Show simple item record

Using photographs in marketing campaigns on social networks
dc.contributor.advisorCísařová, Zuzana
dc.creatorDoleželová, Simona
dc.date.accessioned2021-02-16T09:46:35Z
dc.date.available2021-02-16T09:46:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/124415
dc.description.abstractNázev diplomové práce: Užití fotografií v marketingových kampaních na sociálních sítích Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá otázkou ochrany autorských práv k fotografiím, které byly užity v marketingových kampaních v prostředí sociálních sítí. Za účelem řešení této otázky práce pojednává o tom, jak by společnost, která chce užít fotografie v marketingové kampani na sociální síti, měla postupovat, aby nedošlo jak k porušení autorských práv autora dané fotografie, tak i k porušení práv osob zachycených na dané fotografii. Práce vymezuje i problematiku jiných autorských děl, která mohou být rovněž námětem fotografie. Práce dále řeší, za jakých předpokladů lze fotografie v marketingové kampani na platformě sociálních sítí užít. Samotný text diplomové práce je rozdělen do osmi kapitol. V textu je vymezen pojem fotografie jak z historického, tak z právního hlediska a jsou zde popsány jednotlivé aspekty autorského práva, které se týkají fotografie jakožto autorského díla a práv fotografa, který je autorem dané fotografie. Práce vysvětluje okamžik vzniku autorského práva k fotografii a dále definuje práva osobnostní a práva majetková k fotografii. Práce také řeší omezení spojená se zachycením cizí věci či osoby. Dále popisuje problematiku užití fotografie bez souhlasu autora, a především pak užití fotografie...cs_CZ
dc.description.abstractTitle of the Master's Thesis: Using photographs in marketing campaigns on social networks Abstract: This master's thesis focuses on the issue of authorship of the photographs used in marketing campaigns on social networks. For the purpose of dealing with this matter, the thesis defines how the company which is willing to use the photographs in marketing campaigns on social networks, should act so that there wouldn't be any violation of authorship of photographer or any violation of the photographed person's rights. The thesis also specifies the matter of another author's work that could pose as a theme of a photography. The thesis deals with the issue of in which circumstances could the photography be used on social networks. The text of this thesis itself is divided into eight chapters. At first the topic of photography is specified not only from historical side but also from the legal point of view. Moreover, there are individual aspects of authorship related to photography as authorship and photographer's right. Text of this master's thesis defines personal and property rights to photograph. The thesis also deals with restrictions associated with capturing someone or somebody else's belonging in the photo. It also describes the issue of usage of a photography without author's permission and mainly with...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Právnická fakultacs_CZ
dc.subjectphotographyen_US
dc.subjectmarketing campaignen_US
dc.subjectsocial networken_US
dc.subjectcopyrighten_US
dc.subjectuse of photographyen_US
dc.subjectfotografiecs_CZ
dc.subjectmarketingová kampaňcs_CZ
dc.subjectsociální síťcs_CZ
dc.subjectautorské právocs_CZ
dc.subjectužití fotografiecs_CZ
dc.titleUžití fotografií v marketingových kampaních na sociálních sítíchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-01-26
dc.description.departmentInstitute of Copyright, Industrial Property and Competition Lawen_US
dc.description.departmentÚstav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
dc.description.facultyPrávnická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Lawen_US
dc.identifier.repId196306
dc.title.translatedUsing photographs in marketing campaigns on social networksen_US
dc.contributor.refereeDobřichovský, Tomáš
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineLawen_US
thesis.degree.disciplinePrávocs_CZ
thesis.degree.programPrávo a právní vědacs_CZ
thesis.degree.programLaw and Jurisprudenceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPrávnická fakulta::Ústav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Law::Institute of Copyright, Industrial Property and Competition Lawen_US
uk.faculty-name.csPrávnická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Lawen_US
uk.faculty-abbr.csPFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPrávocs_CZ
uk.degree-discipline.enLawen_US
uk.degree-program.csPrávo a právní vědacs_CZ
uk.degree-program.enLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev diplomové práce: Užití fotografií v marketingových kampaních na sociálních sítích Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá otázkou ochrany autorských práv k fotografiím, které byly užity v marketingových kampaních v prostředí sociálních sítí. Za účelem řešení této otázky práce pojednává o tom, jak by společnost, která chce užít fotografie v marketingové kampani na sociální síti, měla postupovat, aby nedošlo jak k porušení autorských práv autora dané fotografie, tak i k porušení práv osob zachycených na dané fotografii. Práce vymezuje i problematiku jiných autorských děl, která mohou být rovněž námětem fotografie. Práce dále řeší, za jakých předpokladů lze fotografie v marketingové kampani na platformě sociálních sítí užít. Samotný text diplomové práce je rozdělen do osmi kapitol. V textu je vymezen pojem fotografie jak z historického, tak z právního hlediska a jsou zde popsány jednotlivé aspekty autorského práva, které se týkají fotografie jakožto autorského díla a práv fotografa, který je autorem dané fotografie. Práce vysvětluje okamžik vzniku autorského práva k fotografii a dále definuje práva osobnostní a práva majetková k fotografii. Práce také řeší omezení spojená se zachycením cizí věci či osoby. Dále popisuje problematiku užití fotografie bez souhlasu autora, a především pak užití fotografie...cs_CZ
uk.abstract.enTitle of the Master's Thesis: Using photographs in marketing campaigns on social networks Abstract: This master's thesis focuses on the issue of authorship of the photographs used in marketing campaigns on social networks. For the purpose of dealing with this matter, the thesis defines how the company which is willing to use the photographs in marketing campaigns on social networks, should act so that there wouldn't be any violation of authorship of photographer or any violation of the photographed person's rights. The thesis also specifies the matter of another author's work that could pose as a theme of a photography. The thesis deals with the issue of in which circumstances could the photography be used on social networks. The text of this thesis itself is divided into eight chapters. At first the topic of photography is specified not only from historical side but also from the legal point of view. Moreover, there are individual aspects of authorship related to photography as authorship and photographer's right. Text of this master's thesis defines personal and property rights to photograph. The thesis also deals with restrictions associated with capturing someone or somebody else's belonging in the photo. It also describes the issue of usage of a photography without author's permission and mainly with...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Právnická fakulta, Ústav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV