Show simple item record

The BanalFatal program in spinal cord injury prevention.
dc.contributor.advisorVařeková, Jitka
dc.creatorPokorný, Václav
dc.date.accessioned2020-09-24T09:55:09Z
dc.date.available2020-09-24T09:55:09Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/120454
dc.description.abstractNázev: Program BanalFatal v prevenci úrazů páteře a míchy Cíle: Hlavním cílem této práce je zkoumání subjektivních dojmů účastníků programu po jeho absolvování, tak, aby bylo možné posoudit emoční působení programu a jeho vliv na další chování dětí. Metody: Pro výzkumnou část práce byla použita kvantitativní metoda. Pro účely výzkumu byly vytvořeny dva dotazníky vlastní konstrukce. Osloveno bylo 6 základních škol, kde se uskutečnil program BanalFatal. Dotazník vlastní konstrukce cílený na školní metodiky prevence vyplnili všichni oslovení pracovníci škol, ale pouze ve 4 školských zařízeních se podařilo položit otázky žákům. Dotázáno bylo tedy 6 školních metodiků prevence a 164 žáků ze 4 vybraných základních škol (Praha 11, 4, Litoměřice, Dačice). Dotazník pro metodiky prevence obsahuje uzavřené, polouzavřené i otevřené otázky. Dotazník vlastní konstrukce pro žáky je vytvořen anketní formou a obsahuje pouze uzavřené otázky. Výsledky: Všichni respondenti z řad metodiků se domnívají, že absolvování přednášky bude mít určitý vliv na změnu chování žáků při rizikových aktivitách. Určitě ano uvedl 1 a spíše ano uvedlo 5 ze 6 respondentů. Promítaná videa s reálným úrazem nepovažují za nadměrně drastická, nicméně přesto jejich promítání považují za vhodné pouze 2 z oslovených. Polovina oslovených školních...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: The BanalFatal program in spinal cord injury prevention Objectives: The main objective of this diploma thesis is to examine the subjective impressions of participants after the completion of this program (lesson) so that it is possible to assess the emotional impact of the program and its impact on the further behavior of children. Methods: A quantitative strategy was used for the research part of the thesis. For the purposes of the research, two original questionnaires were created. 6 primary schools were contacted, in which the BanalFatal program previously took place. The questionnaire, aimed at school prevention methodologists, was filled in by all addressed school staff, but only in 4 school facilities, it was possible to interview school pupils. Thus, 6 school prevention methodologists and 164 pupils from 4 selected primary schools (Prague 11, 4, Litoměřice, Dačice) were interviewed. The questionnaire for prevention methodologists contains closed, semi-closed, and open questions. The questionnaire for pupils was created in the form of a survey and contained only closed questions. Results: All school methodologists presume that attending the BanalFatal lecture will have a certain effect on students' change in behavior during risky activities. "Certainly yes" was stated by 1 and "rather...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectdětics_CZ
dc.subjectedukační programcs_CZ
dc.subjectkvadruplegiecs_CZ
dc.subjectmíšní lézecs_CZ
dc.subjectparaplegiecs_CZ
dc.subjectporaněnícs_CZ
dc.subjectškolní metodik prevencecs_CZ
dc.subjectrizikové chovánícs_CZ
dc.subjectchildrenen_US
dc.subjecteducational programen_US
dc.subjectinjuriesen_US
dc.subjectparaplegiaen_US
dc.subjectquadriplegiaen_US
dc.subjectrisk behavioren_US
dc.subjectspinal cord lesionsen_US
dc.subjectschool prevention methodologistsen_US
dc.titleProgram BanalFatal v prevenci úrazů páteře a míchycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-03
dc.description.departmentZdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId221715
dc.title.translatedThe BanalFatal program in spinal cord injury prevention.en_US
dc.contributor.refereePůlpán, David
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Program BanalFatal v prevenci úrazů páteře a míchy Cíle: Hlavním cílem této práce je zkoumání subjektivních dojmů účastníků programu po jeho absolvování, tak, aby bylo možné posoudit emoční působení programu a jeho vliv na další chování dětí. Metody: Pro výzkumnou část práce byla použita kvantitativní metoda. Pro účely výzkumu byly vytvořeny dva dotazníky vlastní konstrukce. Osloveno bylo 6 základních škol, kde se uskutečnil program BanalFatal. Dotazník vlastní konstrukce cílený na školní metodiky prevence vyplnili všichni oslovení pracovníci škol, ale pouze ve 4 školských zařízeních se podařilo položit otázky žákům. Dotázáno bylo tedy 6 školních metodiků prevence a 164 žáků ze 4 vybraných základních škol (Praha 11, 4, Litoměřice, Dačice). Dotazník pro metodiky prevence obsahuje uzavřené, polouzavřené i otevřené otázky. Dotazník vlastní konstrukce pro žáky je vytvořen anketní formou a obsahuje pouze uzavřené otázky. Výsledky: Všichni respondenti z řad metodiků se domnívají, že absolvování přednášky bude mít určitý vliv na změnu chování žáků při rizikových aktivitách. Určitě ano uvedl 1 a spíše ano uvedlo 5 ze 6 respondentů. Promítaná videa s reálným úrazem nepovažují za nadměrně drastická, nicméně přesto jejich promítání považují za vhodné pouze 2 z oslovených. Polovina oslovených školních...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The BanalFatal program in spinal cord injury prevention Objectives: The main objective of this diploma thesis is to examine the subjective impressions of participants after the completion of this program (lesson) so that it is possible to assess the emotional impact of the program and its impact on the further behavior of children. Methods: A quantitative strategy was used for the research part of the thesis. For the purposes of the research, two original questionnaires were created. 6 primary schools were contacted, in which the BanalFatal program previously took place. The questionnaire, aimed at school prevention methodologists, was filled in by all addressed school staff, but only in 4 school facilities, it was possible to interview school pupils. Thus, 6 school prevention methodologists and 164 pupils from 4 selected primary schools (Prague 11, 4, Litoměřice, Dačice) were interviewed. The questionnaire for prevention methodologists contains closed, semi-closed, and open questions. The questionnaire for pupils was created in the form of a survey and contained only closed questions. Results: All school methodologists presume that attending the BanalFatal lecture will have a certain effect on students' change in behavior during risky activities. "Certainly yes" was stated by 1 and "rather...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Zdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV