Aspekty ovlivňující nábor dětí do klubu v ledním hokeji
Aspect of ice-hockey kids recruitment
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/118910Identifikátory
SIS: 216477
Kolekce
- Kvalifikační práce [8928]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vojta, Zdeněk
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Učitelství pro střední školy - Ochrana obyvatelstva - Učitelství pro střední školy - tělesná výchova
Katedra / ústav / klinika
Pedagogika, psychologie a didaktika
Datum obhajoby
15. 6. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Děti, rodiče, nábor, propagace, lední hokej, kluby, aspektyKlíčová slova (anglicky)
Children, parents, recruitment, promotion, ice hockey, clubs, aspectsNázev práce: Aspekty ovlivňující nábor dětí do klubu v ledním hokeji Cíle práce: Hlavním cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem náborové akce ovlivňují rozhodnutí rodičů, zda začnou se svým dítětem docházet pravidelně na lední hokej. A zda trenéři považují tyto důvody za stejně důležité. Metoda: Data byla získávána kvantitativním sběrem dat pomocí dotazníku. Dotazníky jsou vytvářeny ve dvou verzích - pro trenéry a pro rodiče a budou následně distribuovány v elektronické formě. Skládají se ze čtyř částí, které mají za cíl zisk dat potřebných k tomu, aby bylo možné odpovědět na výzkumné otázky. Výsledky: Identifikování základních aspektů, které mají vliv na rodiče a dítě a mohou tak ovlivňovat úspěšnost náborové akce. Na základě těchto poznatků bylo vytvořeno doporučení pro využití v praxi. Klíčová slova: Děti, rodiče, nábor, propagace, lední hokej, kluby, aspekty
Title: Aspect of ice-hockey kids recruitment Goals: Main goal of this thesis was to find out, how enrolment days affect the decision of parents, whether their kid starts going on ice hockey trainings regularly. Furthermore, if coaches consider these reasons significant. Method: Data were acquired with quantitatively by questionnaire. Questionnaires were created in two versions - for coaches and for parents and then they were distributed in electronic form. They contained four parts, which aims to obtain necessary data for answering exploratory questions. Results: Identifying of base aspects, which have impact on parents and children and could affect the successibility of the enrolment days. With the results as a base were created recommendations for practice. Key words: Children, parents, recruitment, promotion, ice hockey, clubs, aspects