Show simple item record

Marketing communication of the TJ Sokol Nové Veselí handball sports club
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorStraková, Karolína
dc.date.accessioned2020-09-15T09:51:23Z
dc.date.available2020-09-15T09:51:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/120240
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření opatření a koncepce marketingové komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí, jež povedou k jejímu zlepšení. Metody: V této bakalářské práci byly využity kvalitativní metody - analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Dále byl proveden polostrukturovaný rozhovor s místopředsedou klubu. Polostrukturované rozhovory byly realizovány také se třemi vybranými fanoušky. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace bylo zjištěno, že klub nevyužívá vzhledem ke svým možnostem komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohl. Výsledkem této práce je koncepce možných zlepšení, které byly do marketingové komunikace klubu zapojovány již během tvoření samotné koncepce. Šlo především o zkvalitnění komunikace klubu s jeho fanoušky na jednotlivých profilech na sociálních sítích, webových stránkách nebo v přímé komunikaci. Pro udržení pozitivního vývoje změn je důležité, aby v klubu fungoval určený pracovník, který bude v této oblasti aktivně pracovat. Tyto návrhy vedly ke zlepšení komunikace mezi klubem a jeho fanoušky. Klíčová slova: komunikační mix, online komunikace, házená, fanoušci, public relationscs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communication of the handball club TJ Sokol Nové Veselí Objectives: The following bachelor thesis is focused on creating the measures and concepts of marketing communication of the handball club TJ Sokol Nové Veselí which will lead to its improvement. Methods: Quantitative methods - such as analysis of documents and various texts, official websites and social media profiles - were used in the practical part of this thesis. Marketing research is also based on semi-structured interview with the deputy chairman of the club, and semi-structured interviews with three fans of the club. Results: This thesis has revealed that the club does not use communication tools as effectively as it could due to its capabilities. The result of this work is the concept of possible improvements, which were involved in the marketing communication of the club during the creation of the concept itself. It was mainly about improving communication with its fans on individual profiles on social networks, websites or in direct communication. To maintain the positive development of changes, it is important that there is appointed employee working in the club who will work actively in this area. These suggestions led to improved communication between the club and its fans. Keywords: communication mix, online...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectonline komunikacecs_CZ
dc.subjectházenács_CZ
dc.subjectfanoušcics_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectonline communicationen_US
dc.subjecthandballen_US
dc.subjectfansen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.titleMarketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-08-25
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId212570
dc.title.translatedMarketing communication of the TJ Sokol Nové Veselí handball sports cluben_US
dc.contributor.refereeCrossan, William Morea
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření opatření a koncepce marketingové komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí, jež povedou k jejímu zlepšení. Metody: V této bakalářské práci byly využity kvalitativní metody - analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Dále byl proveden polostrukturovaný rozhovor s místopředsedou klubu. Polostrukturované rozhovory byly realizovány také se třemi vybranými fanoušky. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace bylo zjištěno, že klub nevyužívá vzhledem ke svým možnostem komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohl. Výsledkem této práce je koncepce možných zlepšení, které byly do marketingové komunikace klubu zapojovány již během tvoření samotné koncepce. Šlo především o zkvalitnění komunikace klubu s jeho fanoušky na jednotlivých profilech na sociálních sítích, webových stránkách nebo v přímé komunikaci. Pro udržení pozitivního vývoje změn je důležité, aby v klubu fungoval určený pracovník, který bude v této oblasti aktivně pracovat. Tyto návrhy vedly ke zlepšení komunikace mezi klubem a jeho fanoušky. Klíčová slova: komunikační mix, online komunikace, házená, fanoušci, public relationscs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communication of the handball club TJ Sokol Nové Veselí Objectives: The following bachelor thesis is focused on creating the measures and concepts of marketing communication of the handball club TJ Sokol Nové Veselí which will lead to its improvement. Methods: Quantitative methods - such as analysis of documents and various texts, official websites and social media profiles - were used in the practical part of this thesis. Marketing research is also based on semi-structured interview with the deputy chairman of the club, and semi-structured interviews with three fans of the club. Results: This thesis has revealed that the club does not use communication tools as effectively as it could due to its capabilities. The result of this work is the concept of possible improvements, which were involved in the marketing communication of the club during the creation of the concept itself. It was mainly about improving communication with its fans on individual profiles on social networks, websites or in direct communication. To maintain the positive development of changes, it is important that there is appointed employee working in the club who will work actively in this area. These suggestions led to improved communication between the club and its fans. Keywords: communication mix, online...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV