Zobrazit minimální záznam

Czech presidential elections 2018 on the spokesman's Twitter
dc.contributor.advisorLáb, Filip
dc.creatorRyšánek, Adam
dc.date.accessioned2020-10-07T10:12:13Z
dc.date.available2020-10-07T10:12:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/121352
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje obsahové analýze twitterového účtu @PREZIDENTmluvci Jiřího Ovčáčka, tiskového mluvčího prezidenta České republiky Miloše Zemana. V první části práce, je definována politická komunikace a sledován její vývoj od raných počátků až po současnost. Dále jsou v práci popsány moderní praxe politické komunikace. Teoretická část práce obsahuje i kapitolu o sociální síti Twitter, v níž se podrobněji věnuje twitterovým účtům amerického prezidenta Donalda Trumpa a českého premiéra Andreje Babiše. Druhá část práce se zabývá samotnou analýzou profilu Jiřího Ovčáčka na sociální síti Twitter. Profil je nejprve charakterizován v obecné rovině. Následně se práce věnuje kvantitativní obsahové analýze, v jejímž rámci je vzorek 358 příspěvků z období od 12. prosince 2017 do 12. února 2018 rozdělen do tří základních kategorií. V poslední části práce jsou prezidentské volby 2018 podrobeny časové analýze a dále kategorizovány.cs_CZ
dc.description.abstractThe subject matter of this thesis is to analyse the content of the twitter account @PREZIDENTmluvci of Jiri Ovcacek, spokesperson of the President of the Czech Republic Miloš Zeman. Theoretical part includes the definition of political communication and its brief history. Furthermore, the work describes the modern practice of political communication. The theoretical part of the thesis also contains a chapter discussing the social network Twitter and offers a detailed look at Twitter accounts of the president of the United States Donald Trump and the Czech Prime Minister Andrej Babiš. The practical part of the thesis deals with the analysis of the profile of Jiri Ovcacek on the social network Twitter. The period chosen for the analysis was from 12 December 2017 to 12 February 2018, a month before and after the first day of the first round of the 2018 Czech presidential election. A sample of 358 posts was defined on Ovcacek's Twitter account. The profile is first characterized in general. Subsequently, the tweets of spokesperson Jiri Ovcacek are divided into basic categories. In the last part of the thesis, the 2018 presidential elections are subjected to analysis and further categorized.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectTwittercs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectJiří Ovčáčekcs_CZ
dc.subjecttiskový mluvčícs_CZ
dc.subjectpolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectspin-doctoringcs_CZ
dc.subjectprezidentské volby 2018cs_CZ
dc.subjectTwitteren_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectJirí Ovcaceken_US
dc.subjectspokespersonen_US
dc.subjectpolitical communicationen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectspin-doctoringen_US
dc.subject2018 Czech presidential electionen_US
dc.titlePrezidentské volby 2018 na Twitteru mluvčího prezidentacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-16
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId204291
dc.title.translatedCzech presidential elections 2018 on the spokesman's Twitteren_US
dc.contributor.refereeGéla, František
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se věnuje obsahové analýze twitterového účtu @PREZIDENTmluvci Jiřího Ovčáčka, tiskového mluvčího prezidenta České republiky Miloše Zemana. V první části práce, je definována politická komunikace a sledován její vývoj od raných počátků až po současnost. Dále jsou v práci popsány moderní praxe politické komunikace. Teoretická část práce obsahuje i kapitolu o sociální síti Twitter, v níž se podrobněji věnuje twitterovým účtům amerického prezidenta Donalda Trumpa a českého premiéra Andreje Babiše. Druhá část práce se zabývá samotnou analýzou profilu Jiřího Ovčáčka na sociální síti Twitter. Profil je nejprve charakterizován v obecné rovině. Následně se práce věnuje kvantitativní obsahové analýze, v jejímž rámci je vzorek 358 příspěvků z období od 12. prosince 2017 do 12. února 2018 rozdělen do tří základních kategorií. V poslední části práce jsou prezidentské volby 2018 podrobeny časové analýze a dále kategorizovány.cs_CZ
uk.abstract.enThe subject matter of this thesis is to analyse the content of the twitter account @PREZIDENTmluvci of Jiri Ovcacek, spokesperson of the President of the Czech Republic Miloš Zeman. Theoretical part includes the definition of political communication and its brief history. Furthermore, the work describes the modern practice of political communication. The theoretical part of the thesis also contains a chapter discussing the social network Twitter and offers a detailed look at Twitter accounts of the president of the United States Donald Trump and the Czech Prime Minister Andrej Babiš. The practical part of the thesis deals with the analysis of the profile of Jiri Ovcacek on the social network Twitter. The period chosen for the analysis was from 12 December 2017 to 12 February 2018, a month before and after the first day of the first round of the 2018 Czech presidential election. A sample of 358 posts was defined on Ovcacek's Twitter account. The profile is first characterized in general. Subsequently, the tweets of spokesperson Jiri Ovcacek are divided into basic categories. In the last part of the thesis, the 2018 presidential elections are subjected to analysis and further categorized.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV