Zobrazit minimální záznam

Website presentation of the Kooperativa NBL's basketball clubs
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorKohout, Matěj
dc.date.accessioned2020-02-11T13:55:14Z
dc.date.available2020-02-11T13:55:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/116143
dc.description.abstractNázev: Webová prezentace basketbalových klubů v Kooperativa NBL Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je prostřednictvím marketingového výzkumu vytvořit souhrn doporučení pro webovou prezentaci sportovního klubu na základě hodnocení webových stránek stávajících, ale také na základě požadavků, doporučení a očekávání návštěvníků stránek. Metody: V diplomové práci je využito dvou na sebe navazujících metod. První z nich je obsahová analýza internetových stránek, které bylo podrobeno 12 internetových stránek klubů KNBL. Druhou metodou je Focus Group, které se zúčastnilo vybraných 8 respondentů. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že webová prezentace klubů KNBL je na vysoké úrovni. Z výsledků vyplývá, že očekávání a požadavky návštěvníků se v určitých oblastech nepotkávají s realitou na samotných webových stránkách. Klíčová slova: Internet, webová stránka, online marketing, online komunikacecs_CZ
dc.description.abstractTitle: Web presentation of basketball clubs in Kooperativa NBL Objectives: The main objective of this diploma thesis is to create a summary of recommendations for the web presentation of the sports club through marketing research based on the evaluation of existing websites, but also based on the requirements, recommendations and expectations of website visitors. Methods: There are used two interdependent methods in the thesis. The first method is the content analysis of the website, which was subjected to 12 websites of KNBL clubs. The second method is Focus Group, which was attended by 8 selected respondents. Results: The research results show that the web presentation of clubs in KNBL is on the high level. The results show that the expectations and demands of visitors in certain areas do not meet the reality on the website itself. Keywords: Internet, web page, online marketing, online communicationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectInternetcs_CZ
dc.subjectwebová stránkacs_CZ
dc.subjectonline marketingcs_CZ
dc.subjectonline komunikacecs_CZ
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectweb pageen_US
dc.subjectonline marketingen_US
dc.subjectonline communicationen_US
dc.titleWebová prezentace basketbalových klubů v Kooperativa NBLcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-01-16
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId211925
dc.title.translatedWebsite presentation of the Kooperativa NBL's basketball clubsen_US
dc.contributor.refereeCrossan, William Morea
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Webová prezentace basketbalových klubů v Kooperativa NBL Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je prostřednictvím marketingového výzkumu vytvořit souhrn doporučení pro webovou prezentaci sportovního klubu na základě hodnocení webových stránek stávajících, ale také na základě požadavků, doporučení a očekávání návštěvníků stránek. Metody: V diplomové práci je využito dvou na sebe navazujících metod. První z nich je obsahová analýza internetových stránek, které bylo podrobeno 12 internetových stránek klubů KNBL. Druhou metodou je Focus Group, které se zúčastnilo vybraných 8 respondentů. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že webová prezentace klubů KNBL je na vysoké úrovni. Z výsledků vyplývá, že očekávání a požadavky návštěvníků se v určitých oblastech nepotkávají s realitou na samotných webových stránkách. Klíčová slova: Internet, webová stránka, online marketing, online komunikacecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Web presentation of basketball clubs in Kooperativa NBL Objectives: The main objective of this diploma thesis is to create a summary of recommendations for the web presentation of the sports club through marketing research based on the evaluation of existing websites, but also based on the requirements, recommendations and expectations of website visitors. Methods: There are used two interdependent methods in the thesis. The first method is the content analysis of the website, which was subjected to 12 websites of KNBL clubs. The second method is Focus Group, which was attended by 8 selected respondents. Results: The research results show that the web presentation of clubs in KNBL is on the high level. The results show that the expectations and demands of visitors in certain areas do not meet the reality on the website itself. Keywords: Internet, web page, online marketing, online communicationen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV