Show simple item record

Gambling in Computer Games
dc.creatorBeneš, Martin
dc.date.accessioned2021-05-20T12:18:03Z
dc.date.available2021-05-20T12:18:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/124354
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na problematiku sázení dětí a mladistvých v počítačových hrách a na internetu. Seznamuje se základními pojmy a principy, které je možné najít v počítačových hrách s hazardními prvky. Popisuje systémy pro hodnocení věkové vhodnosti her a principy jejich fungování. Používá kvantitativní metodu výzkumu - dotazník vytvořený v Google Forms a následně distribuovaný́ pomocí odkazu. Primární výzkumný́ vzorek je tvořen žáky vybraných základních a středních škol. Osloveno bylo 255 žáků ze tří základních a jedné střední školy. Ve výsledcích je prezentován počet sázejících dětí a mladistvých v počítačových hrách i na webových stránkách třetích stran.cs_CZ
dc.description.abstractThe Master's thesis focuses on the issue of children and adolescents betting in computer games. It presents a fundamental terminology and principles, which can be found in computer games with elements of betting. It describes systems used for age rating of games and principles of their functioning. It uses a qualitative research method - a form created in Google Forms and distributed via the link. The main research sample consisted of pupils of elementary and secondary schools. There were 255 participants, and their age was between 11 - 18 years. The Master's thesis presents the numbers of gambling children.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectchildrenen_US
dc.subjectgamblingen_US
dc.subjectbettingen_US
dc.subjectpc gamesen_US
dc.subjectin-game itemsen_US
dc.subjectskinsen_US
dc.subjectminorsen_US
dc.subjectdětics_CZ
dc.subjectgamblingcs_CZ
dc.subjectsázenícs_CZ
dc.subjectpočítačové hrycs_CZ
dc.subjectvirtuální herní předmětycs_CZ
dc.subjectskinycs_CZ
dc.subjectnezletilícs_CZ
dc.titleHazardní hraní v počítačových hráchcs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-07-16
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId226287
dc.title.translatedGambling in Computer Gamesen_US
dc.identifier.aleph002423202
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csUznánocs_CZ
thesis.grade.enRecognizeden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zaměřuje na problematiku sázení dětí a mladistvých v počítačových hrách a na internetu. Seznamuje se základními pojmy a principy, které je možné najít v počítačových hrách s hazardními prvky. Popisuje systémy pro hodnocení věkové vhodnosti her a principy jejich fungování. Používá kvantitativní metodu výzkumu - dotazník vytvořený v Google Forms a následně distribuovaný́ pomocí odkazu. Primární výzkumný́ vzorek je tvořen žáky vybraných základních a středních škol. Osloveno bylo 255 žáků ze tří základních a jedné střední školy. Ve výsledcích je prezentován počet sázejících dětí a mladistvých v počítačových hrách i na webových stránkách třetích stran.cs_CZ
uk.abstract.enThe Master's thesis focuses on the issue of children and adolescents betting in computer games. It presents a fundamental terminology and principles, which can be found in computer games with elements of betting. It describes systems used for age rating of games and principles of their functioning. It uses a qualitative research method - a form created in Google Forms and distributed via the link. The main research sample consisted of pupils of elementary and secondary schools. There were 255 participants, and their age was between 11 - 18 years. The Master's thesis presents the numbers of gambling children.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.codeU
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusU
dc.identifier.lisID990024232020106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV