Marketingová aktivity WIlson tenis centra a jejich inovace
Wilson tenis center marketing activities and their innovative approach
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/124345Identifikátory
SIS: 213419
Kolekce
- Kvalifikační práce [7967]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pecinová, Markéta
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
17. 1. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Sportovní marketing, marketingový mix, kvalitativní výzkum, sport, rekreační tenisKlíčová slova (anglicky)
Marketing of sport, marketing mix, quality research, sport, recreational tennisNázev: Marketingové aktivity Wilson tenis centra a jejich inovace Cíle: Cílem této diplomové práce je na základě zjištěných informací z analýzy navrhnout možné zdroje či způsoby, pomocí kterých by se tenisový areál mohl v nejbližších letech rozvíjet. Metody: V diplomové práci byla provedena analýza a zpracování dat z kvalitativního výzkumu, identifikace silných a slabých stránek WTC (Wilson tenis centrum). Na základě těchto metod bylo vytvořeno doporučení pro zlepšení aktuální situace ve WTC. Výsledky: Z výzkumu vyplývá, že mezi největší výhody WTC patří materiální vybavení a zázemí, pevná klimatizovaná hala, velký počet tenisových dvorců apod. Nejčastěji zmiňovanými slabými stránkami byly provoz restaurace, nedostatečná organizace sportovně - společenských akcí pro rekreační hráče a děti, osvětlení v hale a vzduchotechnický systém. Jedním z hlavních doporučení je vytvořit novou pracovní pozici PR manažera, který by byl organizačně schopen změny zajistit. Většinu těchto návrhů lze realizovat prakticky ihned. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový mix, kvalitativní výzkum, sport, rekreační tenis
Title: Wilson Tennis Center Marketing Activities and Their Innovative Approach Objectives: The objectives of my masters thesis is giving the suggestions for improving the company current situation for the upcoming years, based on information from my analysis. Methods: Methods of my approach to this research were analyzing the data from my quality research, identifying the strentghts and weaknesses of the company. Based on these methods I suggested these major improvements fot the overall improvement of the company situation. Results: The research has shown that the biggest strenghts of Wilson Tennis Center are: advanced material equipment and large spacious facility, well air - conditioned solid structure building of the tennis facility, high number of tennis courts etc. The most common weaknesses people in my research were mentioning were the overall attitude of the restaurant staff, lack of social and sports events for the overall client base - recreational client and kids, lack of well, propriately a sufficiently illuminated courts. The main suggestion from me is to create a new public relations manager position who would be able to and responsible for the new changes to be implemented. Keywords: Marketing of sport, Marketing mix, Quality research, Sport, Recreational tennis