Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorČeněk Tim, Šlapák
dc.contributor.authorŠtefko, Martin
dc.date.accessioned2020-09-16T10:57:41Z
dc.date.available2020-09-16T10:57:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-80-87439-19-7cs_CZ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/120297
dc.language.isocs_CZcs_CZ
dc.publisherÚstav státu a práva AV ČRcs_CZ
dc.rightsDokument je na základě zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském a o právech souvisejících s právem určen pouze pro studijní účely studentů se specifickými potřebami. Jeho další šíření je zakázáno.cs_CZ
dc.subjectpersonální managementcs_CZ
dc.subjectpracovněprávní vztahycs_CZ
dc.subjectpracovní právocs_CZ
dc.subjectlidský kapitálcs_CZ
dc.titlePraktický personální marketink: řízení lidských zdrojů v pracovněprávních souvislostechcs_CZ
dc.typeKnihacs_CZ
dc.identifier.aleph002309231cs_CZ
uk.internal-typeuk_digilit
uk.carolinaId.book1493
uk.carolinaFormatapplication/pdfcs_CZ
uk.carolinaFormatapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.documentcs_CZ
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.sourceCollectionName.enDigitization Centre of the Carolina Centre
uk.sourceCollectionName.csDigitalizační středisko Centra Carolina
dc.relation.sourceCollectionURLhttps://dspace.cuni.cz/handle/20.500.11956/108695


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV