Zobrazit minimální záznam

Global Overlap of Czech documentary film presented within International Human Rights Documentary Film Festival One World Festival (2008-2018)
dc.contributor.advisorŠtoll, Martin
dc.creatorFenclová, Anežka
dc.date.accessioned2020-10-13T10:14:25Z
dc.date.available2020-10-13T10:14:25Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/121680
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výzkumem dokumentárních filmů prezentovaných v České sekci v rámci deseti ročníků festivalu Jeden svět a dramaturgií této sekce. První oddíl praktické části práce je zaměřen na dramaturgii. Konkrétně si klade za cíl prostřednictvím původních rozhovorů s pěti bývalými a stávajícími členy programového oddělení festivalu Jeden svět, zmapovat hlavní dramaturgické proměny a nastínit, co nového tyto změny festivalu přinesly. Vymezená pozornost je směřována k České sekci a jejím specifikům. Druhý oddíl praktické části práce je založen na filmových analýzách snímků uvedených v rámci České sekce v letech 2010-2019. Prostřednictvím rozhovorů s dramaturgy a filmových analýz poskytuje práce představu o tom, jaké znaky jsou pro filmy reprezentující Českou republiku na mezinárodním festivalu dokumentárních filmů signifikantní a co vypovídají o české dokumentární scéně. Teoretická část práce poskytuje ukotvení tématu v odborné literatuře.cs_CZ
dc.description.abstractThe following thesis offers an insight into a collection of documentary movies, which were screened in the category Czech Competition (Česká sekce) presented by the film festival One World (Jeden svět), as well as the nomination process behind it. The first section of the Body of this Thesis (Practical Part) is focused on the nomination process. In particular its objective is to describe principal changes in the nomination process and at the same time outline its future developments. This is achieved by means of exclusive interviews with five Program Section members in charge of the nomination process (both former and contemporary). Heightened attention is being dedicated to the films nominated for the Czech Competition section with regards to its specifics. The other part of the thesis body is based on thorough analysis of the films selected for the Czech competition between the years 2010-2019. By means of original interviews and content analysis the thesis attempts to establish an idea of which features are significant for the films representing the Czech Republic at this documentary film festival and what conclusions can be drawn from this about the Czech documentary film scene in general. The theoretical part of the thesis offers sourcing this approach in expert literature.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectJeden světcs_CZ
dc.subjectfilmový festivalcs_CZ
dc.subjectČeská sekcecs_CZ
dc.subjectdokumentární filmcs_CZ
dc.subjectlidskoprávní dokumentcs_CZ
dc.subjectdramaturgiecs_CZ
dc.subjectfilmová analýzacs_CZ
dc.subjectčeská dokumentární scénacs_CZ
dc.subjectOne World Festivalen_US
dc.subjectFilm Festivalen_US
dc.subjectCzech Competition Sectionen_US
dc.subjectDocumentary Movieen_US
dc.subjectHuman Rights Documentary Movieen_US
dc.subjectNomination Processen_US
dc.subjectFilm Analysisen_US
dc.subjectCzech Documentary Film Sceneen_US
dc.titleGlobální přesah české dokumentární tvorby prezentované v rámci festivalu Jeden svět (2008-2018)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-22
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId204316
dc.title.translatedGlobal Overlap of Czech documentary film presented within International Human Rights Documentary Film Festival One World Festival (2008-2018)en_US
dc.contributor.refereeNovotný, David Jan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá výzkumem dokumentárních filmů prezentovaných v České sekci v rámci deseti ročníků festivalu Jeden svět a dramaturgií této sekce. První oddíl praktické části práce je zaměřen na dramaturgii. Konkrétně si klade za cíl prostřednictvím původních rozhovorů s pěti bývalými a stávajícími členy programového oddělení festivalu Jeden svět, zmapovat hlavní dramaturgické proměny a nastínit, co nového tyto změny festivalu přinesly. Vymezená pozornost je směřována k České sekci a jejím specifikům. Druhý oddíl praktické části práce je založen na filmových analýzách snímků uvedených v rámci České sekce v letech 2010-2019. Prostřednictvím rozhovorů s dramaturgy a filmových analýz poskytuje práce představu o tom, jaké znaky jsou pro filmy reprezentující Českou republiku na mezinárodním festivalu dokumentárních filmů signifikantní a co vypovídají o české dokumentární scéně. Teoretická část práce poskytuje ukotvení tématu v odborné literatuře.cs_CZ
uk.abstract.enThe following thesis offers an insight into a collection of documentary movies, which were screened in the category Czech Competition (Česká sekce) presented by the film festival One World (Jeden svět), as well as the nomination process behind it. The first section of the Body of this Thesis (Practical Part) is focused on the nomination process. In particular its objective is to describe principal changes in the nomination process and at the same time outline its future developments. This is achieved by means of exclusive interviews with five Program Section members in charge of the nomination process (both former and contemporary). Heightened attention is being dedicated to the films nominated for the Czech Competition section with regards to its specifics. The other part of the thesis body is based on thorough analysis of the films selected for the Czech competition between the years 2010-2019. By means of original interviews and content analysis the thesis attempts to establish an idea of which features are significant for the films representing the Czech Republic at this documentary film festival and what conclusions can be drawn from this about the Czech documentary film scene in general. The theoretical part of the thesis offers sourcing this approach in expert literature.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV