Show simple item record

The phenomenon of managers in the context of the Czech labor market
dc.contributor.advisorKraft, Jiří
dc.creatorOpelík, Daniel
dc.date.accessioned2021-03-24T21:38:05Z
dc.date.available2021-03-24T21:38:05Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118295
dc.description.abstractNázev: Fenomén manažerů v kontextu českého trhu práce Cíle: Cílem této práce je identifikace rozdílů v náplni práce manažerů a pracovníků na pozicích označovaných jako manažerské. Z rozboru problematiky s manažery v praxi by měl vzejít podklad, co je podstatou manažerské práce. Následná analýza poptávky po manažerské práci doloží, co je po adeptech na manažerské pozice žádáno. Veškerá tato zjištění by měla vést k rozklíčování situace ohledně fenoménu manažerů v kontextu České republiky. Metody: V této práci je použita metoda kvalitativního i kvantitativního výzkumu dat. Kvalitativní výzkum je proveden pomocí metody hloubkových rozhovorů aplikovaných na deset vybraných manažerů z praxe v různých úrovních managementu. Dále je využit hloubkový rozhovor na téma managementu s teoretikem z řad akademické sféry, který poskytuje dodatečný vhled na zkoumanou problematiku. Kvantitativní výzkum je realizován pomocí obsahové analýzy inzerátů práce skrze portál jobs.cz při zadání pojmu "manažer". Výsledky: Z provedených analýz vyplývá jako ideální kvalifikace pro manažerskou pozici vystudovaná vysoká škola, znalost cizích jazyků a zkušenost s vedením lidí včetně určité zkušenosti v oboru, ve kterém se manažer pohybuje. V případě literárního rozboru panuje velká shoda na nutnosti práce s lidmi na všech...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: The phenomenon of managers in the context of the Czech labor market Objectives: The aim of this thesis is to identify differences in the scope of work of managers and workers in positions referred to as managerial. The analysis of the issue with managers in practice should provide a basis for what constitutes managerial work. Subsequent analysis of the demand for managerial work will document what is required of candidates for managerial positions. These findings should lead to the resolution of the situation regarding the phenomenon of managers in the Czech Republic. Methods: In this thesis a method of qualitative and quantitative data analysis is used. The qualitative analysis uses the technique of in-depth interview which focuses on ten selected managers from different management levels. Thereafter the issue is analysed from an academic expert point of view which helps to see the issue from a wider perspective. The quantitative data analysis is applied to research the jobs ads when entering the term "manager" to the jobs.cz server. Results: The analyzes show that the ideal qualification for a managerial position is to have a university degree, to be linguistically equipped and to have experience in leading and managing people, including some experience in the field in which the manager...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmanageren_US
dc.subjectmanagers positionen_US
dc.subjectroleen_US
dc.subjectfunctionen_US
dc.subjectexecutive officeren_US
dc.subjectlabor marketen_US
dc.subjectmanažercs_CZ
dc.subjectmanažerská pozicecs_CZ
dc.subjectrolecs_CZ
dc.subjectfunkcecs_CZ
dc.subjectvedoucí pracovníkcs_CZ
dc.subjecttrh prácecs_CZ
dc.titleFenomén manažerů v kontextu českého trhu prácecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-19
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId213031
dc.title.translatedThe phenomenon of managers in the context of the Czech labor marketen_US
dc.contributor.refereeČáslavová, Eva
dc.identifier.aleph002372869
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Fenomén manažerů v kontextu českého trhu práce Cíle: Cílem této práce je identifikace rozdílů v náplni práce manažerů a pracovníků na pozicích označovaných jako manažerské. Z rozboru problematiky s manažery v praxi by měl vzejít podklad, co je podstatou manažerské práce. Následná analýza poptávky po manažerské práci doloží, co je po adeptech na manažerské pozice žádáno. Veškerá tato zjištění by měla vést k rozklíčování situace ohledně fenoménu manažerů v kontextu České republiky. Metody: V této práci je použita metoda kvalitativního i kvantitativního výzkumu dat. Kvalitativní výzkum je proveden pomocí metody hloubkových rozhovorů aplikovaných na deset vybraných manažerů z praxe v různých úrovních managementu. Dále je využit hloubkový rozhovor na téma managementu s teoretikem z řad akademické sféry, který poskytuje dodatečný vhled na zkoumanou problematiku. Kvantitativní výzkum je realizován pomocí obsahové analýzy inzerátů práce skrze portál jobs.cz při zadání pojmu "manažer". Výsledky: Z provedených analýz vyplývá jako ideální kvalifikace pro manažerskou pozici vystudovaná vysoká škola, znalost cizích jazyků a zkušenost s vedením lidí včetně určité zkušenosti v oboru, ve kterém se manažer pohybuje. V případě literárního rozboru panuje velká shoda na nutnosti práce s lidmi na všech...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The phenomenon of managers in the context of the Czech labor market Objectives: The aim of this thesis is to identify differences in the scope of work of managers and workers in positions referred to as managerial. The analysis of the issue with managers in practice should provide a basis for what constitutes managerial work. Subsequent analysis of the demand for managerial work will document what is required of candidates for managerial positions. These findings should lead to the resolution of the situation regarding the phenomenon of managers in the Czech Republic. Methods: In this thesis a method of qualitative and quantitative data analysis is used. The qualitative analysis uses the technique of in-depth interview which focuses on ten selected managers from different management levels. Thereafter the issue is analysed from an academic expert point of view which helps to see the issue from a wider perspective. The quantitative data analysis is applied to research the jobs ads when entering the term "manager" to the jobs.cz server. Results: The analyzes show that the ideal qualification for a managerial position is to have a university degree, to be linguistically equipped and to have experience in leading and managing people, including some experience in the field in which the manager...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantVoráček, Josef
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990023728690106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV