Zobrazit minimální záznam

Cooperative game as one of means (classroom interaction)
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorLebdušková, Václava
dc.date.accessioned2017-04-05T11:08:25Z
dc.date.available2017-04-05T11:08:25Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12447
dc.description.abstractV diplomové práci se zabývám kooperativní hrou jako prostředkem k poznání - poznání žáků mezi sebou, poznání sebe sama a poznání žáků učitelem. Cílem práce je zaznamenat, jakou měrou se využití kooperativních her na počátku povinné školní docházky podílí na rozvoji sociálních, personálních a komunikativních kompetencí. V závěru předkládám hodnocení akčního výzkumu, které potvrzuje že kooperativní hra je vhodným prostředkem ke stmelení kolektivu a k rozvoji výše zmíněných kompetencí.cs_CZ
dc.description.abstractIn my thesis I deal with a cooperative play as a tool of understanding. This understanding means that the pupils learn more about each other, learn more about themselves and also the teacher do learn more about his class. The aim of this work is to record to what extent the usage of cooperative plays participates in the development of social, personal and communicative competencies at the beginning of the compulsory school attendance. At the end of my thesis I present the results of the action research, which confirm that cooperative play is a good tool for making good relationships in a group and for developing the chosen key competencies.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKooperativní hra jako prostředek k poznánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-14
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52006
dc.title.translatedCooperative game as one of means (classroom interaction)en_US
dc.contributor.refereeTomková, Anna
dc.identifier.aleph000943106
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV diplomové práci se zabývám kooperativní hrou jako prostředkem k poznání - poznání žáků mezi sebou, poznání sebe sama a poznání žáků učitelem. Cílem práce je zaznamenat, jakou měrou se využití kooperativních her na počátku povinné školní docházky podílí na rozvoji sociálních, personálních a komunikativních kompetencí. V závěru předkládám hodnocení akčního výzkumu, které potvrzuje že kooperativní hra je vhodným prostředkem ke stmelení kolektivu a k rozvoji výše zmíněných kompetencí.cs_CZ
uk.abstract.enIn my thesis I deal with a cooperative play as a tool of understanding. This understanding means that the pupils learn more about each other, learn more about themselves and also the teacher do learn more about his class. The aim of this work is to record to what extent the usage of cooperative plays participates in the development of social, personal and communicative competencies at the beginning of the compulsory school attendance. At the end of my thesis I present the results of the action research, which confirm that cooperative play is a good tool for making good relationships in a group and for developing the chosen key competencies.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009431060106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV