Show simple item record

Nástroje pro testování výkonu systému Unity DOTS
dc.contributor.advisorGemrot, Jakub
dc.creatorBorufka, Roman
dc.date.accessioned2020-02-27T10:25:45Z
dc.date.available2020-02-27T10:25:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/116800
dc.description.abstractGame developers are searching for new ways of writing high performance code in order to adapt to trends in hardware development. Unity's relatively new DOTS system has introduced a new way, how to write code in order to fully exploit all aspects of modern processors, e.g. multithreading or SIMD instructions. The thesis focuses on creation of a generally-usable performance testing suite in order to benchmark the performance of various features of Unity DOTS system. Based on the results of the benchmarks a list of recommendations for writing high-performance solutions in Unity is compiled. The recommendations are evaluated in a real-time boids simulation.en_US
dc.description.abstractHerní vývojáři hledají nové způsoby psaní vysoce výkonného kódu, tak aby se mohli přizpůsobit trendům ve vývoji hardwaru. Relativně nový systém DOTS od Unity představil nový způsob, jak psát kód tak, aby se daly plně využít všechny aspekty moderních procesorů, např. multithreading nebo SIMD instrukce. Práce se zaměřuje na vytvoření obecně použitelné sady pro testování výkonu za účelem srovnání výkonů různých vlastností systému Unity DOTS. Na základě výsledků benchmarků se sestaví seznam doporučení pro psaní vysoce výkonných řešení v Unity. Doporučení jsou vyhodnocena simulací boidů v reálném čase.cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectvýkonné systémycs_CZ
dc.subjecttestování výkonucs_CZ
dc.subjectvývoj počítačových hercs_CZ
dc.subjectUnitycs_CZ
dc.subjectDOTScs_CZ
dc.subjecthigh-performance systemsen_US
dc.subjectperformance testingen_US
dc.subjectvideo game developmenten_US
dc.subjectUnityen_US
dc.subjectDOTSen_US
dc.titlePerformance testing suite for Unity DOTSen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-02-06
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId218644
dc.title.translatedNástroje pro testování výkonu systému Unity DOTScs_CZ
dc.contributor.refereeHusák, Robert
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Graphics and Game Developmenten_US
thesis.degree.disciplinePočítačová grafika a vývoj počítačových hercs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPočítačová grafika a vývoj počítačových hercs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Graphics and Game Developmenten_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csHerní vývojáři hledají nové způsoby psaní vysoce výkonného kódu, tak aby se mohli přizpůsobit trendům ve vývoji hardwaru. Relativně nový systém DOTS od Unity představil nový způsob, jak psát kód tak, aby se daly plně využít všechny aspekty moderních procesorů, např. multithreading nebo SIMD instrukce. Práce se zaměřuje na vytvoření obecně použitelné sady pro testování výkonu za účelem srovnání výkonů různých vlastností systému Unity DOTS. Na základě výsledků benchmarků se sestaví seznam doporučení pro psaní vysoce výkonných řešení v Unity. Doporučení jsou vyhodnocena simulací boidů v reálném čase.cs_CZ
uk.abstract.enGame developers are searching for new ways of writing high performance code in order to adapt to trends in hardware development. Unity's relatively new DOTS system has introduced a new way, how to write code in order to fully exploit all aspects of modern processors, e.g. multithreading or SIMD instructions. The thesis focuses on creation of a generally-usable performance testing suite in order to benchmark the performance of various features of Unity DOTS system. Based on the results of the benchmarks a list of recommendations for writing high-performance solutions in Unity is compiled. The recommendations are evaluated in a real-time boids simulation.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV