Zobrazit minimální záznam

The perception of corporate social responsibility and its impact on consumer behavior of the generations Z
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorČasarová, Dominika
dc.date.accessioned2020-10-14T09:57:27Z
dc.date.available2020-10-14T09:57:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/121767
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on introducing the concept of Corporate Social Responsibility (CSR), its perception by the representatives of Generation Z and its potential impact on consumer behavior of members of this cohort. According to many studies, Generation Z wants companies to have values that align with their own and to help address current societal issues. The first part of the thesis outlines the general aspects of CSR and its integration into corporate strategy. The next part explores the problematics of consumer behavior and the factors that influence it. The last part then defines the term generation and introduces current generational cohorts. The empirical part focuses on Generation Z, their consumer behavior and attitude to CSR. The research was conducted in the form of semi- structured individual interviews with representatives of given generation. Its objective was to find out how Generation Z perceives the role of CSR in today's world and whether it somehow influences their consumer behavior.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje představení konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR), jejího vnímání představiteli generace Z a jejího potenciálního vlivu na spotřební chování členů této kohorty. Dle mnoha výzkumů je totiž zapojení firem do řešení celospolečenských problémů a sdílení jejich vlastních hodnot pro tuto generaci důležité. První část práce se zabývá obecným vymezením CSR a jeho zapojením do firemní strategie; dále je vysvětlena problematika spotřebního chování a faktorů, které jej ovlivňují; poslední kapitola pak teoreticky vymezuje pojem generace a představuje současné generační kohorty. Empirická část se zaměřuje na samotnou generaci Z, její spotřební chování a postoj k CSR. Výzkum probíhal formou polostrukturovaných individuálních rozhovorů s představiteli dané generace. Jeho cílem bylo zjistit, jak představitelé generace Z vnímají roli CSR v dnešním světě, v jaké oblasti jej nejvíce vnímají a zda má nějaký vliv na jejich spotřební chování.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectCorporate social responsibilityen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectpurchasing decisionsen_US
dc.subjectgeneration Zen_US
dc.subjectqualitative researchen_US
dc.subjectindividual interviewsen_US
dc.subjectSpolečenská odpovědnost firemcs_CZ
dc.subjectspotřební chovánícs_CZ
dc.subjectnákupní rozhodovánícs_CZ
dc.subjectgenerace Zcs_CZ
dc.subjectkvalitativní výzkumcs_CZ
dc.subjectindividuální rozhovorycs_CZ
dc.titleVnímání společenské odpovědnosti firem a její dopad na spotřební chování generace Zcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-23
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId204381
dc.title.translatedThe perception of corporate social responsibility and its impact on consumer behavior of the generations Zen_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se věnuje představení konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR), jejího vnímání představiteli generace Z a jejího potenciálního vlivu na spotřební chování členů této kohorty. Dle mnoha výzkumů je totiž zapojení firem do řešení celospolečenských problémů a sdílení jejich vlastních hodnot pro tuto generaci důležité. První část práce se zabývá obecným vymezením CSR a jeho zapojením do firemní strategie; dále je vysvětlena problematika spotřebního chování a faktorů, které jej ovlivňují; poslední kapitola pak teoreticky vymezuje pojem generace a představuje současné generační kohorty. Empirická část se zaměřuje na samotnou generaci Z, její spotřební chování a postoj k CSR. Výzkum probíhal formou polostrukturovaných individuálních rozhovorů s představiteli dané generace. Jeho cílem bylo zjistit, jak představitelé generace Z vnímají roli CSR v dnešním světě, v jaké oblasti jej nejvíce vnímají a zda má nějaký vliv na jejich spotřební chování.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis focuses on introducing the concept of Corporate Social Responsibility (CSR), its perception by the representatives of Generation Z and its potential impact on consumer behavior of members of this cohort. According to many studies, Generation Z wants companies to have values that align with their own and to help address current societal issues. The first part of the thesis outlines the general aspects of CSR and its integration into corporate strategy. The next part explores the problematics of consumer behavior and the factors that influence it. The last part then defines the term generation and introduces current generational cohorts. The empirical part focuses on Generation Z, their consumer behavior and attitude to CSR. The research was conducted in the form of semi- structured individual interviews with representatives of given generation. Its objective was to find out how Generation Z perceives the role of CSR in today's world and whether it somehow influences their consumer behavior.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV