Zobrazit minimální záznam

Learner's Activation in Chemistry Education at Lower Secondary Schools on the topic Chemical Reaction
dc.contributor.advisorBílek, Martin
dc.creatorMarešová, Drahomíra
dc.date.accessioned2020-10-07T10:01:55Z
dc.date.available2020-10-07T10:01:55Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/121299
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá aktivizačními metodami ve výuce chemie na základní škole v tématu - Chemické reakce. Je rozdělena na dvě části; teoretickou a praktickou. Teoretická část práce definuje klíčové pojmy související s problematikou vybraných aktivizačních výukových metod, zaměřuje se na jejich výhody a nevýhody, a také na kritéria jejich volby. Blíže se věnuje metodě didaktické hry ve výuce chemie na základní škole. Charakterizuje také téma didaktických pomůcek ve výuce chemie na základní škole a v závěru blíže specifikuje vybrané téma Chemické reakce z hlediska RVP ZV i dostupných již existujících materiálů. Praktická část práce přináší výčet navržených výukových materiálů k tématu Chemické reakce s popisem jednotlivých aktivit, aplikací a prostředí, metodikou i doprovodnými prostředky, včetně výsledků jejich ověření ve spolupráci se základní školou Charlotty Garrigue Masarykové v Lánech v období od března do června 2020. KLÍČOVÁ SLOVA Aktivizace žáků, výuka chemie na ZŠ, chemické reakce, didaktické hry.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis deals itself with activating teaching methods in chemistry teaching at primary school in the teaching topic - Chemical reactions. It is divided into two parts; theoretical and practical. The Theoretical part of the thesis defines the key terms related to the overall topic, further focuses in detail on selected activating teaching methods, its advantages and disadvantages, as well as criteria for choosing the appropriate method. Diploma more closely focuses on didactic games method in chemistry teaching in elementary schools. Also characterizes topic of educational tools in chemistry teaching in elementary school, and, in the end, closely specifies selected topic of Chemical reaction from FEP EE (Framework Educational Program for Elementary Education) and available, already existing, materials. The Practical part of the work brings a list of suggested materials regarding the topic of Chemical reaction with description of individual activities, application and environment, methodology and support means, including the results of their verification in collaboration with the elementary school of Charlotte Garrigue Masaryk in Lány in the period between months of March and June. KEYWORDS Activation of pupils, teaching chemistry at elementary school, chemical reactions, didactic games.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectAktivizace žákůcs_CZ
dc.subjectvýuka chemie na ZŠcs_CZ
dc.subjectchemické reakcecs_CZ
dc.subjectdidaktické hrycs_CZ
dc.subjectActivation of pupilsen_US
dc.subjectteaching chemistry at elementary schoolen_US
dc.subjectchemical reactionsen_US
dc.subjectdidactic gamesen_US
dc.titleAktivizace žáků ve výuce chemie na základní škole na příkladu tématu Chemické reakcecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-16
dc.description.departmentKatedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId219301
dc.title.translatedLearner's Activation in Chemistry Education at Lower Secondary Schools on the topic Chemical Reactionen_US
dc.contributor.refereeRusek, Martin
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Chemistryen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - chemiecs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - chemiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Chemistryen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá aktivizačními metodami ve výuce chemie na základní škole v tématu - Chemické reakce. Je rozdělena na dvě části; teoretickou a praktickou. Teoretická část práce definuje klíčové pojmy související s problematikou vybraných aktivizačních výukových metod, zaměřuje se na jejich výhody a nevýhody, a také na kritéria jejich volby. Blíže se věnuje metodě didaktické hry ve výuce chemie na základní škole. Charakterizuje také téma didaktických pomůcek ve výuce chemie na základní škole a v závěru blíže specifikuje vybrané téma Chemické reakce z hlediska RVP ZV i dostupných již existujících materiálů. Praktická část práce přináší výčet navržených výukových materiálů k tématu Chemické reakce s popisem jednotlivých aktivit, aplikací a prostředí, metodikou i doprovodnými prostředky, včetně výsledků jejich ověření ve spolupráci se základní školou Charlotty Garrigue Masarykové v Lánech v období od března do června 2020. KLÍČOVÁ SLOVA Aktivizace žáků, výuka chemie na ZŠ, chemické reakce, didaktické hry.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals itself with activating teaching methods in chemistry teaching at primary school in the teaching topic - Chemical reactions. It is divided into two parts; theoretical and practical. The Theoretical part of the thesis defines the key terms related to the overall topic, further focuses in detail on selected activating teaching methods, its advantages and disadvantages, as well as criteria for choosing the appropriate method. Diploma more closely focuses on didactic games method in chemistry teaching in elementary schools. Also characterizes topic of educational tools in chemistry teaching in elementary school, and, in the end, closely specifies selected topic of Chemical reaction from FEP EE (Framework Educational Program for Elementary Education) and available, already existing, materials. The Practical part of the work brings a list of suggested materials regarding the topic of Chemical reaction with description of individual activities, application and environment, methodology and support means, including the results of their verification in collaboration with the elementary school of Charlotte Garrigue Masaryk in Lány in the period between months of March and June. KEYWORDS Activation of pupils, teaching chemistry at elementary school, chemical reactions, didactic games.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV