Zobrazit minimální záznam

The Media image of Czech post in years 2012 -2017
dc.contributor.advisorVlasák, Zbyněk
dc.creatorRadová, Michaela
dc.date.accessioned2021-01-06T10:58:13Z
dc.date.available2021-01-06T10:58:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/123927
dc.description.abstractMy bachelor study deals with description and evaluation of media image of Czech Post in particular nationwide dailies during the time period from 2012 to 2017. For better contextual understanding the examination exceeds partly also into year 2018. The main goal of study is to examine whether the media image of Czech state postal service and its reputation during the given period were constant or variable, coherently it can be also examined whether a tendency is obvious and if such tendency is increasing or declining. The study is divided into two parts. In theoretical part the history of Czech Post is briefly described with stress on the development from 1990s, subsequently the recent business of Czech Post including its management and enterprise development from year 2010 is dealt with. A section is focused on theoretical definition of media image including employed theories, and an overview of examined periodicals: daily Mladá fronta DNES and daily Právo. In the prologue of the second practical part the used methodology is explained. Subsequently, individual contributions are examined using the quantitative and qualitative content analysis. Selected media contributions are elaborated using Newton Media Search database, which records the articles from most known Czech periodicals. The evaluation...en_US
dc.description.abstractMá bakalářská práce se zabývá popisem a zhodnocením mediálního obrazu České pošty ve vybraných celostátních denících v letech 2012 - 2017. Zkoumání pro lepší pochopení vývoje situace přesahuje až do roku 2018. Cílem práce je především zjistit, zda si pošta držela v médiích stálou pověst, nebo zda byl její mediální obraz postupem času proměnlivý. Případně mne bude zajímat, zda je v tomto ohledu patrná nějaká vývojová nebo naopak sestupná tendence. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části je stručně popsána historie České pošty se zdůrazněním na vývoj od devadesátých let. Následně se věnuji momentální fungování pošty a to včetně vedení firmy a podnikového vývoje od roku 2010. Část textu je poté zaměřena na teoretické vymezení mediálního obrazu a to včetně používaných teorií a informace o vybraných zkoumaných periodikách. Jsou jimi známé celostátní deníky Mladá fronta DNES a Právo. Ve druhé praktické části práce je na úvod nejprve vysvětlena konkrétní používaná metodologie. Následně se věnuji zkoumání příspěvků pomocí kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy. Vybrané mediální příspěvky jsem zpracovávala pomocí databáze Newton Media Search, která obsahuje evidenci článků většiny známých českých periodik. Výstupem práce je poté zhodnocení vybraného materiálu a následné odpovědi...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectCzech Posten_US
dc.subjectdaily Mladá fronta DNESen_US
dc.subjectdaily Právoen_US
dc.subjectmedia imageen_US
dc.subjectstate entepriseen_US
dc.subjectČeská poštacs_CZ
dc.subjectdeník Mladá fronta DNEScs_CZ
dc.subjectdeník Právocs_CZ
dc.subjectmediální obrazcs_CZ
dc.subjectstátní podnikcs_CZ
dc.titleMediální obraz České pošty v letech 2012 - 2017cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-14
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId215166
dc.title.translatedThe Media image of Czech post in years 2012 -2017en_US
dc.contributor.refereeHodboď, Vojtěch
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csMá bakalářská práce se zabývá popisem a zhodnocením mediálního obrazu České pošty ve vybraných celostátních denících v letech 2012 - 2017. Zkoumání pro lepší pochopení vývoje situace přesahuje až do roku 2018. Cílem práce je především zjistit, zda si pošta držela v médiích stálou pověst, nebo zda byl její mediální obraz postupem času proměnlivý. Případně mne bude zajímat, zda je v tomto ohledu patrná nějaká vývojová nebo naopak sestupná tendence. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části je stručně popsána historie České pošty se zdůrazněním na vývoj od devadesátých let. Následně se věnuji momentální fungování pošty a to včetně vedení firmy a podnikového vývoje od roku 2010. Část textu je poté zaměřena na teoretické vymezení mediálního obrazu a to včetně používaných teorií a informace o vybraných zkoumaných periodikách. Jsou jimi známé celostátní deníky Mladá fronta DNES a Právo. Ve druhé praktické části práce je na úvod nejprve vysvětlena konkrétní používaná metodologie. Následně se věnuji zkoumání příspěvků pomocí kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy. Vybrané mediální příspěvky jsem zpracovávala pomocí databáze Newton Media Search, která obsahuje evidenci článků většiny známých českých periodik. Výstupem práce je poté zhodnocení vybraného materiálu a následné odpovědi...cs_CZ
uk.abstract.enMy bachelor study deals with description and evaluation of media image of Czech Post in particular nationwide dailies during the time period from 2012 to 2017. For better contextual understanding the examination exceeds partly also into year 2018. The main goal of study is to examine whether the media image of Czech state postal service and its reputation during the given period were constant or variable, coherently it can be also examined whether a tendency is obvious and if such tendency is increasing or declining. The study is divided into two parts. In theoretical part the history of Czech Post is briefly described with stress on the development from 1990s, subsequently the recent business of Czech Post including its management and enterprise development from year 2010 is dealt with. A section is focused on theoretical definition of media image including employed theories, and an overview of examined periodicals: daily Mladá fronta DNES and daily Právo. In the prologue of the second practical part the used methodology is explained. Subsequently, individual contributions are examined using the quantitative and qualitative content analysis. Selected media contributions are elaborated using Newton Media Search database, which records the articles from most known Czech periodicals. The evaluation...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeF
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV