Zobrazit minimální záznam

Project work implemented into environmental studies in primary school
dc.contributor.advisorSpilková, Vladimíra
dc.creatorPikulík, Jaroslav
dc.date.accessioned2017-04-05T11:11:38Z
dc.date.available2017-04-05T11:11:38Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12462
dc.description.abstractMá diplomová práce je zaměřena na projektové vyučování na prvním stupni základní školy. Má tři části. První se zabývá transformací českého školství po roce 1989, druhá se věnuje projektové metodě, podrobněji zkoumá její charakteristické rysy a její vznik, ukazuje její výhody a možnosti v mezipředmětových vztazích. Třetí část je praktická. Uvádím v ní tři konkrétní projekty pro žáky prvního stupně základní školy. V závěru práce je hodnocen přínos projektové metody z hlediska všestranného rozvoje žáků.cs_CZ
dc.description.abstractMy dissertation is aimed at project teaching in Elementary school. It has got three parts. The first part is engaged in transformation of Czech shool after the yearl989, the second one dedicates the project method, it investigates its (main) characteristic features and genesis in more details, it shows its advantage and possibilities in interdisciplinated relations. The third part is practical. I mention there three particular projects for pupils of Elementary school. In conclusion of my dissertation there is the contribution of project method from the point of pupils'general development evaluated.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleUplatnění projektového vyučování se zaměřením na ekologii na 1. stupni ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-14
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52782
dc.title.translatedProject work implemented into environmental studies in primary schoolen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph000943126
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csMá diplomová práce je zaměřena na projektové vyučování na prvním stupni základní školy. Má tři části. První se zabývá transformací českého školství po roce 1989, druhá se věnuje projektové metodě, podrobněji zkoumá její charakteristické rysy a její vznik, ukazuje její výhody a možnosti v mezipředmětových vztazích. Třetí část je praktická. Uvádím v ní tři konkrétní projekty pro žáky prvního stupně základní školy. V závěru práce je hodnocen přínos projektové metody z hlediska všestranného rozvoje žáků.cs_CZ
uk.abstract.enMy dissertation is aimed at project teaching in Elementary school. It has got three parts. The first part is engaged in transformation of Czech shool after the yearl989, the second one dedicates the project method, it investigates its (main) characteristic features and genesis in more details, it shows its advantage and possibilities in interdisciplinated relations. The third part is practical. I mention there three particular projects for pupils of Elementary school. In conclusion of my dissertation there is the contribution of project method from the point of pupils'general development evaluated.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009431260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV