Zobrazit minimální záznam

Nástroje pro tvorbu obsahu 3D závodních her
dc.contributor.advisorGemrot, Jakub
dc.creatorŠimůnek, Petr
dc.date.accessioned2020-07-28T10:00:50Z
dc.date.available2020-07-28T10:00:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/119431
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to create a system for game engine Unity for creating roads and other side objects around real roads. Emphasis is placed on optimizing the final product, user-friendliness, and flexibility. The system tries to solve many complex road cases never solved in mainstream Unity road assets. It also takes into account the problem of tiling the texture of a road. The system was validated by recreating real track and several imaginary tracks. The result of the work is a plugin, which can be used by game developers to speed up the development of racing games. 1en_US
dc.description.abstractCílem této práce je vytvořit systém pro herní engine Unity pro vytváření silnic a dalších postranních objektů kolem skutečných silnic. Důraz je kladen na optimalizaci finální geometrie, uživatelskou přívětivost a flexibilitu. Systém se snaží řešit mnoho složitých silničních případů, které zatím nikdy nebyly vyřešeny v mainstream Unity assetech pro tvorbu silnic. Práce zohledňuje také problém repetice textury silnice. Systém byl ověřen vytvořením skutečného okruhu a několika imaginárních okruhů. Výsledkem práce je plugin, který mohou vývojáři her využít k urychlení vývoje závodních her. 1cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectsoftware toolsen_US
dc.subjectcontent creationen_US
dc.subject3Den_US
dc.subjectvideo gamesen_US
dc.subjectracing gamesen_US
dc.subjectsoftwarové nástrojecs_CZ
dc.subjecttvorba obsahucs_CZ
dc.subject3Dcs_CZ
dc.subjectpočítačové hrycs_CZ
dc.subjectzávodní hrycs_CZ
dc.titleNástroje pro tvorbu obsahu 3D závodních heren_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-07-07
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId213281
dc.title.translatedNástroje pro tvorbu obsahu 3D závodních hercs_CZ
dc.contributor.refereePilát, Martin
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineObecná informatikacs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Computer Scienceen_US
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csObecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této práce je vytvořit systém pro herní engine Unity pro vytváření silnic a dalších postranních objektů kolem skutečných silnic. Důraz je kladen na optimalizaci finální geometrie, uživatelskou přívětivost a flexibilitu. Systém se snaží řešit mnoho složitých silničních případů, které zatím nikdy nebyly vyřešeny v mainstream Unity assetech pro tvorbu silnic. Práce zohledňuje také problém repetice textury silnice. Systém byl ověřen vytvořením skutečného okruhu a několika imaginárních okruhů. Výsledkem práce je plugin, který mohou vývojáři her využít k urychlení vývoje závodních her. 1cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of this thesis is to create a system for game engine Unity for creating roads and other side objects around real roads. Emphasis is placed on optimizing the final product, user-friendliness, and flexibility. The system tries to solve many complex road cases never solved in mainstream Unity road assets. It also takes into account the problem of tiling the texture of a road. The system was validated by recreating real track and several imaginary tracks. The result of the work is a plugin, which can be used by game developers to speed up the development of racing games. 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV