Kooperativní hra jako prostředek k poznání
Cooperative game as one of means (classroom interaction)
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/12447Identifikátory
SIS: 52006
Kolekce
- Kvalifikační práce [19358]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tomková, Anna
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
14. 1. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
V diplomové práci se zabývám kooperativní hrou jako prostředkem k poznání - poznání žáků mezi sebou, poznání sebe sama a poznání žáků učitelem. Cílem práce je zaznamenat, jakou měrou se využití kooperativních her na počátku povinné školní docházky podílí na rozvoji sociálních, personálních a komunikativních kompetencí. V závěru předkládám hodnocení akčního výzkumu, které potvrzuje že kooperativní hra je vhodným prostředkem ke stmelení kolektivu a k rozvoji výše zmíněných kompetencí.
In my thesis I deal with a cooperative play as a tool of understanding. This understanding means that the pupils learn more about each other, learn more about themselves and also the teacher do learn more about his class. The aim of this work is to record to what extent the usage of cooperative plays participates in the development of social, personal and communicative competencies at the beginning of the compulsory school attendance. At the end of my thesis I present the results of the action research, which confirm that cooperative play is a good tool for making good relationships in a group and for developing the chosen key competencies.