Zobrazit minimální záznam

Pupil staying aloof from interaction with classmates - ludic folklore
dc.contributor.advisorKlusák, Miroslav
dc.creatorMikulková, Gabriela
dc.date.accessioned2021-05-20T15:18:45Z
dc.date.available2021-05-20T15:18:45Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/1196
dc.description.abstractPři zpracování tématu Žák stranící se interakci-hemí folklor, se budeme převážně pohybovat na poli školské instituce, přesněji řečeno ve školní třídě. Budeme pronikat do dětského světa, budeme sledovat, jakým způsobem probíhají interakce mezi dětmi. Předem přijímáme základní fakt, že za dětmi budeme muset vstoupit do jim velmi blízkého světa a to do světa hry. Svět hry není s našimi životy spojen jen tak pro nic za nic. Hra má jistě pro lidskou existenci důležitý význam. S herní aktivitou se setkáme ve všech společenstvích a kulturách. Dle kulturní antropologie je hra nositelkou kulturních projevů lidského života. Vývojová psychologie chápe hru jako jakýsi trenažér pro život rozvíjející se na instinktivním základě a jako prostor pro vyrovnání se s nároky běžného života. Svou roli může sehrát při zdravém vývoji a rozvoji každého jedince. Pomocí hry dítě poznává a reflektuje svět, ověřuje si a procvičuje své nabývající dovednosti, učí se novým zkušenostem, které potom použije v běžném životě. Do světa hry můžeme unikat před všednostmi života, můžeme si v něm plnit svá přání, touhy či určité potřeby. Skrze hru můžeme světu něco říkat. Zvláště psychoanalýza poukazuje na hru jako na prostor pro ventilaci emočních konfliktů a odreagování z napětí. V následující práci budeme však vycházet převážně z poznatků...cs_CZ
dc.description.abstractPři zpracování tématu Žák stranící se interakci-hemí folklor, se budeme převážně pohybovat na poli školské instituce, přesněji řečeno ve školní třídě. Budeme pronikat do dětského světa, budeme sledovat, jakým způsobem probíhají interakce mezi dětmi. Předem přijímáme základní fakt, že za dětmi budeme muset vstoupit do jim velmi blízkého světa a to do světa hry. Svět hry není s našimi životy spojen jen tak pro nic za nic. Hra má jistě pro lidskou existenci důležitý význam. S herní aktivitou se setkáme ve všech společenstvích a kulturách. Dle kulturní antropologie je hra nositelkou kulturních projevů lidského života. Vývojová psychologie chápe hru jako jakýsi trenažér pro život rozvíjející se na instinktivním základě a jako prostor pro vyrovnání se s nároky běžného života. Svou roli může sehrát při zdravém vývoji a rozvoji každého jedince. Pomocí hry dítě poznává a reflektuje svět, ověřuje si a procvičuje své nabývající dovednosti, učí se novým zkušenostem, které potom použije v běžném životě. Do světa hry můžeme unikat před všednostmi života, můžeme si v něm plnit svá přání, touhy či určité potřeby. Skrze hru můžeme světu něco říkat. Zvláště psychoanalýza poukazuje na hru jako na prostor pro ventilaci emočních konfliktů a odreagování z napětí. V následující práci budeme však vycházet převážně z poznatků...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleŽák stranící se interakci se spolužáky - herní folklorcs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-05
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId187523
dc.title.translatedPupil staying aloof from interaction with classmates - ludic folkloreen_US
dc.contributor.refereeKučera, Miloš
dc.identifier.aleph002118491
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csUznánocs_CZ
thesis.grade.enRecognizeden_US
uk.abstract.csPři zpracování tématu Žák stranící se interakci-hemí folklor, se budeme převážně pohybovat na poli školské instituce, přesněji řečeno ve školní třídě. Budeme pronikat do dětského světa, budeme sledovat, jakým způsobem probíhají interakce mezi dětmi. Předem přijímáme základní fakt, že za dětmi budeme muset vstoupit do jim velmi blízkého světa a to do světa hry. Svět hry není s našimi životy spojen jen tak pro nic za nic. Hra má jistě pro lidskou existenci důležitý význam. S herní aktivitou se setkáme ve všech společenstvích a kulturách. Dle kulturní antropologie je hra nositelkou kulturních projevů lidského života. Vývojová psychologie chápe hru jako jakýsi trenažér pro život rozvíjející se na instinktivním základě a jako prostor pro vyrovnání se s nároky běžného života. Svou roli může sehrát při zdravém vývoji a rozvoji každého jedince. Pomocí hry dítě poznává a reflektuje svět, ověřuje si a procvičuje své nabývající dovednosti, učí se novým zkušenostem, které potom použije v běžném životě. Do světa hry můžeme unikat před všednostmi života, můžeme si v něm plnit svá přání, touhy či určité potřeby. Skrze hru můžeme světu něco říkat. Zvláště psychoanalýza poukazuje na hru jako na prostor pro ventilaci emočních konfliktů a odreagování z napětí. V následující práci budeme však vycházet převážně z poznatků...cs_CZ
uk.abstract.enPři zpracování tématu Žák stranící se interakci-hemí folklor, se budeme převážně pohybovat na poli školské instituce, přesněji řečeno ve školní třídě. Budeme pronikat do dětského světa, budeme sledovat, jakým způsobem probíhají interakce mezi dětmi. Předem přijímáme základní fakt, že za dětmi budeme muset vstoupit do jim velmi blízkého světa a to do světa hry. Svět hry není s našimi životy spojen jen tak pro nic za nic. Hra má jistě pro lidskou existenci důležitý význam. S herní aktivitou se setkáme ve všech společenstvích a kulturách. Dle kulturní antropologie je hra nositelkou kulturních projevů lidského života. Vývojová psychologie chápe hru jako jakýsi trenažér pro život rozvíjející se na instinktivním základě a jako prostor pro vyrovnání se s nároky běžného života. Svou roli může sehrát při zdravém vývoji a rozvoji každého jedince. Pomocí hry dítě poznává a reflektuje svět, ověřuje si a procvičuje své nabývající dovednosti, učí se novým zkušenostem, které potom použije v běžném životě. Do světa hry můžeme unikat před všednostmi života, můžeme si v něm plnit svá přání, touhy či určité potřeby. Skrze hru můžeme světu něco říkat. Zvláště psychoanalýza poukazuje na hru jako na prostor pro ventilaci emočních konfliktů a odreagování z napětí. V následující práci budeme však vycházet převážně z poznatků...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
thesis.grade.codeU
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusU
dc.identifier.lisID990021184910106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV