své diplomové práci jsem se pokusila charakterizovat osobnostní a sociální výchovu, která je povinnou součástí vzdělávání na všech základních školách. Popsala jsem teoretický základ, který se týkal zejména cílů, didaktických zásad a přehledu témat OSV, zároveň jsem nastínila možnosti zařazení OSV do práce školy. Teoretickou část jsem rozšířila a doplnila o výsledky výzkumu provedeném mezi učiteli i žáky současných základních škol. Podařilo se mi zjistit, jaká je představa učitelů o OSV, jaká znají témata OSV a zdali jsou na práci s nimi nějakým způsobem připraveni. Zaznamenala jsem, jak učitelé a žáci vidí ideálního učitele, tedy člověka, který je jim vzorem díky svým osobnostním kvalitám. Nalezla jsem značné množství literatury, která zahrnuje témata OSV, prostudovala jsem různé teoretické publikace zabývající se např. psychologií osobnosti a rovněž příručky obsahující soubory nejrůznějších her a aktivit na podporu osobnostního a sociálního rozvoje žáka. Literatura, která se bezprostředně dotýká tématu OSV, tak početná není, často se jedná o stále stejné autory. Problematikou OSV se v současné době zabývá v diplomové práci několikrát zmíněný Projekt Odyssea a tím se poznatky obohacují o nové nápady, zkušenosti a podněty.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012196000106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV