Zobrazit minimální záznam

Contemporary methods of devising broadcasting schedules of public and commercial television
dc.contributor.advisorRůžička, Daniel
dc.creatorJandečka, Václav
dc.date.accessioned2020-07-17T09:54:55Z
dc.date.available2020-07-17T09:54:55Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118831
dc.description.abstractPrimary aim of the bachelor thesis is to compare the program scheme of television ČT1, as a public service medium and TV Prima, as a commercial television and describe the methods used for the program scheme creation. Secondary aim is to determine circumstances on which the new shows of each TV are created and how those shows are being implemented as a part of newly devised program schemes. First part of this bachelor thesis explains main terms connected closely with the thesis theme. Specifically, those terms are: dual broadcasting system, public service TV, commercial TV, ratings, target group, audience, subculture, prime time, ads, show creation and program scheme. The aim of the following thesis part is a brief summary of each compared TV and a more complex analysis of chosen characteristics, as follows: audience, ratings and the program scheme. Those characteristics should further describe each TV approach to devision of their own program schedule. Practical part is divided into three parts. The first part is a quantitative content analysis, which answers pre-set research questions. Addition to this part is a short analysis of methods used for devision of the program schemes and additional array of practical examples. For the second part, the questionnaire method is used with the aim of...en_US
dc.description.abstractPrimárním cílem bakalářské práce je komparace programového schématu programu ČT1, jakožto média veřejné služby a TV Prima, jako televize komerční a následný rozbor metod využívaných při jejich tvorbě. Sekundárním cílem je determinace okolností vzniku nové vlastní tvorby televize a její následná integrace do programových schémat obou televizí. První část bakalářské práce vysvětluje hlavní pojmy úzce spojené s rozebíraným tématem. Mezi ně se řadí: duální systém vysílání, televize veřejné služby, televize komerční, televizní sledovanost, cílová skupina, mediální publikum, subkultura, prime time, reklama, výroba pořadů a vysílací schéma. Účelem navazující části je stručný popis jednotlivých televizí a podrobnější rozbor vybraných charakteristik dané televize. Těmito vybranými pojmy jsou pro účely bakalářské práce - mediální publikum, sledovanost a televizní programové schéma, které mají za úkol přiblížení přístupu jednotlivých televizí ke stavbě jejich programových schémat. Praktická část je rozdělena do třech částí, z nichž první je věnována kvantitativní obsahové analýze, jejíž pomocí je možné odpovědět na předem stanovené výzkumné otázky. Doplněním této části je rozbor metod využívaných při tvorbě programových schémat a udání praktických příkladů. Druhá část je věnována dotazníkovému šetření, jehož...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectprogram schemeen_US
dc.subjecttelevisionen_US
dc.subjectTV showen_US
dc.subjectČeská Televizeen_US
dc.subjectTV Primaen_US
dc.subjectcomparisonen_US
dc.subjectratingsen_US
dc.subjectaudienceen_US
dc.subjectshow creationen_US
dc.subjectpublic service mediumen_US
dc.subjectcommercial TVen_US
dc.subjectprogramové schémacs_CZ
dc.subjecttelevizecs_CZ
dc.subjectpořadcs_CZ
dc.subjectČeská televizecs_CZ
dc.subjectTV Primacs_CZ
dc.subjectkomparacecs_CZ
dc.subjectsledovanostcs_CZ
dc.subjectpublikumcs_CZ
dc.subjecttvorba pořadůcs_CZ
dc.subjectmédium veřejné službycs_CZ
dc.subjectkomerční televizecs_CZ
dc.titleSoučasné způsoby tvorby vysílacího schématu veřejnoprávních a komerčních televizícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-26
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId215140
dc.title.translatedContemporary methods of devising broadcasting schedules of public and commercial televisionen_US
dc.contributor.refereeŠtoll, Martin
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPrimárním cílem bakalářské práce je komparace programového schématu programu ČT1, jakožto média veřejné služby a TV Prima, jako televize komerční a následný rozbor metod využívaných při jejich tvorbě. Sekundárním cílem je determinace okolností vzniku nové vlastní tvorby televize a její následná integrace do programových schémat obou televizí. První část bakalářské práce vysvětluje hlavní pojmy úzce spojené s rozebíraným tématem. Mezi ně se řadí: duální systém vysílání, televize veřejné služby, televize komerční, televizní sledovanost, cílová skupina, mediální publikum, subkultura, prime time, reklama, výroba pořadů a vysílací schéma. Účelem navazující části je stručný popis jednotlivých televizí a podrobnější rozbor vybraných charakteristik dané televize. Těmito vybranými pojmy jsou pro účely bakalářské práce - mediální publikum, sledovanost a televizní programové schéma, které mají za úkol přiblížení přístupu jednotlivých televizí ke stavbě jejich programových schémat. Praktická část je rozdělena do třech částí, z nichž první je věnována kvantitativní obsahové analýze, jejíž pomocí je možné odpovědět na předem stanovené výzkumné otázky. Doplněním této části je rozbor metod využívaných při tvorbě programových schémat a udání praktických příkladů. Druhá část je věnována dotazníkovému šetření, jehož...cs_CZ
uk.abstract.enPrimary aim of the bachelor thesis is to compare the program scheme of television ČT1, as a public service medium and TV Prima, as a commercial television and describe the methods used for the program scheme creation. Secondary aim is to determine circumstances on which the new shows of each TV are created and how those shows are being implemented as a part of newly devised program schemes. First part of this bachelor thesis explains main terms connected closely with the thesis theme. Specifically, those terms are: dual broadcasting system, public service TV, commercial TV, ratings, target group, audience, subculture, prime time, ads, show creation and program scheme. The aim of the following thesis part is a brief summary of each compared TV and a more complex analysis of chosen characteristics, as follows: audience, ratings and the program scheme. Those characteristics should further describe each TV approach to devision of their own program schedule. Practical part is divided into three parts. The first part is a quantitative content analysis, which answers pre-set research questions. Addition to this part is a short analysis of methods used for devision of the program schemes and additional array of practical examples. For the second part, the questionnaire method is used with the aim of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV