Show simple item record

Product's offer of the cycling race Transbrody for sponsors
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorStejskalová, Lucie
dc.date.accessioned2020-07-08T11:39:21Z
dc.date.available2020-07-08T11:39:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118043
dc.description.abstractTitle: Product's offer of the cycling race Transbrody for sponsors Objectives: The main aim of this thesis is to innovate the offer of the Transbrody bike race to sponsors. Based on the processed analyzes of interviews and the survey, to design options how to improve the current offer and complement the current offer with new options and products for new sponsors and sponsorship packages or new sponsors. This work will serve for the cycling club as a proposal to increase the offer for sponsors for future years. Methods: The work has used both quantitative methods and qualitative methods. Among quantitative methods, an electronic questionnaire survey designed for the sponsors of the race was used. As a qualitative method the method of semi- structured questionnaire with the marketing director of the race was used. Results: Based on an interview with the marketing director of the Transbrody race and a questionnaire survey for sponsors, it turned out that the sponsors of the race would also welcome a change in the current offer. It turned out that the organizers do not use sponsorship packages at all and do not work with sponsorship activation. It was recommended to create these packages. And for individual sponsors, the manner how to adjust the offer for a specific sponsor is described. At the same...en_US
dc.description.abstractNázev: Nabídka produktů cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je inovace nabídky cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Na základě zpracované analýzy z rozhovoru a dotazníkového šetření navrhnout možnosti na zlepšení aktuální nabídky, a to doplněním současné nabídky o nové možnosti či produkty pro sponzory a o nové sponzorské balíčky nebo o nové sponzory. Tato práce bude sloužit cyklistickému klubu jako návrh na zlepšení nabídky pro sponzory do budoucích ročníků. Metody: V práci bylo využíváno jak kvantitativních metod, tak metod kvalitativních. Z kvantitativních metod byla použita metoda elektronického dotazníkového šetření určená pro sponzory závodu. Z kvalitativní metody byla využita metoda polostrukturovaného dotazníku s marketingovým ředitelem závodu. Výsledky: Na základě rozhovoru s marketingovým ředitelem závodu Transbrody a dotazníkového šetření pro sponzory se ukázalo, že by sponzoři závodu uvítali i změnu současné nabídky. Ukázalo se, že organizátoři vůbec nevyužívají sponzorské balíčky a nepracují s aktivací sponzoringu. Bylo doporučeno vytvoření těchto balíčků. A u jednotlivých sponzorů navrhnuto, jak upravit nabídku pro konkrétního sponzora. Zároveň jsou zmíněny návrhy pro celkovou úpravu nabídky pro sponzory. Klíčová slova:...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsponsorshipen_US
dc.subjectsponsorship packageen_US
dc.subjectcyclingen_US
dc.subjectactivationen_US
dc.subjectoffer for sponsorsen_US
dc.subjectsponzorstvícs_CZ
dc.subjectsponzorský balíčekcs_CZ
dc.subjectcyklistikacs_CZ
dc.subjectaktivacecs_CZ
dc.subjectnabídka pro sponzorycs_CZ
dc.titleNabídka produktů cyklistického závodu Transbrody pro sponzorycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-17
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId200524
dc.title.translatedProduct's offer of the cycling race Transbrody for sponsorsen_US
dc.contributor.refereeCrossan, William Morea
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Nabídka produktů cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je inovace nabídky cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Na základě zpracované analýzy z rozhovoru a dotazníkového šetření navrhnout možnosti na zlepšení aktuální nabídky, a to doplněním současné nabídky o nové možnosti či produkty pro sponzory a o nové sponzorské balíčky nebo o nové sponzory. Tato práce bude sloužit cyklistickému klubu jako návrh na zlepšení nabídky pro sponzory do budoucích ročníků. Metody: V práci bylo využíváno jak kvantitativních metod, tak metod kvalitativních. Z kvantitativních metod byla použita metoda elektronického dotazníkového šetření určená pro sponzory závodu. Z kvalitativní metody byla využita metoda polostrukturovaného dotazníku s marketingovým ředitelem závodu. Výsledky: Na základě rozhovoru s marketingovým ředitelem závodu Transbrody a dotazníkového šetření pro sponzory se ukázalo, že by sponzoři závodu uvítali i změnu současné nabídky. Ukázalo se, že organizátoři vůbec nevyužívají sponzorské balíčky a nepracují s aktivací sponzoringu. Bylo doporučeno vytvoření těchto balíčků. A u jednotlivých sponzorů navrhnuto, jak upravit nabídku pro konkrétního sponzora. Zároveň jsou zmíněny návrhy pro celkovou úpravu nabídky pro sponzory. Klíčová slova:...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Product's offer of the cycling race Transbrody for sponsors Objectives: The main aim of this thesis is to innovate the offer of the Transbrody bike race to sponsors. Based on the processed analyzes of interviews and the survey, to design options how to improve the current offer and complement the current offer with new options and products for new sponsors and sponsorship packages or new sponsors. This work will serve for the cycling club as a proposal to increase the offer for sponsors for future years. Methods: The work has used both quantitative methods and qualitative methods. Among quantitative methods, an electronic questionnaire survey designed for the sponsors of the race was used. As a qualitative method the method of semi- structured questionnaire with the marketing director of the race was used. Results: Based on an interview with the marketing director of the Transbrody race and a questionnaire survey for sponsors, it turned out that the sponsors of the race would also welcome a change in the current offer. It turned out that the organizers do not use sponsorship packages at all and do not work with sponsorship activation. It was recommended to create these packages. And for individual sponsors, the manner how to adjust the offer for a specific sponsor is described. At the same...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV