Zobrazit minimální záznam

Bullying among pupils at secondary school
dc.contributor.advisorNováková, Ivana
dc.creatorHolečková, Darina
dc.date.accessioned2020-10-13T10:02:58Z
dc.date.available2020-10-13T10:02:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/121617
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem "Šikana mezi žáky na II. stupni základní školy" je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje pět hlavních kapitol, ve kterých najdeme například definici šikany, druhy a formy šikany, její příčiny či vývojová stádia. Dále se zabývá účastníky šikany, mezi něž patří agresor, oběť, svědci a pedagog. V této části také zmiňuji šikanu z právního hlediska. V neposlední řádě se věnuji diagnostice, vyšetřování a následkům šikany. Poslední kapitola je zaměřena na prevenci. V praktické části je prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťována zkušenost žáků se šikanou na vybraných základních školách.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis called "Bullying among pupils at secondary school" is devided into two parts, namely the theoretical and the practical. The theoretical part conteins five main chapters, in which we find for example definition of bullying, its types and forms, its causes or development of bullying stages. Then this part deals with bullying actors, who include the aggressor, victim, witness and pedagogue. Next I mention bullying from the legal point of view. In last but not least I devote by diagnostics, investigation and consequences of bullying. Tha last chapter is focused on prevention. In the practical part I find out an experience of pupils with bullying throughout the questionnaire at selected secondary schools.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectšikanacs_CZ
dc.subjectagresorcs_CZ
dc.subjectoběťcs_CZ
dc.subjectdiagnostikacs_CZ
dc.subjectnásledky šikanycs_CZ
dc.subjectprevencecs_CZ
dc.subjectbullyingen_US
dc.subjectaggressoren_US
dc.subjectvictimen_US
dc.subjectdiagnosticsen_US
dc.subjectconsequences of bullyingen_US
dc.subjectpreventionen_US
dc.titleŠikana mezi žáky na II. stupni základní školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-22
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId216019
dc.title.translatedBullying among pupils at secondary schoolen_US
dc.contributor.refereePospíšilová, Anna
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Paedagogyen_US
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Paedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce s názvem "Šikana mezi žáky na II. stupni základní školy" je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje pět hlavních kapitol, ve kterých najdeme například definici šikany, druhy a formy šikany, její příčiny či vývojová stádia. Dále se zabývá účastníky šikany, mezi něž patří agresor, oběť, svědci a pedagog. V této části také zmiňuji šikanu z právního hlediska. V neposlední řádě se věnuji diagnostice, vyšetřování a následkům šikany. Poslední kapitola je zaměřena na prevenci. V praktické části je prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťována zkušenost žáků se šikanou na vybraných základních školách.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis called "Bullying among pupils at secondary school" is devided into two parts, namely the theoretical and the practical. The theoretical part conteins five main chapters, in which we find for example definition of bullying, its types and forms, its causes or development of bullying stages. Then this part deals with bullying actors, who include the aggressor, victim, witness and pedagogue. Next I mention bullying from the legal point of view. In last but not least I devote by diagnostics, investigation and consequences of bullying. Tha last chapter is focused on prevention. In the practical part I find out an experience of pupils with bullying throughout the questionnaire at selected secondary schools.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV