Personalizovaná videa jako nový formát reklamy
Personalised videos as a new format of advertising
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/118591Identifiers
Study Information System: 215506
Collections
- Kvalifikační práce [18081]
Author
Advisor
Referee
Klimeš, David
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
24. 6. 2020
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Personalizované video, personalizovaný marketing, online marketing, CRM, video marketing, interaktivní video, přímý marketingKeywords (English)
Personalised video, personalised marketing, online marketing, CRM, video marketing, interactive video, direct marketingCitace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
DLC jako marketingový nástroj v herním průmyslu
Defence status: DEFENDEDBrádlerová, Andrea (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 12. 9. 2017Tato práce se věnuje fenoménu DLC v kontextu marketingové komunikace. DLC neboli downloadable content, tedy stahovatelný obsah rozšiřující základní hry, je jedním z poměrně nových jevů v herním průmyslu a jeho role je stále ... -
Jsou herní novináři zaprodaní aneb vnímání marketingových aktivit a sponzorovaného obsahu herních médií hráči
Defence status: DEFENDEDKrečová, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2024)Date of defense: 20. 6. 2024This bachelor thesis focuses on the connection between gaming journalism and marketing practices utilized by gaming journalism, which generate revenue and enable this activity to be conducted. Its aim is to find out how ... -
Marketing digitální distribuce herního obsahu: platforma Steam v letech 2013-2015
Defence status: DEFENDEDUnzeitigová, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 21. 6. 2017Tato bakalářská práce pojednává o marketingu digitální distribuce herního obsahu. Konkrétně se zabývá především marketingem největší z platforem pro digitální distribuci herního obsahu, kterou je platforma Steam. Práce si ...