dc.contributor.advisor | Kašpar, Ladislav | |
dc.creator | Sklenářová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2020-10-07T10:05:30Z | |
dc.date.available | 2020-10-07T10:05:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/121318 | |
dc.description.abstract | Název: Hodnotící kritéria v technice běhu u mladšího školního věku Cíle: Cílem práce je provést hodnotící kritéria v technice běhu u mladšího školníku věku. U vybraných dětí jsem pozorovala jejich techniku běhu v jednotlivých kritérií. Ze získaných dat budeme dále zjišťovat jak a v čem se vybrané děti zlepšily. Budeme pozorovat a posuzovat jednotlivá kritéria, která nám pomohou k celkové technice v běhu. Metody: Při výzkumu byla použita metoda experimentu, tedy pozorování a měření za uměle navozených podmínek. Výsledky: Zjistila jsem, že u dětí mladšího školního věku se lze po dobu dvou měsíců razantně zlepšit v dané technice běhu. V tomto období mají děti velký potenciál naučit se novým pohybům. Domnívám se, že opakovaná specifická běžecká cvičení pomáhají ke zlepšení techniky v běhu. Klíčová slova: odraz, běžecký krok, vertikální a horizontální pohyb těžiště, pohyb horních končetin | cs_CZ |
dc.description.abstract | Title: Evaluation criteria in running techniques in younger school age Objectives: The aim of this work is to perform the evaluation criteria in running technique in younger janitor age. In selected children I observed their technique of running in individual criteria. From the obtained data we will further find out how and in what the selected children improved. We will observe and assess individual criteria that will help us to the overall technique in the run. Methods: The experimental method of observation and measurement under artificially induced conditions was used. Results: I have found that children of younger school age can be significantly improved in the running technique for two months. In this period, children have great potential to learn new movements. I think that repeated specific running exercises help to improve the technique in running. Keywords: reflection, running step, vertical and horizontal movement of center of gravity, movement of upper limbs | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | běh | cs_CZ |
dc.subject | mladší školní věk | cs_CZ |
dc.subject | odraz | cs_CZ |
dc.subject | běžecký krok | cs_CZ |
dc.subject | vertikální a horizontální pohyb těžiště | cs_CZ |
dc.subject | pohyb horních končetin | cs_CZ |
dc.subject | running | en_US |
dc.subject | younger school age | en_US |
dc.subject | reflection | en_US |
dc.subject | running step | en_US |
dc.subject | vertical and horizontal movement of center of gravity | en_US |
dc.subject | movement of upper limbs | en_US |
dc.title | Hodnocení techniky běhu u dětí mladšího školního věku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2020 | |
dcterms.dateAccepted | 2020-09-16 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 224326 | |
dc.title.translated | Evaluation of running technique in children of younger school age | en_US |
dc.contributor.referee | Pádivý, Martin | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Physical Education - Health Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy tělesná výchova - výchova ke zdraví | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy tělesná výchova - výchova ke zdraví | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Physical Education - Health Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Název: Hodnotící kritéria v technice běhu u mladšího školního věku Cíle: Cílem práce je provést hodnotící kritéria v technice běhu u mladšího školníku věku. U vybraných dětí jsem pozorovala jejich techniku běhu v jednotlivých kritérií. Ze získaných dat budeme dále zjišťovat jak a v čem se vybrané děti zlepšily. Budeme pozorovat a posuzovat jednotlivá kritéria, která nám pomohou k celkové technice v běhu. Metody: Při výzkumu byla použita metoda experimentu, tedy pozorování a měření za uměle navozených podmínek. Výsledky: Zjistila jsem, že u dětí mladšího školního věku se lze po dobu dvou měsíců razantně zlepšit v dané technice běhu. V tomto období mají děti velký potenciál naučit se novým pohybům. Domnívám se, že opakovaná specifická běžecká cvičení pomáhají ke zlepšení techniky v běhu. Klíčová slova: odraz, běžecký krok, vertikální a horizontální pohyb těžiště, pohyb horních končetin | cs_CZ |
uk.abstract.en | Title: Evaluation criteria in running techniques in younger school age Objectives: The aim of this work is to perform the evaluation criteria in running technique in younger janitor age. In selected children I observed their technique of running in individual criteria. From the obtained data we will further find out how and in what the selected children improved. We will observe and assess individual criteria that will help us to the overall technique in the run. Methods: The experimental method of observation and measurement under artificially induced conditions was used. Results: I have found that children of younger school age can be significantly improved in the running technique for two months. In this period, children have great potential to learn new movements. I think that repeated specific running exercises help to improve the technique in running. Keywords: reflection, running step, vertical and horizontal movement of center of gravity, movement of upper limbs | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |