Zobrazit minimální záznam

Inclusive education in forest preschool
dc.contributor.advisorHájková, Vanda
dc.creatorKadlecová, Barbora
dc.date.accessioned2020-10-27T13:37:37Z
dc.date.available2020-10-27T13:37:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/122655
dc.description.abstractBakalářská práce "Inkluzivní vzdělávání v lesních mateřských školách" se zabývá ověřením kvality inkluzivního vzdělávání v lesních mateřských školách dle principů a metodiky inkluzivní pedagogiky. Hlavním cílem práce je zjistit v kolika lesních mateřských školách mají zkušenosti s inkluzivním vzděláváním a zda toto vzdělávání odpovídá principům inkluzivní pedagogiky. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů lesní mateřská škola a inkluzivní vzděláváním. V praktické části jsou uvedeny cíle, metody a výsledky šetření. KLÍČOVÁ SLOVA Lesní mateřské školy - přírodní prostředí inkluzivní vzdělávání - -cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectForest preschool - natural enviromental - inklusive education - inclusioneen_US
dc.subjectLesní mateřské školy - přírodní prostředí - inkluzivní vzdělávání - inkluzecs_CZ
dc.titleInkluzivní vzdělávání v lesních mateřských školáchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-17
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId220429
dc.title.translatedInclusive education in forest preschoolen_US
dc.contributor.refereeFelcmanová, Lenka
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Inkluzivní vzdělávání v lesních mateřských školách" se zabývá ověřením kvality inkluzivního vzdělávání v lesních mateřských školách dle principů a metodiky inkluzivní pedagogiky. Hlavním cílem práce je zjistit v kolika lesních mateřských školách mají zkušenosti s inkluzivním vzděláváním a zda toto vzdělávání odpovídá principům inkluzivní pedagogiky. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů lesní mateřská škola a inkluzivní vzděláváním. V praktické části jsou uvedeny cíle, metody a výsledky šetření. KLÍČOVÁ SLOVA Lesní mateřské školy - přírodní prostředí inkluzivní vzdělávání - -cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV