Show simple item record

The proposal for a sponsorship business concept for a selected extreme athlete
dc.contributor.advisorPecinová, Markéta
dc.creatorJarešová, Kristýna
dc.date.accessioned2020-02-11T14:41:00Z
dc.date.available2020-02-11T14:41:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/116247
dc.description.abstractNázev: Návrh koncepce obchodní spolupráce na bázi sponzoringu pro vybraného extrémního sportovce Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření návrhu na obchodní spolupráci pro potenciální sponzory vybraného extrémního sportovce. Metody: V práci je využita metoda hloubkových rozhovorů, elektronického dotazování a analýza dokumentů. Hloubkové rozhovory jsou provedeny s vybraným extrémním sportovcem, pro něhož je návrh spolupráce vytvořen a se současnými sponzory vybraného extrémního sportovce. Elektronické dotazování slouží ke zmapování sponzoringu extrémního kajakingu ve světě. Respondenty tvoří zástupci světové špičky sponzorovaných jezdců z celého světa. Sekundární výzkum a analýza dat proběhly z dostupných primárních elektronických zdrojů. Výsledky: Výsledkem práce jsou dva specifické návrhy pro potenciální sponzory. Návrhy byly vytvořeny na základě podrobné analýzy vybraného extrémního sportovce. Jeho profil a fungování současného sponzoringu dokreslily hloubkové rozhovory se současnými sponzory. Pro lepší orientaci v odvětví sponzoringu extrémního kajakingu byly vytvořeny dotazníky pro nejlepší světové sponzorované jezdce. Na druhé straně byly zanalyzovány také firmy vybraných potenciálních sponzorů. Konečné návrhy by měly být spojením filosofie potenciálního sponzora v souladu s jedinečnými...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: The proposal for a sponsorship business concept for a selected extreme athlete Objectives: The main goal of this thesis is to create the proposal for business cooperation for prospective sponsors of a selected extreme athlete. Methods: The thesis uses the method of in-depth interviews, electronic questioning and document analysis. In-depth interviews are done in cooperation with a selected extreme athlete for whom is the proposal created and also with his sponsors. Electronic questioning is used to map sponsoring of the extreme kayaking in the world and the respondents are world lead sponsored riders from the whole world. Secondary research, the data analyses, was made from the available primary electronic resources. Results: The result of thesis are two specific proposals from potential sponsors. The proposals were created on the basis of a detailed analysis of a selected extreme athlete whose profile and functioning of current sponsorship was illustrated by in- depth interviews with current sponsors. The questionnaires for the recent best riders were made for better orientation in field of sponsoring extreme kayaking. On the other side, there was also analysis of the companies of potential sponsors. The final proposals should be connecting of a philosophy of potential sponsor and unique...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsponzorstvícs_CZ
dc.subjectmarketingové trendycs_CZ
dc.subjectextrémní sportycs_CZ
dc.subjectkanoistikacs_CZ
dc.subjectsportovní sponzoringcs_CZ
dc.subjectsponsorshipen_US
dc.subjectmarketing trendsen_US
dc.subjectextreme sportsen_US
dc.subjectcanoeingen_US
dc.subjectsport sponsorshipen_US
dc.titleNávrh koncepce obchodní spolupráce na bázi sponzoringu pro vybraného extrémního sportovcecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-01-17
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId212114
dc.title.translatedThe proposal for a sponsorship business concept for a selected extreme athleteen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Návrh koncepce obchodní spolupráce na bázi sponzoringu pro vybraného extrémního sportovce Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření návrhu na obchodní spolupráci pro potenciální sponzory vybraného extrémního sportovce. Metody: V práci je využita metoda hloubkových rozhovorů, elektronického dotazování a analýza dokumentů. Hloubkové rozhovory jsou provedeny s vybraným extrémním sportovcem, pro něhož je návrh spolupráce vytvořen a se současnými sponzory vybraného extrémního sportovce. Elektronické dotazování slouží ke zmapování sponzoringu extrémního kajakingu ve světě. Respondenty tvoří zástupci světové špičky sponzorovaných jezdců z celého světa. Sekundární výzkum a analýza dat proběhly z dostupných primárních elektronických zdrojů. Výsledky: Výsledkem práce jsou dva specifické návrhy pro potenciální sponzory. Návrhy byly vytvořeny na základě podrobné analýzy vybraného extrémního sportovce. Jeho profil a fungování současného sponzoringu dokreslily hloubkové rozhovory se současnými sponzory. Pro lepší orientaci v odvětví sponzoringu extrémního kajakingu byly vytvořeny dotazníky pro nejlepší světové sponzorované jezdce. Na druhé straně byly zanalyzovány také firmy vybraných potenciálních sponzorů. Konečné návrhy by měly být spojením filosofie potenciálního sponzora v souladu s jedinečnými...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The proposal for a sponsorship business concept for a selected extreme athlete Objectives: The main goal of this thesis is to create the proposal for business cooperation for prospective sponsors of a selected extreme athlete. Methods: The thesis uses the method of in-depth interviews, electronic questioning and document analysis. In-depth interviews are done in cooperation with a selected extreme athlete for whom is the proposal created and also with his sponsors. Electronic questioning is used to map sponsoring of the extreme kayaking in the world and the respondents are world lead sponsored riders from the whole world. Secondary research, the data analyses, was made from the available primary electronic resources. Results: The result of thesis are two specific proposals from potential sponsors. The proposals were created on the basis of a detailed analysis of a selected extreme athlete whose profile and functioning of current sponsorship was illustrated by in- depth interviews with current sponsors. The questionnaires for the recent best riders were made for better orientation in field of sponsoring extreme kayaking. On the other side, there was also analysis of the companies of potential sponsors. The final proposals should be connecting of a philosophy of potential sponsor and unique...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV