Show simple item record

Strategy and tactics in tennis singles
dc.contributor.advisorKočíb, Tomáš
dc.creatorProcházka, Josef
dc.date.accessioned2021-02-17T09:17:45Z
dc.date.available2021-02-17T09:17:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/124452
dc.description.abstractNázev práce: Strategie a taktika v tenisové dvouhře Cíle práce: Primárním cílem této práce je zjistit, co v různých oblastech tréninkového procesu mladí excelentní hráči tenisu vyžadují po trenérech proto, aby byl tréninkový proces co nejúčinnější. Sekundárním cílem je doplnit hráčskou perspektivu trenérskou perspektivou. Zkušení trenéři poskytli své názory na to, co považují za klíčové v oblasti vedení svých svěřenců. Metody: Studie využívá výzkumného designu mnoho-případové explorativní studie se sběrem dat prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Jedná se o kvalitativní výzkum. Data získaná v celkovém počtu od 18 respondentů (9 hráčů, 9 trenérů) byla analyzována deduktivní formou tematické analýzy. Výsledkem výzkumu jsou dvě tematické tabulky a doprovodné zprávy komentující výpovědi respondentů s důrazem na formulaci užitečných doporučení a propojení s teoretickou částí práce. Výsledky: Data nám zdůraznila důležitost taktické průpravy. Výrazně se projevil názor, že pro maximalizaci efektivity tréninkového procesu je nezbytné přibližovat prvky tréninkového procesu, v různých ohledech (taktika, psychika, fyzický výkon atd.), náročnosti reálného zápasu. Stejně tak se ale ukázalo, že v předzápasové přípravě je potřeba náročnost tréninkových jednotek systematicky regulovat pro dosažení...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Strategy and tactics in tennis singles Objectives: The primary goal of this study was to inquire, at various levels of the training process, into what elite tennis players require from their coaches in order to maximize the outcomes of the training process. The secondary goal was to supply the perspective of the players with a perspective obtained from experienced tennis coaches. The coaches provided us with their views on what makes the training process effective. Methods: The research design of this study is a version of the multi-case explorative study that gathers data by means of semi-structured interviews. It is a case of qualitative research. The data obtained, in total from 18 respondents (9 players, 9 coaches), were submitted to a deductive form of thematic analysis. Two thematic tables and the related reports are the outcomes. The reports were made with the intention of formulating useful recommendations, whenever possible, and to relate the findings to the content of the theoretical part of the thesis. Results: Our data have underpinned the importance of tactics training. To maximize the effectiveness of the training process, it has been reported, it is necessary to bring the training process in terms of performance, in various aspects (tactics, psychology, physical performance...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjecttennisen_US
dc.subjecttraining processen_US
dc.subjecttactics in tennisen_US
dc.subjectstrategy in tennisen_US
dc.subjectcoachingen_US
dc.subjecttennis singlesen_US
dc.subjectteniscs_CZ
dc.subjecttréninkový procescs_CZ
dc.subjecttaktika v tenisecs_CZ
dc.subjectstrategie v tenisecs_CZ
dc.subjectkoučovánícs_CZ
dc.subjecttenisová dvouhracs_CZ
dc.titleStrategie a taktika v tenisové dvouhřecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-01-27
dc.description.departmentSportovní hrycs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId217852
dc.title.translatedStrategy and tactics in tennis singlesen_US
dc.contributor.refereeCarboch, Jan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hrycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Strategie a taktika v tenisové dvouhře Cíle práce: Primárním cílem této práce je zjistit, co v různých oblastech tréninkového procesu mladí excelentní hráči tenisu vyžadují po trenérech proto, aby byl tréninkový proces co nejúčinnější. Sekundárním cílem je doplnit hráčskou perspektivu trenérskou perspektivou. Zkušení trenéři poskytli své názory na to, co považují za klíčové v oblasti vedení svých svěřenců. Metody: Studie využívá výzkumného designu mnoho-případové explorativní studie se sběrem dat prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Jedná se o kvalitativní výzkum. Data získaná v celkovém počtu od 18 respondentů (9 hráčů, 9 trenérů) byla analyzována deduktivní formou tematické analýzy. Výsledkem výzkumu jsou dvě tematické tabulky a doprovodné zprávy komentující výpovědi respondentů s důrazem na formulaci užitečných doporučení a propojení s teoretickou částí práce. Výsledky: Data nám zdůraznila důležitost taktické průpravy. Výrazně se projevil názor, že pro maximalizaci efektivity tréninkového procesu je nezbytné přibližovat prvky tréninkového procesu, v různých ohledech (taktika, psychika, fyzický výkon atd.), náročnosti reálného zápasu. Stejně tak se ale ukázalo, že v předzápasové přípravě je potřeba náročnost tréninkových jednotek systematicky regulovat pro dosažení...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Strategy and tactics in tennis singles Objectives: The primary goal of this study was to inquire, at various levels of the training process, into what elite tennis players require from their coaches in order to maximize the outcomes of the training process. The secondary goal was to supply the perspective of the players with a perspective obtained from experienced tennis coaches. The coaches provided us with their views on what makes the training process effective. Methods: The research design of this study is a version of the multi-case explorative study that gathers data by means of semi-structured interviews. It is a case of qualitative research. The data obtained, in total from 18 respondents (9 players, 9 coaches), were submitted to a deductive form of thematic analysis. Two thematic tables and the related reports are the outcomes. The reports were made with the intention of formulating useful recommendations, whenever possible, and to relate the findings to the content of the theoretical part of the thesis. Results: Our data have underpinned the importance of tactics training. To maximize the effectiveness of the training process, it has been reported, it is necessary to bring the training process in terms of performance, in various aspects (tactics, psychology, physical performance...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hrycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV