Show simple item record

Classroom atmosphere
dc.contributor.advisorLinková, Marie
dc.creatorZlatohlávková, Irena
dc.date.accessioned2017-04-05T11:11:25Z
dc.date.available2017-04-05T11:11:25Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12461
dc.description.abstractPráce obsahuje teoretické základy vztahující se třídnímu klimatu a pozici žáka ve třídě. Praktická část je založena na sociometrickém výzkumu vývoje pozic žáků jedné třídy nejprve ve čtvrtém, poté v devátém ročníku základní školy. Doplňujícím výzkumem je preference kladných a odsuzování záporných vlastností stejných dětí v daném věku.cs_CZ
dc.description.abstractThe work contains theoretical foundations regarding the class environment and pupil's position in the class. The practical part is based on the sociometric research of pupil's position evolution, first in fourth grade and afterward in ninth grade of basic school. Additional research investigates positive and negative characteristics of children in the same age.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKlima školní třídycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-17
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52786
dc.title.translatedClassroom atmosphereen_US
dc.contributor.refereeKropáčková, Jana
dc.identifier.aleph000943111
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce obsahuje teoretické základy vztahující se třídnímu klimatu a pozici žáka ve třídě. Praktická část je založena na sociometrickém výzkumu vývoje pozic žáků jedné třídy nejprve ve čtvrtém, poté v devátém ročníku základní školy. Doplňujícím výzkumem je preference kladných a odsuzování záporných vlastností stejných dětí v daném věku.cs_CZ
uk.abstract.enThe work contains theoretical foundations regarding the class environment and pupil's position in the class. The practical part is based on the sociometric research of pupil's position evolution, first in fourth grade and afterward in ninth grade of basic school. Additional research investigates positive and negative characteristics of children in the same age.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV