dc.contributor.advisor | Dvořáková, Jiřina | |
dc.creator | Šmídová, Květa | |
dc.date.accessioned | 2020-02-11T15:09:17Z | |
dc.date.available | 2020-02-11T15:09:17Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/116154 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce má za cíl představit a aplikovat metodu CLIL (obsahově a jazykově integrované vyučování), která je v současné době považována za vhodný prostředek ke zlepšování kvality vyučování. Metoda je v případě této práce založena na integraci anglického jazyka do výuky hudební výchovy. V teoretické části se zaměří na charakteristiku metody, historii, didaktické aspekty, cíle, nutné kompetence učitele a zásady plánování a realizace metody. Závěr teoretické části je věnován konkrétním možnostem aplikace metody v různých oblastech předmětu hudební výchova. Praktická část představuje vytvoření několika pracovních listů, které jsou reálně použitelné v hodinách hudební výchovy na 2. stupni ZŠ. Pracovní listy jsou doplněny metodickým komentářem, ve kterém je navržena výuková hodina. KLÍČOVÁ SLOVA obsahově a jazykově integrované vyučování, hudební výchova, inovativní metoda, implementace, didaktické aspekty | cs_CZ |
dc.description.abstract | Diploma thesis aims at introducing and application of CLIL, a method that is currently considered a suitable tool for improving quality of education. The method is, in this case, based on the integration of English language into Music teaching. A theoretical part is focused on the characteristics of the method, its history, didactic aspects, aims, required competences of a teacher and the principles of planning and realization of the method. The conclusion of the theoretical part is devoted to specific possibilities of application of the method in various areas of the subject of music education. A practical part constitutes of a creation of several worksheets that can be used in real music lessons at lower secondary school. The worksheets are accompanied by a methodological commentary in which the whole lesson is proposed. KEYWORDS Content and Language Integrated Learning, Music, innovative method, implementation, didactic aspect | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | obsahově a jazykově integrované vyučování | cs_CZ |
dc.subject | hudební výchova | cs_CZ |
dc.subject | inovativní metoda | cs_CZ |
dc.subject | implementace | cs_CZ |
dc.subject | didaktické aspekty | cs_CZ |
dc.subject | Content and Language Integrated Learning | en_US |
dc.subject | Music | en_US |
dc.subject | innovative method | en_US |
dc.subject | implementation | en_US |
dc.subject | didactic aspect | en_US |
dc.title | Metoda CLIL a její praktické využití v hodinách HV na 2. stupni ZŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2020 | |
dcterms.dateAccepted | 2020-01-20 | |
dc.description.department | Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 201063 | |
dc.title.translated | Practical use of CLIL in Music lessons at lower secondary school | en_US |
dc.contributor.referee | Selčanová, Zuzana | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Music | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - hudební výchova | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - hudební výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Music | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce má za cíl představit a aplikovat metodu CLIL (obsahově a jazykově integrované vyučování), která je v současné době považována za vhodný prostředek ke zlepšování kvality vyučování. Metoda je v případě této práce založena na integraci anglického jazyka do výuky hudební výchovy. V teoretické části se zaměří na charakteristiku metody, historii, didaktické aspekty, cíle, nutné kompetence učitele a zásady plánování a realizace metody. Závěr teoretické části je věnován konkrétním možnostem aplikace metody v různých oblastech předmětu hudební výchova. Praktická část představuje vytvoření několika pracovních listů, které jsou reálně použitelné v hodinách hudební výchovy na 2. stupni ZŠ. Pracovní listy jsou doplněny metodickým komentářem, ve kterém je navržena výuková hodina. KLÍČOVÁ SLOVA obsahově a jazykově integrované vyučování, hudební výchova, inovativní metoda, implementace, didaktické aspekty | cs_CZ |
uk.abstract.en | Diploma thesis aims at introducing and application of CLIL, a method that is currently considered a suitable tool for improving quality of education. The method is, in this case, based on the integration of English language into Music teaching. A theoretical part is focused on the characteristics of the method, its history, didactic aspects, aims, required competences of a teacher and the principles of planning and realization of the method. The conclusion of the theoretical part is devoted to specific possibilities of application of the method in various areas of the subject of music education. A practical part constitutes of a creation of several worksheets that can be used in real music lessons at lower secondary school. The worksheets are accompanied by a methodological commentary in which the whole lesson is proposed. KEYWORDS Content and Language Integrated Learning, Music, innovative method, implementation, didactic aspect | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |