dc.contributor.advisor | Procházka, Josef | |
dc.creator | Jeřábek, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T11:12:27Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T11:12:27Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12466 | |
dc.description.abstract | Hlavní těžiště diplomové práce spočívá v navržení interaktivní webové aplikace, resp. prostředí, podporující projektové a konstruktivní vyučování s využitím multimediálních technologií. Práce se v první části zabývá jednotlivými aspekty edukačního procesu ve vztahu k ICT, na jejichž základě jsou vymezena teoretická východiska návrhu aplikace. Následující část práce předkládá pohled na vlastní návrh, strukturu a funkční princip navrhované výukové aplikace. Práce neopomíjí fázi ověření zmíněného návrhu skrze nasazení aplikace do výuky formou výukového projektu. Z vyhodnocených informací a zkušeností během nasazení do výuky vycházejí jak náměty k dalšímu rozpracování výukové webové aplikace, tak shrnutí možností využití tohoto prostředí ve výuce, především na druhém stupni základní školy. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Hlavní těžiště diplomové práce spočívá v navržení interaktivní webové aplikace, resp. prostředí, podporující projektové a konstruktivní vyučování s využitím multimediálních technologií. Práce se v první části zabývá jednotlivými aspekty edukačního procesu ve vztahu k ICT, na jejichž základě jsou vymezena teoretická východiska návrhu aplikace. Následující část práce předkládá pohled na vlastní návrh, strukturu a funkční princip navrhované výukové aplikace. Práce neopomíjí fázi ověření zmíněného návrhu skrze nasazení aplikace do výuky formou výukového projektu. Z vyhodnocených informací a zkušeností během nasazení do výuky vycházejí jak náměty k dalšímu rozpracování výukové webové aplikace, tak shrnutí možností využití tohoto prostředí ve výuce, především na druhém stupni základní školy. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Využití interaktivního prostředí www pro konstruktivní a projektové vyučování | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-21 | |
dc.description.department | Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 52535 | |
dc.title.translated | The usage of the Interactive www environment in the constructive and project oriented education | en_US |
dc.contributor.referee | Brdička, Bořivoj | |
dc.identifier.aleph | 001187036 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Hlavní těžiště diplomové práce spočívá v navržení interaktivní webové aplikace, resp. prostředí, podporující projektové a konstruktivní vyučování s využitím multimediálních technologií. Práce se v první části zabývá jednotlivými aspekty edukačního procesu ve vztahu k ICT, na jejichž základě jsou vymezena teoretická východiska návrhu aplikace. Následující část práce předkládá pohled na vlastní návrh, strukturu a funkční princip navrhované výukové aplikace. Práce neopomíjí fázi ověření zmíněného návrhu skrze nasazení aplikace do výuky formou výukového projektu. Z vyhodnocených informací a zkušeností během nasazení do výuky vycházejí jak náměty k dalšímu rozpracování výukové webové aplikace, tak shrnutí možností využití tohoto prostředí ve výuce, především na druhém stupni základní školy. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Hlavní těžiště diplomové práce spočívá v navržení interaktivní webové aplikace, resp. prostředí, podporující projektové a konstruktivní vyučování s využitím multimediálních technologií. Práce se v první části zabývá jednotlivými aspekty edukačního procesu ve vztahu k ICT, na jejichž základě jsou vymezena teoretická východiska návrhu aplikace. Následující část práce předkládá pohled na vlastní návrh, strukturu a funkční princip navrhované výukové aplikace. Práce neopomíjí fázi ověření zmíněného návrhu skrze nasazení aplikace do výuky formou výukového projektu. Z vyhodnocených informací a zkušeností během nasazení do výuky vycházejí jak náměty k dalšímu rozpracování výukové webové aplikace, tak shrnutí možností využití tohoto prostředí ve výuce, především na druhém stupni základní školy. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011870360106986 | |