Show simple item record

uCube - speedcubing mobile application
dc.contributor.advisorJežek, Pavel
dc.creatorŠtolová, Michaela
dc.date.accessioned2020-07-28T09:58:41Z
dc.date.available2020-07-28T09:58:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/119422
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to create a mobile phone application for speedcubers, which would contain several separate basic training tools, but would also allow future extension with new components. We would also like to achieve portability to various target platforms in the future. Using the Xamarin.Forms framework, we implemented an application for the Android system and, in parallel, an experimental version for the Windows system, the purpose of which was to make sure of the promised portability. In addition, by using MEF, the de- sign of the application allows easy extensibility with new components by simply adding new code and does not require modification of the application core itself. The resulting application allows users to measure duration of a puzzle solve using a special timer with possibility to enable an inspection countdown, saves the measured times and displays them in a comprehensible table and graph. It also provides a met- ronome with an option to measure number of ticks between two moments and to store them. Furthermore, it displays personal records and allows the user to search for up- coming competitions according to various criteria. We support several different puzzles in the application and a scramble generator is available for each of them. In addition, we provide a random state...en_US
dc.description.abstractCílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro speedcubery, která by obsahovala několik oddělených základních pomůcek k tréninku, ale současně by umožňovala budoucí rozšíření o nové komponenty. Chtěli bychom také výhledově dosáhnout portability na různé cílové platformy. S využitím frameworku Xamarin.Forms jsme implementovali aplikaci pro systém An- droid a paralelně také experimentální verzi pro systém Windows, jejímž smyslem bylo ujistit se o slibované portabilitě, kterou jsme tímto ověřili. Návrh aplikace navíc díky po- užití MEF umožňuje snadnou rozšiřitelnost o nové komponenty pouhým přidáním nového kódu a nevyžaduje modifikaci samotného jádra aplikace. Výsledná aplikace umožňuje uživatelům měřit délku řešení hlavolamu pomocí speci- álního timeru s možností odpočtu inspekce, ukládá naměřené časy a zobrazuje je v pře- hledné tabulce a v grafu. Poskytuje také metronom s možným měřením počtu tiků mezi dvěma okamžiky a jejich ukládáním. Dále zobrazuje přehledy osobních rekordů a umož- ňuje uživateli zobrazit seznam nadcházejících soutěží podle různých kritérií. V aplikaci podporujeme několik různých hlavolamů a pro všechny je k dispozici generátor scram- blů. Pro 2×2×2 je navíc dostupný random state generátor, který využívá zjednodušený Kociembův algoritmus pro nalezení optimálního řešení náhodného stavu. 1cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectSpeedcubing Kociemba Xamarin.Forms Android MEFen_US
dc.subjectSpeedcubing Kociemba Xamarin.Forms Android MEFcs_CZ
dc.titleuCube - mobilní aplikace pro speedcubingcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-07-07
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId224045
dc.title.translateduCube - speedcubing mobile applicationen_US
dc.contributor.refereeKofroň, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramování a softwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramming and Software Systemsen_US
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systemsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramování a softwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enProgramming and Software Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro speedcubery, která by obsahovala několik oddělených základních pomůcek k tréninku, ale současně by umožňovala budoucí rozšíření o nové komponenty. Chtěli bychom také výhledově dosáhnout portability na různé cílové platformy. S využitím frameworku Xamarin.Forms jsme implementovali aplikaci pro systém An- droid a paralelně také experimentální verzi pro systém Windows, jejímž smyslem bylo ujistit se o slibované portabilitě, kterou jsme tímto ověřili. Návrh aplikace navíc díky po- užití MEF umožňuje snadnou rozšiřitelnost o nové komponenty pouhým přidáním nového kódu a nevyžaduje modifikaci samotného jádra aplikace. Výsledná aplikace umožňuje uživatelům měřit délku řešení hlavolamu pomocí speci- álního timeru s možností odpočtu inspekce, ukládá naměřené časy a zobrazuje je v pře- hledné tabulce a v grafu. Poskytuje také metronom s možným měřením počtu tiků mezi dvěma okamžiky a jejich ukládáním. Dále zobrazuje přehledy osobních rekordů a umož- ňuje uživateli zobrazit seznam nadcházejících soutěží podle různých kritérií. V aplikaci podporujeme několik různých hlavolamů a pro všechny je k dispozici generátor scram- blů. Pro 2×2×2 je navíc dostupný random state generátor, který využívá zjednodušený Kociembův algoritmus pro nalezení optimálního řešení náhodného stavu. 1cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of this thesis is to create a mobile phone application for speedcubers, which would contain several separate basic training tools, but would also allow future extension with new components. We would also like to achieve portability to various target platforms in the future. Using the Xamarin.Forms framework, we implemented an application for the Android system and, in parallel, an experimental version for the Windows system, the purpose of which was to make sure of the promised portability. In addition, by using MEF, the de- sign of the application allows easy extensibility with new components by simply adding new code and does not require modification of the application core itself. The resulting application allows users to measure duration of a puzzle solve using a special timer with possibility to enable an inspection countdown, saves the measured times and displays them in a comprehensible table and graph. It also provides a met- ronome with an option to measure number of ticks between two moments and to store them. Furthermore, it displays personal records and allows the user to search for up- coming competitions according to various criteria. We support several different puzzles in the application and a scramble generator is available for each of them. In addition, we provide a random state...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV