Zobrazit minimální záznam

Environmental education on children's channel ČT:D Ty Brďo! and S Jakubem v přírodě
dc.contributor.advisorWolák, Radim
dc.creatorMaňáková, Anežka
dc.date.accessioned2020-07-16T09:58:35Z
dc.date.available2020-07-16T09:58:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118737
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the environmental education in the children's shows at the public channel ČT:D. Specifically this is the shows Ty Brďo! and S Jakubem v přírodě. The main intention is the qualitative analysis of these shows and using of them in the education. To find out what these shows can offer to the children from the perspective of the media studies. The thesis is divided into three parts. The first part emphasis the theory. Primarily the channel ČT:D, it's origin and evolution, program scheme, web sites and education. Besides there's summary of the Framework educational program (RPV) and the Recommended expected outputs of the environmental education (DOV). These materials are then compared with information gained by qualitative analysis. The second part of the thesis is dedicated mainly qualitative content analysis of individual parts and comparison of acquired data with the Framework educational program and the Recommended expected outputs. The last part of the thesis is dedicated to the focus group, which was carried out with eight children from the target group of analysed shows, and summary of the obtained information.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na environmentální výchovu v dětských pořadech na veřejnoprávním kanálu ČT:D. Konkrétně se jedná o pořady Ty Brďo! a S Jakubem v přírodě. Hlavním záměrem práce je kvalitativní analýza těchto pořadů a jejich případná možnost využití při výuce. Zjistit, co mohou tyto pořady dětem nabídnout z pohledu mediálních studií. Práce je rozdělena na tři části. V první části je důraz kladen na teorii. Především na kanál ČT:D, jeho vznik a vývoj, jeho programové schéma, webové stránky a vzdělávání. Mimo jiné je zde také shrnut obsah Rámcového vzdělávacího programu a Doporučených očekávaných výstupů environmentální výchovy. S těmito materiály jsou následně porovnávány informace, získané při kvalitativní analýze. Druhá část práce je věnována především kvalitativní obsahové analýze jednotlivých dílů a srovnání získaných dat s RVP a DOV. Poslední část práce je věnována focus group, která byla uskutečněna s osmi dětmi z cílové skupiny analyzovaných pořadů a shrnutí získaných informací.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectČT:Den_US
dc.subjectTy Brďo!en_US
dc.subjectS Jakubem v příroděen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectchildrenen_US
dc.subjectchannelen_US
dc.subjecttelevisionen_US
dc.subjectenvironmental educationen_US
dc.subjectfocus groupen_US
dc.subjectČT:Dcs_CZ
dc.subjectTy Brďo!cs_CZ
dc.subjectS Jakubem v příroděcs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectdětics_CZ
dc.subjectkanálcs_CZ
dc.subjecttelevizecs_CZ
dc.subjectenvironmentální výchovacs_CZ
dc.subjectfocus groupcs_CZ
dc.titleEnvironmentální vzdělávání na dětském kanálu ČT:D Ty Brďo! a S Jakubem v příroděcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-25
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId215165
dc.title.translatedEnvironmental education on children's channel ČT:D Ty Brďo! and S Jakubem v příroděen_US
dc.contributor.refereeRömer, Lucie
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce je zaměřena na environmentální výchovu v dětských pořadech na veřejnoprávním kanálu ČT:D. Konkrétně se jedná o pořady Ty Brďo! a S Jakubem v přírodě. Hlavním záměrem práce je kvalitativní analýza těchto pořadů a jejich případná možnost využití při výuce. Zjistit, co mohou tyto pořady dětem nabídnout z pohledu mediálních studií. Práce je rozdělena na tři části. V první části je důraz kladen na teorii. Především na kanál ČT:D, jeho vznik a vývoj, jeho programové schéma, webové stránky a vzdělávání. Mimo jiné je zde také shrnut obsah Rámcového vzdělávacího programu a Doporučených očekávaných výstupů environmentální výchovy. S těmito materiály jsou následně porovnávány informace, získané při kvalitativní analýze. Druhá část práce je věnována především kvalitativní obsahové analýze jednotlivých dílů a srovnání získaných dat s RVP a DOV. Poslední část práce je věnována focus group, která byla uskutečněna s osmi dětmi z cílové skupiny analyzovaných pořadů a shrnutí získaných informací.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis is focused on the environmental education in the children's shows at the public channel ČT:D. Specifically this is the shows Ty Brďo! and S Jakubem v přírodě. The main intention is the qualitative analysis of these shows and using of them in the education. To find out what these shows can offer to the children from the perspective of the media studies. The thesis is divided into three parts. The first part emphasis the theory. Primarily the channel ČT:D, it's origin and evolution, program scheme, web sites and education. Besides there's summary of the Framework educational program (RPV) and the Recommended expected outputs of the environmental education (DOV). These materials are then compared with information gained by qualitative analysis. The second part of the thesis is dedicated mainly qualitative content analysis of individual parts and comparison of acquired data with the Framework educational program and the Recommended expected outputs. The last part of the thesis is dedicated to the focus group, which was carried out with eight children from the target group of analysed shows, and summary of the obtained information.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV