Využití interaktivního prostředí www pro konstruktivní a projektové vyučování
The usage of the Interactive www environment in the constructive and project oriented education
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/12466Identifiers
Study Information System: 52535
Collections
- Kvalifikační práce [19116]
Author
Advisor
Referee
Brdička, Bořivoj
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology
Department
Information is unavailable
Date of defense
21. 1. 2008
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Hlavní těžiště diplomové práce spočívá v navržení interaktivní webové aplikace, resp. prostředí, podporující projektové a konstruktivní vyučování s využitím multimediálních technologií. Práce se v první části zabývá jednotlivými aspekty edukačního procesu ve vztahu k ICT, na jejichž základě jsou vymezena teoretická východiska návrhu aplikace. Následující část práce předkládá pohled na vlastní návrh, strukturu a funkční princip navrhované výukové aplikace. Práce neopomíjí fázi ověření zmíněného návrhu skrze nasazení aplikace do výuky formou výukového projektu. Z vyhodnocených informací a zkušeností během nasazení do výuky vycházejí jak náměty k dalšímu rozpracování výukové webové aplikace, tak shrnutí možností využití tohoto prostředí ve výuce, především na druhém stupni základní školy.
Hlavní těžiště diplomové práce spočívá v navržení interaktivní webové aplikace, resp. prostředí, podporující projektové a konstruktivní vyučování s využitím multimediálních technologií. Práce se v první části zabývá jednotlivými aspekty edukačního procesu ve vztahu k ICT, na jejichž základě jsou vymezena teoretická východiska návrhu aplikace. Následující část práce předkládá pohled na vlastní návrh, strukturu a funkční princip navrhované výukové aplikace. Práce neopomíjí fázi ověření zmíněného návrhu skrze nasazení aplikace do výuky formou výukového projektu. Z vyhodnocených informací a zkušeností během nasazení do výuky vycházejí jak náměty k dalšímu rozpracování výukové webové aplikace, tak shrnutí možností využití tohoto prostředí ve výuce, především na druhém stupni základní školy.