Show simple item record

Main regards development of economy faculties agriculture universities in Czech Republic
dc.contributor.advisorMajerová, Věra
dc.creatorKrejčí, Petr
dc.date.accessioned2017-04-05T10:13:05Z
dc.date.available2017-04-05T10:13:05Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12212
dc.description.abstractClovek na trhu prace stravi zhruba 40 let a musi se prizpusobovat stale novym zmenam. Kvuli praci je treba vzdelavat se cely zivot. Celozivotnfmu vzdelavani by se mely venovat vsechny resorty. Na tuto tezi musi reagovat resort zemedelstvi v uzke spolupraci se subjekty, ktere vzdelavani poskytuji - se zemedelskymi vysokymi skolami. Rigor6zni prace je koncipovana do dvou zakladnich oblasti. Prvni tvorf teoreticka vychodiska pro oblast druhou jejiz podstatou je setreni zamerene na proces realizace celozivotniho vzdelavani na vybranych institucich. Cil prace vychazi ze tri zakladnich fenomenu: )r poukazat na spojitost ve vyvoji odvetvi zemedelstvi a zemedelskeho vysokeho skolstvi, )r vymezit ceske zemedelske univerzity jako soucast ceske vzdelavaci soustavy, )r zamefit se na zkoumani vztahu ekonomicky orientovanych zemedelskych vysokych skol k procesum celozivotniho vzdelavani. Vlastni uvod do problematiky je koncipovan v kapitole vyvoj ceskeho venkova zemedelstvi po roce 1989, ve ktere jsou zahrnuty zmeny zemedelstvi v transformacnim obdobi a perspektivy ceskeho venkova. Pedagogicke aspekty specifik vysokoskolske pedagogiky jako subjektu realizujiciho celozivotni vzdelavani popisuje kapitola zamerena na edukacni procesy v kontextu celozivotniho vzdelavani. Je zde sledovan rozvoj vysokoskolske pedagogiky, jsou...cs_CZ
dc.description.abstractOn average, every person spends approximately 40 years in the labour market and all this time he/she must be prepared to adapt to constant changes. All branches of the educational system should pay attention to the issue of lifelong learning. The field of agriculture is no exception to this rule. This PhDr thesis is divided into two major parts. The first one comprises theoretical starting points for the second part, which focuses on the process of the realisation of lifelong learning in selected institutions. The aims of the thesis deal with the following three issues: to show the link between the development of the agricultural sector and agricultural universities to clarify the position of Czech agricultural universities within the framework of the Czech educational system to concentrate on exploring the relationship of economy-oriented agricultural universities and faculties to the processes of lifelong learning. An introduction to the topic is provided in the chapter on the development of the Czech republic and agriculture since 1989, which covers the changes in agriculture in the period of transformation, as well as the prospects of the Czech lands. Pedagogical aspects of special characteristics of university-level pedagogy as part of the realisation of lifelong learning are described in the chapter...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleHlavní směry rozvoje ekonomických fakult zemědělských univerzit v České republicecs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-11-27
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId51232
dc.title.translatedMain regards development of economy faculties agriculture universities in Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeKrejčířová, Olga
dc.identifier.aleph001707325
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csProspělcs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csClovek na trhu prace stravi zhruba 40 let a musi se prizpusobovat stale novym zmenam. Kvuli praci je treba vzdelavat se cely zivot. Celozivotnfmu vzdelavani by se mely venovat vsechny resorty. Na tuto tezi musi reagovat resort zemedelstvi v uzke spolupraci se subjekty, ktere vzdelavani poskytuji - se zemedelskymi vysokymi skolami. Rigor6zni prace je koncipovana do dvou zakladnich oblasti. Prvni tvorf teoreticka vychodiska pro oblast druhou jejiz podstatou je setreni zamerene na proces realizace celozivotniho vzdelavani na vybranych institucich. Cil prace vychazi ze tri zakladnich fenomenu: )r poukazat na spojitost ve vyvoji odvetvi zemedelstvi a zemedelskeho vysokeho skolstvi, )r vymezit ceske zemedelske univerzity jako soucast ceske vzdelavaci soustavy, )r zamefit se na zkoumani vztahu ekonomicky orientovanych zemedelskych vysokych skol k procesum celozivotniho vzdelavani. Vlastni uvod do problematiky je koncipovan v kapitole vyvoj ceskeho venkova zemedelstvi po roce 1989, ve ktere jsou zahrnuty zmeny zemedelstvi v transformacnim obdobi a perspektivy ceskeho venkova. Pedagogicke aspekty specifik vysokoskolske pedagogiky jako subjektu realizujiciho celozivotni vzdelavani popisuje kapitola zamerena na edukacni procesy v kontextu celozivotniho vzdelavani. Je zde sledovan rozvoj vysokoskolske pedagogiky, jsou...cs_CZ
uk.abstract.enOn average, every person spends approximately 40 years in the labour market and all this time he/she must be prepared to adapt to constant changes. All branches of the educational system should pay attention to the issue of lifelong learning. The field of agriculture is no exception to this rule. This PhDr thesis is divided into two major parts. The first one comprises theoretical starting points for the second part, which focuses on the process of the realisation of lifelong learning in selected institutions. The aims of the thesis deal with the following three issues: to show the link between the development of the agricultural sector and agricultural universities to clarify the position of Czech agricultural universities within the framework of the Czech educational system to concentrate on exploring the relationship of economy-oriented agricultural universities and faculties to the processes of lifelong learning. An introduction to the topic is provided in the chapter on the development of the Czech republic and agriculture since 1989, which covers the changes in agriculture in the period of transformation, as well as the prospects of the Czech lands. Pedagogical aspects of special characteristics of university-level pedagogy as part of the realisation of lifelong learning are described in the chapter...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990017073250106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV