Zobrazit minimální záznam

Parameters of Motor Learning in Group of Healthy Young Women aged 18-35 Years
dc.contributor.advisorKotková, Karla
dc.creatorMacelová, Veronika
dc.date.accessioned2020-07-23T09:49:35Z
dc.date.available2020-07-23T09:49:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/119217
dc.description.abstractBACHELOR THESIS ABSTRACT Author: Veronika Macelová Supervisor: MUDr. Karla Kotková Title of bachelor thesis: Parameters of motor learning in group of healthy young women aged 18-35 years Abstract: This bachelor thesis deals with the issue of motor learning. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes basic informations about motor learning. It deals with its phases, types, factors that affect it and cognitive functions. Furthermore, there are mentioned physiotherapeutic methods that work on the principle of motor learning. There are also chapters about movement skills, virtual reality and the Homebalance system. The practical part is of a research type and focuses on data collection and their analysis. The study was performed on 15 respondents - healthy young women. The aim of the bachelor thesis is to describe the course of motor learning, which took on stabilometric platform Nintendo Wii Balance Board wirth the use of interactive Homebalance system. All respondents underwent the program of motor learning once a week for the duration of 10 weeks. Probands. In the practical part, the results of individual tasks are evaluated and compared. The total time of all tasks is statistically evaluated by Student's t-test. The established hypothesis that the total time of...en_US
dc.description.abstractBAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Veronika Macelová Vedoucí práce: MUDr. Karla Kotková Název bakalářské práce: Parametry motorického učení u zdravých mladých žen ve věku 18- 35 let Abstrakt bakalářské práce: Tato bakalářská práce pojednává o problematice motorického učení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní informace o motorickém učení. Zabývá se jeho fázemi, druhy, činiteli, kteří ho ovlivňují a kognitivními funkcemi. Dále jsou zde zmíněny fyzioterapeutické metody, které na principu motorického učení fungují. Nechybí zde kapitola o pohybových dovednostech, virtuální realitě a systému Homebalance. Praktická část je výzkumného typu, zaměřená na sběr dat a jejich analýzu. Zúčastnilo se ji 15 zdravých mladých žen. Cílem práce je popsat průběh motorického učení, které probíhalo 10 týdnů s frekvencí jedné cvičební jednotky týdně na stabilometrické plošině Nintendo Wii s využitím interaktivního rehabilitačního systému Homebalance. V praktické části jsou vyhodnoceny a následně porovnány výsledky jednotlivých úloh. Celkový čas všech úloh je statisticky zhodnocen pomocí Studentova t-testu. Stanovená hypotéza, že se celkový čas všech probandek jako jednoho celku významně sníží, byla potvrzena. Klíčová slova: motorické učení, pohybová dovednost,...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 1. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjectmotor learningen_US
dc.subjectmovements skillen_US
dc.subjectphysiotherapyen_US
dc.subjectcognitive functionsen_US
dc.subjectmotorické učenícs_CZ
dc.subjectpohybová dovednostcs_CZ
dc.subjectfyzioterapiecs_CZ
dc.subjectkognitivní funkcecs_CZ
dc.titleParametry motorického učení u zdravých mladých žen ve věku 18-35 letcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-07-02
dc.description.departmentDepartment of Rehabilitation Medicine First Faculty of Medicine and General University Hospitalen_US
dc.description.departmentKlinika rehabilitačního lékařství 1. LF UK a VFN v Prazecs_CZ
dc.description.faculty1. lékařská fakultacs_CZ
dc.description.facultyFirst Faculty of Medicineen_US
dc.identifier.repId199585
dc.title.translatedParameters of Motor Learning in Group of Healthy Young Women aged 18-35 Yearsen_US
dc.contributor.refereeŠebková, Natálie
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFyzioterapiecs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysiotherapyen_US
thesis.degree.programSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.degree.programSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs1. lékařská fakulta::Klinika rehabilitačního lékařství 1. LF UK a VFN v Prazecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFirst Faculty of Medicine::Department of Rehabilitation Medicine First Faculty of Medicine and General University Hospitalen_US
uk.faculty-name.cs1. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFirst Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs1.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFyzioterapiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysiotherapyen_US
uk.degree-program.csSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Veronika Macelová Vedoucí práce: MUDr. Karla Kotková Název bakalářské práce: Parametry motorického učení u zdravých mladých žen ve věku 18- 35 let Abstrakt bakalářské práce: Tato bakalářská práce pojednává o problematice motorického učení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní informace o motorickém učení. Zabývá se jeho fázemi, druhy, činiteli, kteří ho ovlivňují a kognitivními funkcemi. Dále jsou zde zmíněny fyzioterapeutické metody, které na principu motorického učení fungují. Nechybí zde kapitola o pohybových dovednostech, virtuální realitě a systému Homebalance. Praktická část je výzkumného typu, zaměřená na sběr dat a jejich analýzu. Zúčastnilo se ji 15 zdravých mladých žen. Cílem práce je popsat průběh motorického učení, které probíhalo 10 týdnů s frekvencí jedné cvičební jednotky týdně na stabilometrické plošině Nintendo Wii s využitím interaktivního rehabilitačního systému Homebalance. V praktické části jsou vyhodnoceny a následně porovnány výsledky jednotlivých úloh. Celkový čas všech úloh je statisticky zhodnocen pomocí Studentova t-testu. Stanovená hypotéza, že se celkový čas všech probandek jako jednoho celku významně sníží, byla potvrzena. Klíčová slova: motorické učení, pohybová dovednost,...cs_CZ
uk.abstract.enBACHELOR THESIS ABSTRACT Author: Veronika Macelová Supervisor: MUDr. Karla Kotková Title of bachelor thesis: Parameters of motor learning in group of healthy young women aged 18-35 years Abstract: This bachelor thesis deals with the issue of motor learning. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes basic informations about motor learning. It deals with its phases, types, factors that affect it and cognitive functions. Furthermore, there are mentioned physiotherapeutic methods that work on the principle of motor learning. There are also chapters about movement skills, virtual reality and the Homebalance system. The practical part is of a research type and focuses on data collection and their analysis. The study was performed on 15 respondents - healthy young women. The aim of the bachelor thesis is to describe the course of motor learning, which took on stabilometric platform Nintendo Wii Balance Board wirth the use of interactive Homebalance system. All respondents underwent the program of motor learning once a week for the duration of 10 weeks. Probands. In the practical part, the results of individual tasks are evaluated and compared. The total time of all tasks is statistically evaluated by Student's t-test. The established hypothesis that the total time of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, 1. lékařská fakulta, Klinika rehabilitačního lékařství 1. LF UK a VFN v Prazecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV