Show simple item record

Assessment of primary students with a focus on verbal assessment in the bilingual programme
dc.contributor.advisorNovotná, Kateřina
dc.creatorRichterová, Jana
dc.date.accessioned2020-07-27T09:48:48Z
dc.date.available2020-07-27T09:48:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/119366
dc.description.abstractThe thesis focuses on primary school pupil's assessment in the bilingual program. The research is based on the way that the pupils are being assessed in the program, particularly in the half-year and in the end of the school year. The theoretical part of the thesis refers to the definition of the important terms, which are connected with the assessment and bilingual education. The important terms are for example school assessment, assessment, also its forms, functions and principles. The thesis is focused above all on the term verbal assessment, which is also defined in the theoretical part for example as what is its principle, positive and negative parts or how is the verbal assessment formulated. Last but not least in the thesis is defined the difference between the bilingual education, teaching by CLIL and the selected programme. The practical part was realized as a qualitative research, whose main methods of collecting were interviews and analysis. The interviews were performed at the primary school where the programme operates with three different groups of people who are a part of the programme. These are the Czech teachers, English teacher and pupils. The document analysis of the verbal assessments was realized as its content categorization thanks to the coding, which afterwards led to the...en_US
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na hodnocení žáků prvního stupně základní školy bilingvního program. U žáků je zkoumáno, jakým způsobem jsou v programu hodnoceni, zejména v pololetí a na konci školního roku. Teoretická část se zabývá definováním důležitých pojmů, které jsou s tématem hodnocení a bilingvní výuky spjaté. Jedná se například o pojmy hodnocení, školní hodnocení, dále o jeho formy, funkce a zásady. Práce je zaměřena zejména na pojem slovní hodnocení, který je v teoretické práci také vymezen, například tím, jaká je jeho podstata, kladné a záporné stránky nebo jak je slovní hodnocení formulováno. V neposlední řadě je jasně stanoven rozdíl mezi bilingvní výukou, vyučováním metodou CLIL, a vybraným programem. Praktická část byla realizována jako kvalitativní výzkum, jehož hlavními způsoby sběru dat byly rozhovory a analýza. Rozhovory byly prováděné na základní škole, kde program působí, dohromady se třemi různými skupinami lidí, které jsou programu součástí. Jedná se o české učitele, anglické učitele a o samotné žáky. Analýza dokumentů, v tomto případě slovních hodnocení, byla prováděna jakožto kategorizace jejího obsahu díky kódování, která následně vedla k porovnání závěrečných výsledků vzdělávání formou vysvědčení a slovního hodnocení. Diplomová práce nese výsledky v této oblasti šetření,...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectverbal assessmenten_US
dc.subjectfinal reporten_US
dc.subjectbilingual educationen_US
dc.subjectdocument analysisen_US
dc.subjectinterviewsen_US
dc.subjectslovní hodnocenícs_CZ
dc.subjectvysvědčenícs_CZ
dc.subjectbilingvní výukacs_CZ
dc.subjectobsahová analýza dokumentůcs_CZ
dc.subjectrozhovorycs_CZ
dc.titleHodnocení žáků na 1.stupni se zaměřením na slovní hodnocení v bilingvním programucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-04
dc.description.departmentÚstav výzkumu a rozvoje vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId222409
dc.title.translatedAssessment of primary students with a focus on verbal assessment in the bilingual programmeen_US
dc.contributor.refereeVallin, Petra
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na hodnocení žáků prvního stupně základní školy bilingvního program. U žáků je zkoumáno, jakým způsobem jsou v programu hodnoceni, zejména v pololetí a na konci školního roku. Teoretická část se zabývá definováním důležitých pojmů, které jsou s tématem hodnocení a bilingvní výuky spjaté. Jedná se například o pojmy hodnocení, školní hodnocení, dále o jeho formy, funkce a zásady. Práce je zaměřena zejména na pojem slovní hodnocení, který je v teoretické práci také vymezen, například tím, jaká je jeho podstata, kladné a záporné stránky nebo jak je slovní hodnocení formulováno. V neposlední řadě je jasně stanoven rozdíl mezi bilingvní výukou, vyučováním metodou CLIL, a vybraným programem. Praktická část byla realizována jako kvalitativní výzkum, jehož hlavními způsoby sběru dat byly rozhovory a analýza. Rozhovory byly prováděné na základní škole, kde program působí, dohromady se třemi různými skupinami lidí, které jsou programu součástí. Jedná se o české učitele, anglické učitele a o samotné žáky. Analýza dokumentů, v tomto případě slovních hodnocení, byla prováděna jakožto kategorizace jejího obsahu díky kódování, která následně vedla k porovnání závěrečných výsledků vzdělávání formou vysvědčení a slovního hodnocení. Diplomová práce nese výsledky v této oblasti šetření,...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis focuses on primary school pupil's assessment in the bilingual program. The research is based on the way that the pupils are being assessed in the program, particularly in the half-year and in the end of the school year. The theoretical part of the thesis refers to the definition of the important terms, which are connected with the assessment and bilingual education. The important terms are for example school assessment, assessment, also its forms, functions and principles. The thesis is focused above all on the term verbal assessment, which is also defined in the theoretical part for example as what is its principle, positive and negative parts or how is the verbal assessment formulated. Last but not least in the thesis is defined the difference between the bilingual education, teaching by CLIL and the selected programme. The practical part was realized as a qualitative research, whose main methods of collecting were interviews and analysis. The interviews were performed at the primary school where the programme operates with three different groups of people who are a part of the programme. These are the Czech teachers, English teacher and pupils. The document analysis of the verbal assessments was realized as its content categorization thanks to the coding, which afterwards led to the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV