Zobrazit minimální záznam

Marketing mix of Nikon Golf Academy and suggestions for its improvement
dc.contributor.advisorŠtědroň, Bohumír
dc.creatorOpelík, Daniel
dc.date.accessioned2021-05-07T14:41:44Z
dc.date.available2021-05-07T14:41:44Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/124335
dc.description.abstractNázev: Marketingový mix Nikon Golf Academy a doporučení pro jeho zlepšení Cíle: Cílem této práce je optimalizace marketingového mixu společnosti Nikon Golf Academy, zaměřené na poskytování golfových služeb zákazníkům v Praze a okolí. Z rozboru stávajícího marketingového mixu společnosti, ze 7P (produkt, cena, distribuce, propagace, lidé, proces a prezentace), by měly vzejít návrhy a doporučení pro zlepšení současného marketingového mixu, které by firmě mělo pomoci získat větší počet zákazníků a větší prosperitu. Metody: V této práci je použita metoda kvalitativního výzkumu a analýza sekundárních dat. Kvalitativní výzkum a výsledky z něj plynoucí zkoumá marketingový mix společnosti ze dvou stran. Nejdříve je marketingový mix zkoumán z pohledu managementu firmy, tedy samotných tvůrců mixu, poté z pohledu zákazníků a jejich vnímání jednotlivých složek mixu. Dále použitá analýza sekundárních dat slouží především k rozboru stávajícího marketingového mixu. Výsledky: Vnímání aktuálního marketingového mixu je jak ze strany managementu společnosti, tak ze strany zákazníků veskrze pozitivní. Výsledky výzkumu ale poukazují na fakt, že je zapotřebí provést určité změny v některých částech marketingového mixu. Na základě zjištěných výsledků byla navržena doporučení pro zlepšení, a to těchto částí marketingového...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing mix of Nikon Golf Academy and suggestions for its improvement Objectives: The aim of this work is to optimize marketing mix of the company Nikon Golf Academy, which focuses at providing services to customers in Prague and its surroundings. The analysis of the current marketing mix of the company, specifically of the 7P's (product, price, place, promotion, people, process, presentation), should bring proposals and suggestions for the improvement of its current marketing mix. This will help the company to attract higher amount of clients and bring bigger prosperity. Methods: In this thesis a method of qualitative analysis and a secondary data analysis is used. The quantitative analysis and its results focuses on the marketing mix of the company. First of all the marketing mix is analysed from the company's perspective. Thereafter the issue is analysed from the customers point of view perceiving of the components of the marketing mix. The secondary data analysis is applied to study the current marketing mix. Results: The company management and their clients evaluated the current marketing mix mostly as positive. The result of the research points out the fact that changes are needed. The following parts of the marketing mix were proposed: product, price, promotion and process. Product...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectproduktcs_CZ
dc.subjectcenacs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectdistribucecs_CZ
dc.subjectlidécs_CZ
dc.subjectprocescs_CZ
dc.subjectprezentacecs_CZ
dc.subject7Pcs_CZ
dc.subject7Ccs_CZ
dc.subjectgolfová akademiecs_CZ
dc.subjectgolfové službycs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectplaceen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectpeopleen_US
dc.subjectprocessen_US
dc.subjectpresentationen_US
dc.subject7Pen_US
dc.subject7Cen_US
dc.subjectgolf academyen_US
dc.subjectgolf servicesen_US
dc.titleMarketingový mix Nikon Golf Academy a doporučení pro jeho zlepšenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-07
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId189537
dc.title.translatedMarketing mix of Nikon Golf Academy and suggestions for its improvementen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph002423183
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový mix Nikon Golf Academy a doporučení pro jeho zlepšení Cíle: Cílem této práce je optimalizace marketingového mixu společnosti Nikon Golf Academy, zaměřené na poskytování golfových služeb zákazníkům v Praze a okolí. Z rozboru stávajícího marketingového mixu společnosti, ze 7P (produkt, cena, distribuce, propagace, lidé, proces a prezentace), by měly vzejít návrhy a doporučení pro zlepšení současného marketingového mixu, které by firmě mělo pomoci získat větší počet zákazníků a větší prosperitu. Metody: V této práci je použita metoda kvalitativního výzkumu a analýza sekundárních dat. Kvalitativní výzkum a výsledky z něj plynoucí zkoumá marketingový mix společnosti ze dvou stran. Nejdříve je marketingový mix zkoumán z pohledu managementu firmy, tedy samotných tvůrců mixu, poté z pohledu zákazníků a jejich vnímání jednotlivých složek mixu. Dále použitá analýza sekundárních dat slouží především k rozboru stávajícího marketingového mixu. Výsledky: Vnímání aktuálního marketingového mixu je jak ze strany managementu společnosti, tak ze strany zákazníků veskrze pozitivní. Výsledky výzkumu ale poukazují na fakt, že je zapotřebí provést určité změny v některých částech marketingového mixu. Na základě zjištěných výsledků byla navržena doporučení pro zlepšení, a to těchto částí marketingového...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing mix of Nikon Golf Academy and suggestions for its improvement Objectives: The aim of this work is to optimize marketing mix of the company Nikon Golf Academy, which focuses at providing services to customers in Prague and its surroundings. The analysis of the current marketing mix of the company, specifically of the 7P's (product, price, place, promotion, people, process, presentation), should bring proposals and suggestions for the improvement of its current marketing mix. This will help the company to attract higher amount of clients and bring bigger prosperity. Methods: In this thesis a method of qualitative analysis and a secondary data analysis is used. The quantitative analysis and its results focuses on the marketing mix of the company. First of all the marketing mix is analysed from the company's perspective. Thereafter the issue is analysed from the customers point of view perceiving of the components of the marketing mix. The secondary data analysis is applied to study the current marketing mix. Results: The company management and their clients evaluated the current marketing mix mostly as positive. The result of the research points out the fact that changes are needed. The following parts of the marketing mix were proposed: product, price, promotion and process. Product...en_US
uk.file-availabilityP
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990024231830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV