Zobrazit minimální záznam

Qualification of Teacher's Assistant
dc.contributor.advisorHájková, Vanda
dc.creatorRokosová, Lucie
dc.date.accessioned2020-10-27T13:41:39Z
dc.date.available2020-10-27T13:41:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/122676
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the qualification requirements for the role of teacher's assistants.The main aim of this thesis is to find out a level of satisfaction of teacher's assistants with the current form of qualification courses for teachers assistant role. The diploma thesis consists of four chapters, three of them are theoretical and the last chapter is a practical part. Theoretical part defines legislative background for the role of teacher's assistant, preferred personal traits, abilities and skills, the scope of work and the possibility of obtaining professional qualification and further education for the role of teacher's assistants. Also, there is a comparison of the teacher's assistant role in Czech Republic and abroad.en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá kvalifikačními předpoklady asistentů pedagoga. Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost asistentů pedagoga se současnou podobou kvalifikačních kurzů pro asistenty pedagoga. Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol, kdy první tři kapitoly jsou teoretické a poslední kapitola je praktická. Teoretická část vymezuje legislativní zabezpečení asistenta pedagoga, preferované osobnostní předpoklady, schopnosti a dovednosti, náplň práce a možnosti získání odborné kvalifikace a dalšího vzdělávání asistenta pedagoga. A dále srovnává pozici asistenta pedagoga u nás a v zahraničí. Praktická část popisuje výzkumné šetření, které bylo realizováno s pomocí nástroje kvalitativního výzkumu, semi-strukturovaného rozhovoru, s devíti asistenty pedagoga.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectteacher's assistanten_US
dc.subjectteacher's aideen_US
dc.subjectqualificationen_US
dc.subjectthe qualification classen_US
dc.subjectasistent pedagogacs_CZ
dc.subjectkvalifikační předpokladycs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectkvalifikační kurzycs_CZ
dc.titleKvalifikační předpoklady asistentů pedagogacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-15
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId220998
dc.title.translatedQualification of Teacher's Assistanten_US
dc.contributor.refereeNěmec, Zbyněk
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá kvalifikačními předpoklady asistentů pedagoga. Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost asistentů pedagoga se současnou podobou kvalifikačních kurzů pro asistenty pedagoga. Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol, kdy první tři kapitoly jsou teoretické a poslední kapitola je praktická. Teoretická část vymezuje legislativní zabezpečení asistenta pedagoga, preferované osobnostní předpoklady, schopnosti a dovednosti, náplň práce a možnosti získání odborné kvalifikace a dalšího vzdělávání asistenta pedagoga. A dále srovnává pozici asistenta pedagoga u nás a v zahraničí. Praktická část popisuje výzkumné šetření, které bylo realizováno s pomocí nástroje kvalitativního výzkumu, semi-strukturovaného rozhovoru, s devíti asistenty pedagoga.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals with the qualification requirements for the role of teacher's assistants.The main aim of this thesis is to find out a level of satisfaction of teacher's assistants with the current form of qualification courses for teachers assistant role. The diploma thesis consists of four chapters, three of them are theoretical and the last chapter is a practical part. Theoretical part defines legislative background for the role of teacher's assistant, preferred personal traits, abilities and skills, the scope of work and the possibility of obtaining professional qualification and further education for the role of teacher's assistants. Also, there is a comparison of the teacher's assistant role in Czech Republic and abroad.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV