Show simple item record

Marketing mix for sport studio
dc.contributor.advisorPecinová, Markéta
dc.creatorVrbický, Ondřej
dc.date.accessioned2021-02-11T11:05:48Z
dc.date.available2021-02-11T11:05:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/124352
dc.description.abstractNázev: Marketingový mix sportovního studia Cíle: Cílem této bakalářské práce je provedení analýzy aktuálního marketingového mixu sportovního studia GoMango. Poté na základě výsledků navrhnout a doporučit případné úpravy marketingového mixu s účelem odstranění nedostatků, či zlepšení současného stavu. Metody: V této práci bylo provedeno celkové zhodnocení současného stavu marketingového mixu sportovního studia GoMango pomocí marketingového výzkumu. Byly použity obě metody marketingového výzkumu. Kvantitativní metoda byla zastoupena polostrukturovaným dotazníkem a kvalitativní metoda neformálním rozhovorem s jednatelem GoMango studia. Dále byla použita situační analýza formou SWOT analýzy k určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Výsledky: Marketingový mix sportovního studia GoMango byl hodnocen velice kladně. Z výsledků vyplynulo, že je třeba učinit změny jen v některých jeho částech. Byla navržena konkrétní doporučení na změnu těchto částí marketingového mixu: produkt, propagace, proces a prezentace. V oblasti produktu bylo navrženo zvýšení počtu vytíženějších skupinových lekcí a naopak zrušení lekcí s nízkou návštěvností. V rámci propagace byly navrženy změny týkající se designu a obsahu webových stránek a formy prezentace na facebookových stránkách. V oblasti procesu bylo...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing mix of sports studio Objectives: The aim of this thesis is to analyse the current marketing mix of the GoMango sports studio. The data gathered from the analysis are used to suggest posible adjustements of the present marketing mix to atract more customers. Methods: In this thesis the evaluation of the present marketing mix was conducted through the marketing research. Both quantitative and qualitative methods were used. For the quantitative part semi-structured questionnaire was used. For the qualitative part informal interview was conducted with the manager of GoMango studio. In order to identify potencial strengths and weaknesses, opportunities and threats SWOT analysis was carried out. Results: The evaluation of the marketing mix of the GoMango studio was very positive. The outcome of the reseach indicated that only a couple of changes in certain areas are needed. Changes of the following elements of the marketing mix were proposed: product, promotion, process and presentation. As for the part of product the studio was suggested to increase frequency of highly attended group fitness classes and to decreace frequency of the less attended ones. As for the promotion part the studio was recommended to adjust content and design of websites and facebook profile. In terms of process...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsport marketingen_US
dc.subject7Pen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectGoMango studioen_US
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subject7Pcs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectGoMango studiocs_CZ
dc.titleMarketingový mix sportovního studiacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-01-21
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId215317
dc.title.translatedMarketing mix for sport studioen_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový mix sportovního studia Cíle: Cílem této bakalářské práce je provedení analýzy aktuálního marketingového mixu sportovního studia GoMango. Poté na základě výsledků navrhnout a doporučit případné úpravy marketingového mixu s účelem odstranění nedostatků, či zlepšení současného stavu. Metody: V této práci bylo provedeno celkové zhodnocení současného stavu marketingového mixu sportovního studia GoMango pomocí marketingového výzkumu. Byly použity obě metody marketingového výzkumu. Kvantitativní metoda byla zastoupena polostrukturovaným dotazníkem a kvalitativní metoda neformálním rozhovorem s jednatelem GoMango studia. Dále byla použita situační analýza formou SWOT analýzy k určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Výsledky: Marketingový mix sportovního studia GoMango byl hodnocen velice kladně. Z výsledků vyplynulo, že je třeba učinit změny jen v některých jeho částech. Byla navržena konkrétní doporučení na změnu těchto částí marketingového mixu: produkt, propagace, proces a prezentace. V oblasti produktu bylo navrženo zvýšení počtu vytíženějších skupinových lekcí a naopak zrušení lekcí s nízkou návštěvností. V rámci propagace byly navrženy změny týkající se designu a obsahu webových stránek a formy prezentace na facebookových stránkách. V oblasti procesu bylo...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing mix of sports studio Objectives: The aim of this thesis is to analyse the current marketing mix of the GoMango sports studio. The data gathered from the analysis are used to suggest posible adjustements of the present marketing mix to atract more customers. Methods: In this thesis the evaluation of the present marketing mix was conducted through the marketing research. Both quantitative and qualitative methods were used. For the quantitative part semi-structured questionnaire was used. For the qualitative part informal interview was conducted with the manager of GoMango studio. In order to identify potencial strengths and weaknesses, opportunities and threats SWOT analysis was carried out. Results: The evaluation of the marketing mix of the GoMango studio was very positive. The outcome of the reseach indicated that only a couple of changes in certain areas are needed. Changes of the following elements of the marketing mix were proposed: product, promotion, process and presentation. As for the part of product the studio was suggested to increase frequency of highly attended group fitness classes and to decreace frequency of the less attended ones. As for the promotion part the studio was recommended to adjust content and design of websites and facebook profile. In terms of process...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV