dc.contributor.advisor | Spilková, Vladimíra | |
dc.creator | Pikulík, Jaroslav | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T11:11:38Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T11:11:38Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12462 | |
dc.description.abstract | Má diplomová práce je zaměřena na projektové vyučování na prvním stupni základní školy. Má tři části. První se zabývá transformací českého školství po roce 1989, druhá se věnuje projektové metodě, podrobněji zkoumá její charakteristické rysy a její vznik, ukazuje její výhody a možnosti v mezipředmětových vztazích. Třetí část je praktická. Uvádím v ní tři konkrétní projekty pro žáky prvního stupně základní školy. V závěru práce je hodnocen přínos projektové metody z hlediska všestranného rozvoje žáků. | cs_CZ |
dc.description.abstract | My dissertation is aimed at project teaching in Elementary school. It has got three parts. The first part is engaged in transformation of Czech shool after the yearl989, the second one dedicates the project method, it investigates its (main) characteristic features and genesis in more details, it shows its advantage and possibilities in interdisciplinated relations. The third part is practical. I mention there three particular projects for pupils of Elementary school. In conclusion of my dissertation there is the contribution of project method from the point of pupils'general development evaluated. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Uplatnění projektového vyučování se zaměřením na ekologii na 1. stupni ZŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-14 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 52782 | |
dc.title.translated | Project work implemented into environmental studies in primary school | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 000943126 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Má diplomová práce je zaměřena na projektové vyučování na prvním stupni základní školy. Má tři části. První se zabývá transformací českého školství po roce 1989, druhá se věnuje projektové metodě, podrobněji zkoumá její charakteristické rysy a její vznik, ukazuje její výhody a možnosti v mezipředmětových vztazích. Třetí část je praktická. Uvádím v ní tři konkrétní projekty pro žáky prvního stupně základní školy. V závěru práce je hodnocen přínos projektové metody z hlediska všestranného rozvoje žáků. | cs_CZ |
uk.abstract.en | My dissertation is aimed at project teaching in Elementary school. It has got three parts. The first part is engaged in transformation of Czech shool after the yearl989, the second one dedicates the project method, it investigates its (main) characteristic features and genesis in more details, it shows its advantage and possibilities in interdisciplinated relations. The third part is practical. I mention there three particular projects for pupils of Elementary school. In conclusion of my dissertation there is the contribution of project method from the point of pupils'general development evaluated. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009431260106986 | |