Show simple item record

Practical use of CLIL in Music lessons at lower secondary school
dc.contributor.advisorDvořáková, Jiřina
dc.creatorŠmídová, Květa
dc.date.accessioned2020-02-11T15:09:17Z
dc.date.available2020-02-11T15:09:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/116154
dc.description.abstractDiplomová práce má za cíl představit a aplikovat metodu CLIL (obsahově a jazykově integrované vyučování), která je v současné době považována za vhodný prostředek ke zlepšování kvality vyučování. Metoda je v případě této práce založena na integraci anglického jazyka do výuky hudební výchovy. V teoretické části se zaměří na charakteristiku metody, historii, didaktické aspekty, cíle, nutné kompetence učitele a zásady plánování a realizace metody. Závěr teoretické části je věnován konkrétním možnostem aplikace metody v různých oblastech předmětu hudební výchova. Praktická část představuje vytvoření několika pracovních listů, které jsou reálně použitelné v hodinách hudební výchovy na 2. stupni ZŠ. Pracovní listy jsou doplněny metodickým komentářem, ve kterém je navržena výuková hodina. KLÍČOVÁ SLOVA obsahově a jazykově integrované vyučování, hudební výchova, inovativní metoda, implementace, didaktické aspektycs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis aims at introducing and application of CLIL, a method that is currently considered a suitable tool for improving quality of education. The method is, in this case, based on the integration of English language into Music teaching. A theoretical part is focused on the characteristics of the method, its history, didactic aspects, aims, required competences of a teacher and the principles of planning and realization of the method. The conclusion of the theoretical part is devoted to specific possibilities of application of the method in various areas of the subject of music education. A practical part constitutes of a creation of several worksheets that can be used in real music lessons at lower secondary school. The worksheets are accompanied by a methodological commentary in which the whole lesson is proposed. KEYWORDS Content and Language Integrated Learning, Music, innovative method, implementation, didactic aspecten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectobsahově a jazykově integrované vyučovánícs_CZ
dc.subjecthudební výchovacs_CZ
dc.subjectinovativní metodacs_CZ
dc.subjectimplementacecs_CZ
dc.subjectdidaktické aspektycs_CZ
dc.subjectContent and Language Integrated Learningen_US
dc.subjectMusicen_US
dc.subjectinnovative methoden_US
dc.subjectimplementationen_US
dc.subjectdidactic aspecten_US
dc.titleMetoda CLIL a její praktické využití v hodinách HV na 2. stupni ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-01-20
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId201063
dc.title.translatedPractical use of CLIL in Music lessons at lower secondary schoolen_US
dc.contributor.refereeSelčanová, Zuzana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Musicen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - hudební výchovacs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - hudební výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Musicen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce má za cíl představit a aplikovat metodu CLIL (obsahově a jazykově integrované vyučování), která je v současné době považována za vhodný prostředek ke zlepšování kvality vyučování. Metoda je v případě této práce založena na integraci anglického jazyka do výuky hudební výchovy. V teoretické části se zaměří na charakteristiku metody, historii, didaktické aspekty, cíle, nutné kompetence učitele a zásady plánování a realizace metody. Závěr teoretické části je věnován konkrétním možnostem aplikace metody v různých oblastech předmětu hudební výchova. Praktická část představuje vytvoření několika pracovních listů, které jsou reálně použitelné v hodinách hudební výchovy na 2. stupni ZŠ. Pracovní listy jsou doplněny metodickým komentářem, ve kterém je navržena výuková hodina. KLÍČOVÁ SLOVA obsahově a jazykově integrované vyučování, hudební výchova, inovativní metoda, implementace, didaktické aspektycs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis aims at introducing and application of CLIL, a method that is currently considered a suitable tool for improving quality of education. The method is, in this case, based on the integration of English language into Music teaching. A theoretical part is focused on the characteristics of the method, its history, didactic aspects, aims, required competences of a teacher and the principles of planning and realization of the method. The conclusion of the theoretical part is devoted to specific possibilities of application of the method in various areas of the subject of music education. A practical part constitutes of a creation of several worksheets that can be used in real music lessons at lower secondary school. The worksheets are accompanied by a methodological commentary in which the whole lesson is proposed. KEYWORDS Content and Language Integrated Learning, Music, innovative method, implementation, didactic aspecten_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV