Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of the Grand Prix Brno in modern gymnastics
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorŠebková, Anna
dc.date.accessioned2021-05-04T08:52:28Z
dc.date.available2021-05-04T08:52:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/124333
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice. Cíle: Cílem této bakalářské práce je návrh plánu na zlepšení propagace soutěže Grand Prix Brno v moderní gymnastice, s důrazem na využití sociálních sítí, a to na základě analýzy marketingové komunikace soutěže 2017. Přičemž tento návrh bude detailně ukázán na konkrétním příkladu Instagramu, jakožto aktuálně nejvíce se rozvíjející sociální síti. Metody: Pro zjištění marketingové komunikace soutěže byla v této práci použita metoda analýzy dokumentů. Dále byla využita deskriptivní případová studie, jejímž předmětem se stala marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice 2017. Výsledky: V práci byla popsána marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice 2017. Bylo zjištěno, že komunikuje převážně skrze media, a to televizi, rozhlas, tisk, venkovní reklamu a internet, která nezahrnují zaměření na cílovou skupinu. Na základě toho byl vytvořen plán pro zviditelnění soutěže na sociální síti Instagram, jako aktuálně nejdynamičtěji se rozvíjející sociální síť. Tento návrh mohou organizátoři využít při realizaci dalšího ročníku Grand Prix Brno 2018. Klíčová slova: moderní gymnastika, soutěž, propagace, Instagramcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communication of Grand Prix Brno in rhythmic gymnastic. Objectives: The objective of this bachelor thesis is to propose a plan to improve the promotion of the Grand Prix Brno competition in rhythmic gymnastic, focusing on the use of social networks, based on the analysis of the marketing communication of the competition 2017. This proposal will be shown in detail on a concrete example of Instagram, as currently the most developing a social network. Methods: In order to determine the marketing communication of the competition, the method of document analysis was used in this work. In addition, a descriptive case study was used, the subject of which was the marketing communication of Grand Prix Brno in rhythmic gymnastic 2017. Results: The marketing communication of the Grand Prix Brno in rhythmic gymnastic 2017 was described. It was found to communicate mainly through the media, namely television, radio, print, outdoor advertising and the Internet, which do not include targeting the target group. Based on this, a plan for promotion of competition was created on the Instagram social network as the most dynamically developing social network. This proposal can be used by the organizers for the next Grand Prix Brno 2018. Keywords: rhythmic gymnastic, competition, promotion, Instagramen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectrhythmic gymnasticen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectmoderní gymnastikacs_CZ
dc.subjectsoutěžcs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.titleMarketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnasticecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-04
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId176847
dc.title.translatedMarketing communication of the Grand Prix Brno in modern gymnasticsen_US
dc.contributor.refereeGabrielová, Linda
dc.identifier.aleph002423181
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice. Cíle: Cílem této bakalářské práce je návrh plánu na zlepšení propagace soutěže Grand Prix Brno v moderní gymnastice, s důrazem na využití sociálních sítí, a to na základě analýzy marketingové komunikace soutěže 2017. Přičemž tento návrh bude detailně ukázán na konkrétním příkladu Instagramu, jakožto aktuálně nejvíce se rozvíjející sociální síti. Metody: Pro zjištění marketingové komunikace soutěže byla v této práci použita metoda analýzy dokumentů. Dále byla využita deskriptivní případová studie, jejímž předmětem se stala marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice 2017. Výsledky: V práci byla popsána marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice 2017. Bylo zjištěno, že komunikuje převážně skrze media, a to televizi, rozhlas, tisk, venkovní reklamu a internet, která nezahrnují zaměření na cílovou skupinu. Na základě toho byl vytvořen plán pro zviditelnění soutěže na sociální síti Instagram, jako aktuálně nejdynamičtěji se rozvíjející sociální síť. Tento návrh mohou organizátoři využít při realizaci dalšího ročníku Grand Prix Brno 2018. Klíčová slova: moderní gymnastika, soutěž, propagace, Instagramcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communication of Grand Prix Brno in rhythmic gymnastic. Objectives: The objective of this bachelor thesis is to propose a plan to improve the promotion of the Grand Prix Brno competition in rhythmic gymnastic, focusing on the use of social networks, based on the analysis of the marketing communication of the competition 2017. This proposal will be shown in detail on a concrete example of Instagram, as currently the most developing a social network. Methods: In order to determine the marketing communication of the competition, the method of document analysis was used in this work. In addition, a descriptive case study was used, the subject of which was the marketing communication of Grand Prix Brno in rhythmic gymnastic 2017. Results: The marketing communication of the Grand Prix Brno in rhythmic gymnastic 2017 was described. It was found to communicate mainly through the media, namely television, radio, print, outdoor advertising and the Internet, which do not include targeting the target group. Based on this, a plan for promotion of competition was created on the Instagram social network as the most dynamically developing social network. This proposal can be used by the organizers for the next Grand Prix Brno 2018. Keywords: rhythmic gymnastic, competition, promotion, Instagramen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990024231810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV