Zobrazit minimální záznam

Theoretical discourse on metrics of public relations measurement and their acceptance in Czech practice
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorWeiss, Tomáš
dc.date.accessioned2020-02-18T08:57:11Z
dc.date.available2020-02-18T08:57:11Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/116447
dc.description.abstractThe diploma thesis is aimed at processing the issue of measuring the effectiveness of public relations (PR) in Czech practice. The concept of the thesis includes theoretical bases, modern trends in the field and description of the current state of measuring PR results in Czech practice. First, theoretical models of communication evaluation and their complicated acceptance are described. Second, the main milestones in measuring PR efficiency are defined with an emphasis on the Barcelona Principles, their updated version from London in 2015 and modern tools published by leading organizations from the field - AMEC and ICCO. All these topics are described in relation to the long-term struggle of the whole industry against rejected AVE metrics. The information for theoretical bases of the thesis were drawn from academic titles of leading foreign and Czech experts, as well as secondary online sources. The primary sources for the analysis itself were competition applications and also additional personal interviews with leading Czech PR experts. The regular AMEC and ICCO reports, and especially qualitative content analysis of Alžběta Fridrichová from ADison agency in 2017 were presented as the main theoretical bases of own empirical analysis. Its main objective is to evaluate the current state of Czech...en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou měření efektivity public relations (PR) v české praxi. Práce obsahuje teoretická východiska hodnocení komunikace, moderních trendů v oboru a identifikace současného stavu měření účinnosti PR v české praxi. V úvodní části jsou popsány teoretické modely hodnocení komunikace a jejich složité reálné uplatnění. Následně jsou definovány hlavní milníky hodnocení výsledků PR s důrazem na přijetí barcelonských principů, jejich aktualizaci v Londýně v roce 2015 a moderní nástroje předních oborových organizací AMEC a ICCO. Vše je diskutováno v návaznosti na soustavný boj celého oboru proti dosud využívané metrice AVE. Oporou teoretických kapitol práce byla akademická díla předních zahraničních a českých odborníků, jakožto i sekundární internetové zdroje. Primárními zdroji vlastního šetření byly vedle soutěžních přihlášek i doplňkové osobní rozhovory s předními českými PR odborníky. Hlavními teoretickými východisky vlastní empirické analýzy byly pravidelné reporty od AMEC a ICCO, a především poté kvalitativní obsahová analýza Alžběty Fridrichové z agentury ADison z roku 2017. Jejím hlavním záměrem je zhodnotit současný stav české praxe z hlediska měření efektivity public relations. Výzkumnou metodou je kvantitativní obsahová analýza výzkumného vzorku přihlášek do České...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPublic relationscs_CZ
dc.subjectměření účinnosti komunikacecs_CZ
dc.subjectbarcelonské principycs_CZ
dc.subjectČeská cena za PRcs_CZ
dc.subjectAVEcs_CZ
dc.subjectreputační analýzacs_CZ
dc.subjectPESOcs_CZ
dc.subjectPublic relationsen_US
dc.subjectCommunication Efficiency Measurementen_US
dc.subjectBarcelona Principlesen_US
dc.subjectCzech PR Awarden_US
dc.subjectAVEen_US
dc.subjectReputation Analysisen_US
dc.subjectPESOen_US
dc.titleTeoretický diskurz o metrikách měření public relations a jejich akceptace v české praxics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-01-28
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId215179
dc.title.translatedTheoretical discourse on metrics of public relations measurement and their acceptance in Czech practiceen_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou měření efektivity public relations (PR) v české praxi. Práce obsahuje teoretická východiska hodnocení komunikace, moderních trendů v oboru a identifikace současného stavu měření účinnosti PR v české praxi. V úvodní části jsou popsány teoretické modely hodnocení komunikace a jejich složité reálné uplatnění. Následně jsou definovány hlavní milníky hodnocení výsledků PR s důrazem na přijetí barcelonských principů, jejich aktualizaci v Londýně v roce 2015 a moderní nástroje předních oborových organizací AMEC a ICCO. Vše je diskutováno v návaznosti na soustavný boj celého oboru proti dosud využívané metrice AVE. Oporou teoretických kapitol práce byla akademická díla předních zahraničních a českých odborníků, jakožto i sekundární internetové zdroje. Primárními zdroji vlastního šetření byly vedle soutěžních přihlášek i doplňkové osobní rozhovory s předními českými PR odborníky. Hlavními teoretickými východisky vlastní empirické analýzy byly pravidelné reporty od AMEC a ICCO, a především poté kvalitativní obsahová analýza Alžběty Fridrichové z agentury ADison z roku 2017. Jejím hlavním záměrem je zhodnotit současný stav české praxe z hlediska měření efektivity public relations. Výzkumnou metodou je kvantitativní obsahová analýza výzkumného vzorku přihlášek do České...cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis is aimed at processing the issue of measuring the effectiveness of public relations (PR) in Czech practice. The concept of the thesis includes theoretical bases, modern trends in the field and description of the current state of measuring PR results in Czech practice. First, theoretical models of communication evaluation and their complicated acceptance are described. Second, the main milestones in measuring PR efficiency are defined with an emphasis on the Barcelona Principles, their updated version from London in 2015 and modern tools published by leading organizations from the field - AMEC and ICCO. All these topics are described in relation to the long-term struggle of the whole industry against rejected AVE metrics. The information for theoretical bases of the thesis were drawn from academic titles of leading foreign and Czech experts, as well as secondary online sources. The primary sources for the analysis itself were competition applications and also additional personal interviews with leading Czech PR experts. The regular AMEC and ICCO reports, and especially qualitative content analysis of Alžběta Fridrichová from ADison agency in 2017 were presented as the main theoretical bases of own empirical analysis. Its main objective is to evaluate the current state of Czech...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV