Zobrazit minimální záznam

Identification of beach volleyball marketing opportunities
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorSixta, Petr
dc.date.accessioned2021-02-11T11:07:45Z
dc.date.available2021-02-11T11:07:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/124362
dc.description.abstractNázev: Identifikace marketingových možností beachvolejbalu Cíle: Práce identifikuje možnosti beachvolejbalu v oblasti marketingu, které by mohly pomoci plážovému volejbalu získat nové zdroje, ať už se bude jednat o partnery, diváky či nové hráče. Z této identifikace vychází návrh konceptu na zlepšení marketingové situace. Metody: V této práci je využito hloubkových rozhovorů s odborníky v oblasti beachvolejbalu. Odborníci jsou vybíráni účelně, rozhovory s nimi jsou polostrukturované. Z rozhovorů jsou dělány doslovné transkripce. S těmi je následně provedena konstantní komparativní analýza. Výsledky: V práci jsou porovnány výpovědi jednotlivých respondentů, kteří odhalují marketingovou situaci v beachvolejbalu v České republice a ve světě, rozebírají možnosti zlepšení. Z tohoto výzkumu vychází koncept, který navrhuje různé směry pro zlepšení marketingu a atraktivity beachvolejbalu. Klíčová slova: beachvolejbal, marketing, pravidla, řády, sociální sítě, systematika soutěžícs_CZ
dc.description.abstractTitle: Identification of beach volleyball's marketing opportunities Objectives: The goal of thesis is to find marketing opportunities that can be helpful for beach volleyball in ways of finding new sponsorship opportunities, new audience and spectators as well as new more active players. Next part is based on this research and gives a suggestion for improvement of marketing in beach volleyball. Methods: This work analyse in-depth interviews with experts in different sections of beach volleyball. These experts are chosen in purpose of this thesis. Interviews are half-structured and then transcripted. The method of the analysis is constant comparative. Results: The work summarises and compares answers of all respondents who talks about marketing situation of beach volleyball in a world and in the Czech Republic itself and about possibilities of improvements. Second part gives a suggestion of possible directions of marketing improvements. Key words: beach volleyball, law, marketing, rules, social networking, systematics of competitionsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectbeach volleyballen_US
dc.subjectlawen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectrulesen_US
dc.subjectsocial networkingen_US
dc.subjectsystematics of competitionsen_US
dc.subjectbeachvolejbalcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectpravidlacs_CZ
dc.subjectřádycs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectsystematika soutěžícs_CZ
dc.titleIdentifikace marketingových možností beachvolejbalucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-01-21
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId212990
dc.title.translatedIdentification of beach volleyball marketing opportunitiesen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Identifikace marketingových možností beachvolejbalu Cíle: Práce identifikuje možnosti beachvolejbalu v oblasti marketingu, které by mohly pomoci plážovému volejbalu získat nové zdroje, ať už se bude jednat o partnery, diváky či nové hráče. Z této identifikace vychází návrh konceptu na zlepšení marketingové situace. Metody: V této práci je využito hloubkových rozhovorů s odborníky v oblasti beachvolejbalu. Odborníci jsou vybíráni účelně, rozhovory s nimi jsou polostrukturované. Z rozhovorů jsou dělány doslovné transkripce. S těmi je následně provedena konstantní komparativní analýza. Výsledky: V práci jsou porovnány výpovědi jednotlivých respondentů, kteří odhalují marketingovou situaci v beachvolejbalu v České republice a ve světě, rozebírají možnosti zlepšení. Z tohoto výzkumu vychází koncept, který navrhuje různé směry pro zlepšení marketingu a atraktivity beachvolejbalu. Klíčová slova: beachvolejbal, marketing, pravidla, řády, sociální sítě, systematika soutěžícs_CZ
uk.abstract.enTitle: Identification of beach volleyball's marketing opportunities Objectives: The goal of thesis is to find marketing opportunities that can be helpful for beach volleyball in ways of finding new sponsorship opportunities, new audience and spectators as well as new more active players. Next part is based on this research and gives a suggestion for improvement of marketing in beach volleyball. Methods: This work analyse in-depth interviews with experts in different sections of beach volleyball. These experts are chosen in purpose of this thesis. Interviews are half-structured and then transcripted. The method of the analysis is constant comparative. Results: The work summarises and compares answers of all respondents who talks about marketing situation of beach volleyball in a world and in the Czech Republic itself and about possibilities of improvements. Second part gives a suggestion of possible directions of marketing improvements. Key words: beach volleyball, law, marketing, rules, social networking, systematics of competitionsen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV