Zobrazit minimální záznam

Czech and French concept of swimming lessons in school
dc.contributor.advisorČechovská, Irena
dc.creatorMartínková, Tereza
dc.date.accessioned2020-09-25T09:50:17Z
dc.date.available2020-09-25T09:50:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/120502
dc.description.abstractNázev: Česká a francouzská koncepce školní plavecké výuky. Cíl: Cílem diplomové práce je zprostředkovat základní informace o koncepci a řízení plavecké výuky na základních, středních a vysokých školách a v plaveckých oddílech ve Francii. Současně prostřednictvím dostupných zdrojů nastínit fungování výuky plavání v České republice a provést komparaci obou těchto systémů. Metody: Ke zpracování shromážděných informací byla použita metoda analýzy a syntézy. Získané informace o české a francouzské koncepci školní plavecké výuky byly následně porovnány. Výsledky: Na základě komparace koncepcí obou zemí jsme zjistili, že se uvedené systémy významně liší. Přestože je zaštituje stejný orgán, ve Francii má Ministerstvo školství a mládeže mnohem větší kompetence a výsledkem je velmi dobře organizovaná koncepce plavecké výuky. Při srovnání s Českou republikou se pak jeví, že žádná instituce řídící funkci náležitě nevykonává a v organizaci plavecké výuky v rámci povinné školní docházky jsou shledány podstatné nedostatky. Klíčová slova: Česká republika, Francie, školní vzdělávání, plavecká výukacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Czech and French concept of swimming lessons in school. Objectives: The objective of the study is to provide basic information about the concepts and management of swimming training at elementary schools, middle schools, high schools, universities and clubs in France. At the same time, use available resources to outline the functioning of swimming lessons in the Czech Republic and compare both of these systems. Methods: The method of analysis and synthesis was used to process the collected information. The obtained information about the Czech and French concept of swimming lessons in schools and clubs was subsequently compared. Results: Based on a comparison of the concepts of both countries, we found that these systems differ significantly. Although under the auspices of the same body, in France the Ministry of Education has much greater competence and the result is a very well-organized concept of swimming instruction. In comparison with the Czech Republic, it then appears that no institution managing the function is properly performed and significant shortcomings are found in the organization of swimming lessons within compulsory school attendance. Keywords: Czech Republic, France, school education, swimming lessonsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectFranciecs_CZ
dc.subjectškolní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectplavecká výukacs_CZ
dc.subjectCzech Republicen_US
dc.subjectFranceen_US
dc.subjectschool educationen_US
dc.subjectswimming lessonsen_US
dc.titleČeská a francouzská koncepce školní plavecké výukycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-04
dc.description.departmentPlavecké sportycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId193442
dc.title.translatedCzech and French concept of swimming lessons in schoolen_US
dc.contributor.refereeZenáhlík, Aleš
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Plavecké sportycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Česká a francouzská koncepce školní plavecké výuky. Cíl: Cílem diplomové práce je zprostředkovat základní informace o koncepci a řízení plavecké výuky na základních, středních a vysokých školách a v plaveckých oddílech ve Francii. Současně prostřednictvím dostupných zdrojů nastínit fungování výuky plavání v České republice a provést komparaci obou těchto systémů. Metody: Ke zpracování shromážděných informací byla použita metoda analýzy a syntézy. Získané informace o české a francouzské koncepci školní plavecké výuky byly následně porovnány. Výsledky: Na základě komparace koncepcí obou zemí jsme zjistili, že se uvedené systémy významně liší. Přestože je zaštituje stejný orgán, ve Francii má Ministerstvo školství a mládeže mnohem větší kompetence a výsledkem je velmi dobře organizovaná koncepce plavecké výuky. Při srovnání s Českou republikou se pak jeví, že žádná instituce řídící funkci náležitě nevykonává a v organizaci plavecké výuky v rámci povinné školní docházky jsou shledány podstatné nedostatky. Klíčová slova: Česká republika, Francie, školní vzdělávání, plavecká výukacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Czech and French concept of swimming lessons in school. Objectives: The objective of the study is to provide basic information about the concepts and management of swimming training at elementary schools, middle schools, high schools, universities and clubs in France. At the same time, use available resources to outline the functioning of swimming lessons in the Czech Republic and compare both of these systems. Methods: The method of analysis and synthesis was used to process the collected information. The obtained information about the Czech and French concept of swimming lessons in schools and clubs was subsequently compared. Results: Based on a comparison of the concepts of both countries, we found that these systems differ significantly. Although under the auspices of the same body, in France the Ministry of Education has much greater competence and the result is a very well-organized concept of swimming instruction. In comparison with the Czech Republic, it then appears that no institution managing the function is properly performed and significant shortcomings are found in the organization of swimming lessons within compulsory school attendance. Keywords: Czech Republic, France, school education, swimming lessonsen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Plavecké sportycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV